Oprava nádraží v Českých Budějovicích se zpozdí a prodraží
Rekonstrukce výpravní budovy v Českých Budějovicích, severní křídlo. Foto: Správa železnic
Stavbaři přišli při rekonstrukci na problémy, s kterými projekt nepočítal.
150 km? To už se tolik zkrátila trať? Pamatuji 169.
Tak to zas není taková tragédie. Hlavně ať je to uděláno kvalitně, aby to nějakej pátek zase nadále vydrželo. 🙂
Tak vzhledem ke stavu budovy, kdy do spousty míst zatékalo, několik místností bylo vytopených a část obydleli bezdomovci to je ještě vcelku dobré.
„zdegenerované“ zdivo? Dosud jsem si myslel, že zdegenerovat můžou jen živí tvorové a že věci degradují 🙂
Asi incest mezi cihlama, že stejné cihelny.
Místy tam bylo smíšené zdivo. Tak asi kámen : cihlu.
Sto let bylo zdivo “ v pořádku“ ale po dokončení projektu náhle zdegenerovalo. Přitom i laik pozná, že to nádraží tak -tak stojí a v tomto stavu je desítky let. Podobně po změně projektu na D3 se po změně projektu najednou objevila spodní voda, a o kousek dál u Roudného – roudenský svah, začaly sesuvy půdy, a zjistilo se, že trasování do svahu tam bylo úplně zbytečné, protože původní silnice vede cca 100 m okolo, po úplně rovině.
Na druhou stranu… pokud podseknu cenu, musím to uhrát na vícepráce.