Oprava magistrály na Pankráci skončila o 20 dní dříve. Kolony se na Nuselský most vrátí na jaře
Opravy vozovky pražské ulice 5. května. Foto: TSK
Silničáři opravili zejména tichý asfalt, který už přestával být protihlukový.
dávno už jí měli zakopat pod zem.
A bez těch kolon by to nešlo? Jenže to by řidiči museli přemýšlet. 🙁
Na Nuselském mostě jsou kolony každý den, stavba nestavba… jeden pruh měli vyhradit pro IZS a MHD a zbytek dojíždějících nahnat do metra. Ulevilo by se celé Praze 2 a přilehlým oblastem…
Ti nemůžou do metra, to jsou lidi, kteří denně vozí např. těžké nářadí, těhotnou manželku do porodnice nebo chromou babičku na rentgen.
Někdy je auto tak narváno těhotnými manželkami a nářadím, že je sotva vidět řidič!
😀
Typická hraběcí rada pražáka. Řekl bych, že drtivá většina těch lidí jede z míst, kde metro fakt nejezdí.
Kde nejezdi metro, jezdi vlaky a autobusy.
Spíš logická úvaha. Jenže řidiči neví, co to je.
To, že nejezdí metro v místě, odkud ti lidé jezdí, neznamená, že musí dojet autem až na Václavák. Z auta se dá vylézt a přestoupit na to metro daleko dřív, než je Nuselák.
Jel jste někdy ve špičce metrem na trase C? Podle vaší reakce asi nikdy.
No, muselo by se přidat znatelné zlepšení vlaků tím směrem, včetně P+R v kraji. V S8+S88 je rezerva značná, jenže „se nechce“ a místo toho tam malují tramvlaky na stávající parametry kolejí…
To je totiž nelegální dojíždět do Prahy ze středočeského kraje za prací, protože pražáci ze svých nádherných paneláků by žárlili.
Je to uplne legalni, akorat nelze ocekavat, ze Praha bude pro pohodli obyvatel Stredoceskeho kraje vylepsovat infrastrukturu pro individualni dopravu.
V prvé řadě platíme daně, ze kterých každý kraj dostává určité peníze na obyvatele, Praha nejvíc. Dále je potřeba připočítat daň na benzin naftu ze které se financují nejenom silnice, dokonce i dotace na MHD a cyklostezky (poslední dvě jsou totiž silně strátové, ať se vám to lbí nebo ne). V prvé řadě by bylo dobré aby tu infrastrukturu praha nerušila, nebo kličkami v zákoně nezpolatňovala.
Hehe. Už teď jenom za stavbu a údržbu silnic platíme výrazně víc, než kolik se vybere na spotřební dani za benzín a naftu. Ona ta daň poslední dekádu stagnuje nebo klesá, zatímco ceny staveb rostou. Výnos za letošek je asi 75 miliard, jen rozpočet ŘSD je 66 miliard, každý kraj dává několik miliard sám o sobě, k tomu obce, tak snad umíte počítat.
Právě vzhledem k tomu, že v Praze reálně žije mnohem více lidí, než kolik tu má trvalé bydliště, plus dojíždí, ten rozdíl není zdaleka takový. Plus Praha evropské dotace prakticky nedostane, narozdíl od vesnic hned za čarou.
Ztratova je infrastruktura pro IAD. Musite zapocitat i obrovske externality, ktere IAD zpusobuje
Pro mesto jsou ekonomicky nejvyhodnejsi investice do cyklostezek a MHD.
Hlavně, ať už se neumísťuje dočasné dopravní značení na chodníky na Nuselském mostě stejným způsobem jako při této opravě. Neustále spadlé na zemi tak, že to zabralo i jeho 2/3.
Ulice 5. května, bydlí tam lidi a v obou směrech dohromady šest pruhů pro auta, uprostřed plot aby tam nikoho nenapadlo jít. A všem to přijde normální. Jak v Moskvě.
Je to strašnej bizár a ty zmršený vinohradský bulváry na tom nejsou o moc líp.
Zajímalo by mě, kdy se tenhle komunistický vřed nějak vyřeší na úrovni doby…
Hehe, tak se podívejte třeba na LA, šest pruhů středem města a světe div se, v obou směrech ,,,
A to je jako spravne?
„Kolony se na Nuselský most vrátí na jaře“
Skoro bych se vsadil že tam kolona bude hned zítra ráno, ale ok
Pro ty co jsou v obraze – řeší se prosím i celková úprava tohohle kusu magistrály? Vždycky o úpravě slyšim jen s omezením IAD, přitom tahle ulice je hnusná hlavně kvuli věcem okolo. Krásně patrné z úvodní fotky. Např ten příšernej drátěnej plot uprostřed a ty svodidla, místy betonový blok. Divoce rostoucí náletové křoviny. Obrovské množství reklam. Chybějící mobiliář. Šířka pruhu jako na dálnici, přitom dál na mostě už jsou užší a parkovací pruh je taky široký na dvě auta. Tzn cyklostezka a širokej chodník by se vešla i se zachováním všech pruhů. Atd atd atd. Nerozumím že nikdo kompetentní… Číst vice »
Tento plot je zde pro Vaši bezpečnost.
Ty hnusné věci okolo jsou tam ale proto, že je to dálnice pro IAD a ne ulice.
A proč hnusně vypadá okolí každé stanice metra?
Lokální Mč si žádné zásahy nepřeje a Hřib zase nebude nic měnit, aby zase neměl na talíři, že tam dělá cyklopruhy. Navíc od Spolu na to nemá ani politickou podporu. Já vím, normální by bylo to řešit, navíc imho např. z centra by dva pruhy stačily v pohodě
IPR kdysi připravoval nějaké zasypání podchodů a podjezdů, vnik přechodů pro chodce a přejezdů pro tramvaje atd. Ale oni si jen tak kreslejí a nic neprosazují. Paradoxně ta Praha 4, přes kterou tu magistrála vede, tak podobné plány blokuje.
Původně byla v ulici 1. listopadu alej a vůbec to musela být docela hezká ulice za první republiky.