Oprava mostu na Pražském okruhu si vyžádá uzávěru poloviny dálnice
Radotínský most na D0. Pramen: Ceskedalnice.cz
Místo je dnes provizorně překryto ocelovým přejezdem, který fakticky funguje jako zpomalovací práh.
Místo je dnes provizorně překryto ocelovým přejezdem, který fakticky funguje jako zpomalovací práh.
Já lovuju Prahu 😍. Ale až to vypukne, tak asi budu jezdit vlakem🛤️🚄🚇
#train
#Prague
#cool
#fuck traffic jams
🙅♂️😃
Není kudy:-D
Tak tohle není vůbec dobrý. To nevyvolá jen tak nějaké kongesce. Dá se očekávat úplný kolaps dopravy na kilometry daleko. Není alternativa, kudy ty tisíce kamionů poslat.
Leda tak jihem po I/19 a tam to bude taky rádo za 30-70 obec neobec.
tak zase zpátky na Barrandák to pošlou
Praha 😄
No koukám, že vlakem to nepůjde a silnice také zatarasíme. Nechce ona Praha se osamostatnit, že už staví barikády? 😀
Tak to by měli kopat tunel mimo St.č. kraj, protože jinak mají zásoby jenom do sklizně. Což pro dlouhé obléhání nebude stačit a letecký most jak na Tempelhoff už jim sotva někdo udělá.
Obávám se, že RSD neříká pravdu. Dle mé informace oprava měla proběhnout 10,1,2023 jenže překvapení není materiál. Pak ,nějaký blb dal ten přejezdový kryt a snížil rychlost na 60km/h. Přejezd toho výtvoru v 60km/h je pro auto téměř nemožný bez boule o strop. Značení bylo tragické a po opravě je to o málo lepší(2* smrtelná nehoda). Takový přístup na páteřní komunikaci?
A podělíte se s námi o váš zdroj „dle mé informace“? Těžko mohla oprava proběhnou 10. 1., když výběrové řízení skončilo až 14. 3.
To vypadá, že v lednu to opravit zkusili, otevřeli to a na místě zjistili, že problém je větší.
Poděkujme RSD za dílo převzaté v náležite kvalitě. Stáří mostu je nějakých 12 let. RSD je potřeba zároveň poděkovat za to že cesta na okruh z D5 je dodnes řešena odbočovacím pruhem, jak kdyby okruh byla nějaká okreska. D5 stojí denně z Rudné až Loděnice, tak při těchto opatřeních bude stát od Berouna. Každý ví že hlavní tranzit je v ose D1 – D5. Z D1 je na okruh rozplet 2 km. To jako ten tranzit je jednosměrný? Pan ředitel ŘSD by si měl cestu Beroun -Praha dávat každý den několikrát.
Pokud vim, tak zkapacitneni D5 → D0 je vyprojektovane ale kdy dojde na staveni, netusim…
Zahájení 2028 – dokončení 2032 🙁
https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/D5/d5-praha-beroun-zkapacitneni?filters%5B%5D=StavbyRealizace&filters%5B%5D=StavbyPriprava&page=0
… jen jeden z důsledků nesmyslné pragocentrické koncepce dálniční sítě
Kolik z těch aut je tranzit? Však jsou k dispozici i kratší silnice nižších tříd, kolem dálnic není pustina. Co pak má říkat taková železnice, která by měla podchytit tu největší zátěž, neb umí ušetřit hodně energie (a tím i omezených zdrojů a prostředí)…
Však ji k dispozici hromada dalších tratí, na co stavět koridory…
Stejný gramofon jako Axel.
To myslíte II/114, II/118, II/150, I/18 a I/19? Pokud ano, tak asi moc nejezdíte po těchto silnicích.
Jakože z Prahy do Vídně pojede expres Posázavským pacifikem a pak to vezme přes Rapotice? To aby si lidi nestěžovali na zpoždění?
Když mohla jet Posázavským pacifikem odkloněná Vindobona, tak cokoliv!!
Přesně tak, dodnes neumí postavit spojku D5-D4-D3-D1 v trase Baťovy dálnice.
Firmy postavit umí. Sežeň projekt, sežeň razítka, sežeň peníze. Chýnov už obchvat má.
Bavíme se o ŘSD. Tam nezvládají ani výkup.
