Oprava Barrandovského mostu začíná. Čekají se dlouhé kolony, dráhy posílí zbraslavské vlaky

Barrandovský most. Foto: Petr JedelinaBarrandovský most. Foto: Petr Jedelina

První etapa je naplánována na 110 dní a zahrne jižní polovinu mostu. Dojde k uzavření nájezdu na most od Strakonic.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
looking4bucho

Jdeme na to! Uz aby bylo hotovo. Kdo rika ze neni informovan, tak zije na jine planete. Kdo se o to aspon trosku zajima, tak musi vedet kdy to zacne, jak dlouho to potrva, ze se rozsirila rampa do Modransky, ze se dokoncuje rampa na Lihovaru, ze je otevren najez u Pisnice atd. I muj tchan zijici v KV kraji ktery do Prahy neprijede jak je rok dlouhej mi radi kudy jezdit. Zaroven jako uzivatel MHD budu drzet palce at se nezpozdi Dvorecky most a budou problemy zase o neco mensi. ODS – probudte se, chapu ze potrebujete body, ale… Číst vice »

Miloš

Je skutečně vidět, jak je Ropid přefinancovaný!! Opravdu vyhazuje peníze naprosto zbytečně a nesprávným směrem! Už vidím ty přeplněné vlaky, které zajistí od ČD. Lepší hloupost se nedala vymyslet…

Air Traveller

coze?

Stepan

To rozdělení linky 125 už mohii udělat rovnou natrvalo a oběma vzniklým linkám dát normální čísla. Číslo 125 mělo zůstat spíš té smíchovské půlce, která ho měla od počátku. Obnovená linka 271 by mohla být třeba 126.

RDP

Osvědčilo se linku naopak nedělit – 1)i v rámci Prahy cestujete s X přestupy, nač přidávat další 2)na Hájích by zbytečně prostávaly spoje 2 vytížených linek (možná by se ani nevešly) 3)na C Háje-Muzeum opravdu není potřeba cpát další cestující 4) místo rozrůstání vymetáků je potřeba skutečná analýza a na jejím základě zřejmě více i tangenciálních bagrů

robert

Výborně. Je tady zpráva, že Barrandovský most bude méně průjezdný. Ona ta zpráva o opravě tady byla samozřejmě předtím. Ale fascinuje mě, jak jsou točvolanti vždycky překvapení, když stojí v kolonách. Oni o té špatné situaci vědí, ale stejně jedou ucpat město, protože jejich minimozek jim brání vymyslet jinou alternativu. 😀
Já tu jejich logiku prostě nechápu. 😀

RDP

Otázka je, jaké alternativy skutečně jsou (jv část okruhu v nedohlednu, severní též, komořanská radiála též, hostivařská také nic, severní část obchvatu také nic, vlak smíchov vršovice hostivař také nic …, dvorecký most nic, libeňský také nic, výtoňský také nic, busovou tangentu 125 roztrhneme …)

mgr.pavel

A co alternativa nejet autem ale MHD či na kole apod.?

Třeba jak to, že Praha má z metropolí EU jeden z nejvyšších poměrů počtu aut na milion obyvatel, přestože má dost dobrou MHD?

Dachs

Vložáky na S8/80 asi moc klientely nezískají, z důvodu odlehlosti zastávek v Komořanech…a ve Zbraslavi to už je úplně na špatné straně řeky. Zatímco z jistého úhlu pohledu lze chápat logiku posílení linky 17 na úplně opačném konci města, obtížněji přebírám informaci, že linka 21 nepojede v celodenním a celotýdenním režimu. Ta si lidi najde. Rozpůlení 125 v oblasti Hájů logické a správné. Čekal bych však trochu větší empatii vůči linkám 129, 241 nebo i 170, možná i komořanských linek… (alespoň mírné posílení, jako motivace nejet autem), 244 posílená je, ale ze zcela jiného důvodu. S7 jezdí v režimu náhodných… Číst vice »

Air Traveller

cekat s opravou barandaku na blby koleje… to by se porad na neco cekalo.

navic – ve spicce tam ty vlaky jezdi (v pidu) v intervalu 10-20 minut. takze to, ze obcas jedou mimo grafikon je v podstate sumafuk – vzdycky neco za chvili pojede.

jak slivenec a radotin souvisi s timto? jako ze by byly alternativni objizdnou trasou? nebo?

