Oprava odradila řidiče od Barrandovského mostu, více než desetina aut z něj zmizela.
Oprava Barrandovského mostu (červenec 2022). Pramen: Porr
Během oprav naopak narostl provoz například na Nuselském mostě.
Během oprav naopak narostl provoz například na Nuselském mostě.
Most Závodu míru souvisí spíš s uzavřeným Břežanským údolím, na Komořanské bývalo ráno dost plno…
Část řidičů byla nucena najít si alternativní trasu a část z té části se rozhodla u ní zůstat. Jistě, pro někoho je to překvapení a někdo z toho může mít i orgasmus.
cas zase zacit opravovat magistralu ci nuselak no… 😀
Nuselák se opravoval nedávno.
Určitě je to jenom náhoda, že v tabulce intenzit a jejich porovnání (tabulka 1) nejsou Pražský okruh (Strakonická – K Barrandovu), Vídeňská (hranice města – Jižní spojka), Libušská (hranice města – Zálesí) a D1 (10-0) – to však v dokumentu je zmíněno jiným způsobem. Porovnání v těchto úsecích by jistě také bylo zajímavé.
I s uvedením negativních dopadů na tyto úseky by to mohlo být stále prezentováno jako úspěch, který svědčí o dobré přípravě, včetně mediální osvěty. Protože kdo to nečekal horší, ať zvedne ruku. Čtvrtina za námi, tři čtvrtiny před námi 😛
Barranďáku dost pomohlo přiškrcení dopravy na hlavních příjezdech. Tedy regulované vjezdy do Blanky, kdy ubylo vozidel na výjezdu z Mrázovky, přenastavené semafory na křižovatce Radlické a Dobříšské, kdy stála Radlická až do Jinonic, stejně tak snížení počtu pruhů na konci ulice K Barrandovu, kde se levý úzký pruh vyhradil pro autobusy. To vše, někde navíc udělané v předstihu, pomohlo tomu, že na samotném Barranďáku nebyla situace tak tragická. Zácpy se rozložily i do jiných míst a nepočítaly se jako související s opravou mostu.
Ve směru Barr most – tunel Mrázovka žádný pokles nebyl. Pokles byl směr Strakonická od Zbraslavi směr Barr most, kde byl jen jeden pruh a pravidelné kolony. Lidi tak více využívali cesty na východním břehu Vltavy.