Naopak ta rada je pro tranzit velmi moudrá. Vztáhnu-li to na sebe má pravdu. Po dobu rekonstrukce se Lípě při jízdě určitě vyhnu, než trčet v koloně za semaforem. Stačí mi co za zdržení letos působil/působí úsek u Svoru.
Chápu, že průtah Lípou dosud nemá alternativu, nicméně si neodpustím poznámku, že bych byl rád, aby tahle jizva města, urbanistický zločin zmizel.
Doufejme, že dopravní přístup v plánování měst jako dominantní prvek, už je za námi.
Něco na tom bude, ale např. obchvat Nového Boru se otevřel v listopadu 1994 s tím, že se bude napojovat přeložka I/9 (dnes citovaná jako I/9 Nový Bor – Dolní Libchava – Dolní Libchava je součást České Lípy). Ale třeba teď škodí jedno sdružení v dolní části Skalice u České Lípy, které háže klacky pod nohy výstavbě.
Opět vše na hlavu
1 rok
Proč sakra nepočkají na zprovoznění obchvatu? Bude to tam pak aspoň širší as více pruhy a lepší průjezdností?
Jaký obchvat? 😂 Ty vole.. Dobrý vtípek. Ten se začne stavět snad možná v příštím roce..než se dodělá, uběhnou další dva roky. A to bude jen z poloviny udělaný. Kolik si asi myslíte, že po tom polovičním obchvatu pojede aut? Když to bude vést jen do Libchavy? Druhá část do Boru je v nedohlednu, takže se spoléhat na polovičatý obchvat je úplně k hovnu.
Jako objížďka uzavřené estakády by se i poloviční obchvat použít dal, ale jak píšete, než bude postaven, bylo by na opravu estakády pozdě. Takhle si nejspíš část aut najde cestu místními ulicemi (Partyzánská, Hrnčířská…).
Kdyby to kdysi Bárta z Věcí Veřejných nezastavil, tak už se jezdilo po obchvatu.
Teď musí vyřizovat vše znovu.
Nový obchvat stejně bude jen dvoupruh.
Ano, Bárta se Českolipsku pomstil.
neměla letos začít stavba části obchvatu?
No já bych to spíš viděl Českou Lípu vůbec neprojíždět na najít si jinou cestu. A místním bych doporučil jezdit na kole nebo jít pěšky.
Raďte a doporučujte doma.
Naopak ta rada je pro tranzit velmi moudrá. Vztáhnu-li to na sebe má pravdu. Po dobu rekonstrukce se Lípě při jízdě určitě vyhnu, než trčet v koloně za semaforem. Stačí mi co za zdržení letos působil/působí úsek u Svoru.
Kudy pojedete?
Dva roky kyvadlového provozu, takové české…
Chápu, že průtah Lípou dosud nemá alternativu, nicméně si neodpustím poznámku, že bych byl rád, aby tahle jizva města, urbanistický zločin zmizel.
Doufejme, že dopravní přístup v plánování měst jako dominantní prvek, už je za námi.
Taky si říkám, že po dostavbě obchvatu by se to už nemuselo ani opravovat a roznou strhnout a udělat tam normální ulici
Něco na tom bude, ale např. obchvat Nového Boru se otevřel v listopadu 1994 s tím, že se bude napojovat přeložka I/9 (dnes citovaná jako I/9 Nový Bor – Dolní Libchava – Dolní Libchava je součást České Lípy). Ale třeba teď škodí jedno sdružení v dolní části Skalice u České Lípy, které háže klacky pod nohy výstavbě.
Proč sakra nepočkají na zprovoznění obchvatu? Bude to tam pak aspoň širší as více pruhy a lepší průjezdností?
Viděl jste jak do té mostovky teče? Nechápu, že se čekalo tak dlouho. Sav mostu rozhodně není dobrý. Obchvat bude za další 3 až 4 roky.
Jaký obchvat? 😂 Ty vole.. Dobrý vtípek. Ten se začne stavět snad možná v příštím roce..než se dodělá, uběhnou další dva roky. A to bude jen z poloviny udělaný. Kolik si asi myslíte, že po tom polovičním obchvatu pojede aut? Když to bude vést jen do Libchavy? Druhá část do Boru je v nedohlednu, takže se spoléhat na polovičatý obchvat je úplně k hovnu.
Jako objížďka uzavřené estakády by se i poloviční obchvat použít dal, ale jak píšete, než bude postaven, bylo by na opravu estakády pozdě. Takhle si nejspíš část aut najde cestu místními ulicemi (Partyzánská, Hrnčířská…).
Čekám to stejně. Dobře si pamatuji jak město trpělo rekonstrukcí mostu přes Moskevskou. Tohle bude asi horší.
Myslíte ten malej kousek? To moc nepomůže a nečekal bych.