Třeba na to nedojde, stejně jako na 8 pruh na D1 do Mirošovic, to zrovna vnímám jako chybu. Po dostavbě D35 a D3 tento úsek nebude tak vytížený.
Ale jinak ta základní kostra sítě musela vést z Prahy. Optikou roku 1990 byla priorita dotáhnout dálnice na západní hranice, aby se tu nezhroutila ekonomika jako později na východním Slovensku. Dneska už eje namístě se o něčem takovém bavit, třeba D Plzeň – Tábor – Humpolec, která by ten kraj i oživila, atd..
Tak za těch 30 let nic moc
Žijeme v české kotlině a Praha je uprostřed. Jiné vedení sítě je dost k ničemu. Prostě příroda a realita.
Nu, třeba až opraví železnici v údolí Berounky, bude alternativa. Z Loděnice a Rudné už je dnes. Netřeba kvůli tomu ještě pořádat zbytečné ředitelské jízdy a přidávat další auto na plnou silnici, ne? Mnoha lidem by neškodilo používat nohy a okysličit hlavu, to nemyslím osobně. Možná by pak byl kolem Prahy i lepší vzduch.
Co spojení Praha Jižní Město – Slaný? Na denní dojíždění. Rád si nechám poradit železniční alternativou v době jízdy +/- 1 hodina.
No ještě by to chtělo dořešit poslední míli. Ono chodit v Berouně od vlaku 2,5km není zrovna moc vstřícné. Na autobusák mají jezdit autobusy a ne se mu mrštně vyhybat. 😀
Tam je to marný, vrcholem je 861 a 862, 6-16, náhodné výstřely jezdící totálně prázdné. Město nereaguje, ROPID/IDSK nereaguje. D5 bude opět jedna kolona bo oprava 9.-4. km + přenesený bordel z D0 kde se každý týden i bez opravy té dolatace stane nějaký kolaps. Takže ani bus nebo auto do Prahy není volba.
A do toho ty letité rekonstrukce tratě Smíchov Beroun. V Berouně jsou levné byty, ale není práce a tak musí tisíce lidí do Prahy….a ty 2,5 km jsou dobré pro zdraví.
Nezáviď, nemůžeme za to, že nemáš ani na ojetou škodovku. A ti ředitelé z údolí Berounky nejezdí do práce každý den, jsou třeba na HO prvidelně sportují. Osobně znám z tohoto směru 3, nikdo z nich netrpí nadváhou a dokonce ani nemají problém jet do Prahy vlakem…
AFAIK je v plánu zkapacitnění křižovatky D0 s D5.
Jen pro upřesnění – současná křižovatka D5xD0 se začala stavět v roce 1977, kdy žádné ŘSD neexistovalo a současný ředitel ŘSD ještě nejspíš ani nebyl na světě 🙂 Jinak máte samozřejmě pravdu, MÚK Třebonice je tragédie, ale naštěstí by její zkapacitnění mělo začít do dvou let: https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/672/infoletak_d0-515-muk-trebonice-A5.pdf?t=2023-01-31%2017:31:28.941
Coz je porad docela bidny reseni, jestli by to spis nemelo vypadat jako treba u Mnichova mezi A9 a A99 (smer Salzburg). Tzn. neco kde ty auta zvladnou najet z D5 na D0 pokud mozno nejakou vyssi rychlosti nez 60.
Zrovna ŘSD se musím zastat, před 12 lety tam bylo jiné vedení, vypadalo to úplně jinak a dnes tato organizace (jako jedna z mála ve státní správě) funguje dobře. Samozřejmě každý najde chyby, ale sám je dělá taky.
Koukám kdo vám dal mínusy ani neví jak to tam chodí.
To si dělají srandu? Kterej dělnIQ to dělal, vždyť je to ani ne třináct let starý! Ať tam narvou pěnu…
Přesně tyhle způsoby oprav pak vedou k tomu, že most je po 30 letech fp*i a musí se bourat. Zalep si pěnou děravý zub. 😛
Podívejte se na píseň složenou na počest budovatelů české infradtruktury: https://www.youtube.com/watch?v=8McyKIpEfNM
No, to není problém nějakého konkrétního dělníka. Ten most má problém s dilatačními schody na většině ramp (kde to v nízkých rychlostech tolik nevadí), takže byla otázka času, kdy se objeví i na hlavním tělese.
Ale radši se vyhněte i Barrandovskému mostu…