RDP

Kde je logika rozpůlení 125 ? Pro mne je to signál jet autem …pokud se bojím váznutí vhd, mám zřídit buspruhy, řízená světla (to ale není ani na Hájích…), případně pro nouzi přidat 125x Skalka Háje

Frantík

Tak večer a o víkendu to jsou přímé spoje… jde o to, abyste nemuseli půl hodiny čekat na Skalce, než něco přijede.

Stepan

Jo jasně, ucpaná Praha je pro vás signál jen autem. 🙂 Podle toho to pak vypadá. 🙂 Ovšem zbytečně nespolehlivá a nepravidelná MHD i v té části Prahy, kde zrovna zácpy nejsou, skutečně může někoho do auta přesměrovat. Zvlášť pokud vyhledávače spojení dodnes neumějí s nepravidelným provozem efektivně pracovat, zatímco silniční navigace už to dávno umějí.

Jirka

Taková hysterie kvůli uzavření JEDNÉ ČTVRTINY mostu? Neuvěřitelný.

Petr z Prahy

Přesně tak, je to dobře připravené, budou 3+3pruhy. Problematický sjezd na Modřanskou je vylepšen přidátám pruhu na rampě. Já bych si tipoval, že dokonce budou směr Jižní spojka menší kolony než nyní. Z opačné strany nějaké kolony budou, ale nic extrémního.

Air Traveller

no, kdyz ona to je asi ta nejdulezitejsi dopravni infrastruktura v praze.

staci jedna mala komplikace a stoji pul prahy

robert

Most se prakticky stal obětí vlastního úspěchu. A točvolanti by měli pochopit, že jednou za čas je údržba podobného typu prostě nutná.

Filip Jirsák

Důležitější dopravní infrastruktura je metro, železniční tratě, nejspíš i mnohé tramvajové tratě.

Stepan

Lidi můžou chodit po městě pěšky, když bude nejhůř, ale zboží pěšky do obchodů nenanosíte.

Filip Jirsák

Jenže rozvoz zboží má na silniční dopravě v Praze jen malý podíl. Většinu tvoří IAD. Kdyby po Barrandovském mostě jezdila jen MHD a rozvoz zboží, stačil by tam jeden pruh v každém směru.

mgr.pavel

Kolik z aut jezdících po městě či konkrétně po Barandovském mostě veze zboží do obchodů? Kolik málo procent ze všech aut?

Frantík

Tak silniční, ne kolejové, no. Když praskne metro, taky je docela v centru kolaps.

Air Traveller

a?

Stepan

Tak vzhledem k tomu, že zrovna ta Strakonická před Barranďákem bývá v ranní špičce ucpaná pravidelně už několik let, tak lze celkem logicky očekávat, že tam bude ucpáno ještě víc. To není žádná hysterie, to je prostě fakt, se kterým je nutno počítat a který je možné se pokoušet nějak kompenzovat.

PetrH

Dnes jsem se od kadeřnice doslechl, že bude zavřený Baranďák a vůbec se nedostane v pondělí do práce. Všeobecná hysterie vrcholí.

Frantík

Zkrátí otevírací dobu a bude vyřešeno 😀

Martin

Nečekám, že by lidi nějak zásadně přesedali z aut do MHD. Většina radši bude zkoušet jakoukoliv cestu než jít do MHD. Myslím, že díky mediální panic bude začátek v pohodě, ale jakmile se zjistí, že se to projede s nějakým čekáním, tak budou zácpy

Kebab

Ono taky přes léto v tom vedru do MHD, zlatě na kole.

Frantík

Zejména když třeba 14T na lince 17 nejsou zásadně klimatizované…

David

Zlaty home Office…2 roky s covidem, v rámci uzaver provozu skoro nebyl, ale najednou musi lidi vysedavat v kanclech a být kvůli tomu dlouho v kolonach?

Jiří Kocurek

Jenže ona ta MHD má stejnou cestu, taky přes ten most. Dával DPP nějaké avízo, že MHD posílí?

Frantík

Tak když někdo chce, může si vystoupit třeba na Přístavišti a zbytek dojet tramvají.

Franta

Ano, dával. Posílí 21 a roztrhne 125.

Air Traveller

ono moc jinych zpusobu, jak se dostat pres reku, neni 🙂

Stepan

Tak přívoz by asi trochu posílit šel, ale myslím, že to asi ani nebude potřeba.