Opočno se dočkalo druhé části obchvatu, jde o součást investic státu kvůli automobilce

Obchvat Opočna. Foto: Královéhradecký krajObchvat Opočna. Foto: Královéhradecký kraj

Stavbu kompletně zaplatil stát.

35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Joker

A zmrzlina může proudit do republiky ještě rychleji!

Vašek

S Kvasinami ten obchvat má společného jen málo. Kamiony od Hradce Králové tam jezdit nebudou ani kdyby chtěly jako, že by to byl nesmysl už od pohledu na mapu. Podjezd u Čánky je pro kamiony neprůjezdný. Proč se neřeší přednostně a prioritně obchvaty Rychnova a Častolovic kde je situace naprosto neúnosná ? Místo toho se postaví obchvat kolem deseti chalup v Domašíně. V Rychnově se staví 25 let a ještě se nekoplo do země a jak se jeví tak dlouho ještě nekopne.

Kebab

Snad zůstane alespoň ta druhá část po otevření již trvale v provozu🙂 Na téhle silnici byly údajně i další plány, např. obchvat Očelic a narovnání zatáček právě mezi koncem obchvatu Opočna a Očelicemi. Nezdá se ale, že by se v tomhle ohledu něco dělo.

t t

Právě v Očelicich je viadukt tuším 3.5m. takže pro kamiony ať už s automobilem nebo co vozí řepu do cukrovaru v C.Mezirici nevyužitelné.

Kebab

Ten právě měl zmizet, respektive nová trasa měla přecházet trať jinde a jinak. Už je to ale dávno, co jsem ten nákres viděl a vlastně cokoliv o další modernizaci téhle silnice slyšel.

Hytlák

Obchvat dobrý až bude řepná kampaň a budou vozit řepu od Týniště do Českého Meziříčí. Kamiony do Kvasin tudy určitě jezdit nebudou. Od Třebechovic se kvůli podjezdu v Očelicích nedostanou a jezdit z Týniště do Kvasin přes Opočno je velká blbost. Místo,aby se stavěl obchvat Častolovic,kde denně pendlujou kamiony z Boleslavi do Kvasin,tak se staví tam kde to nemá s automobillkou moc společného. Opočnu obchvat ze srdce přeji,ale ať se přestanou ohánět automobilkou.

Pepa

Souhlasím. Automobilkou se jen odhánějí. Kdyby ty peníze dali na opravu silnic v okolo Kvasin, udělali by líp. Ty souvisí s automobilkou, ne obchvat Opočna. To je tankodrom. Přijeďte se podívat.

David

Člověk si tak říká, to nešla zapojit ta II/304 do té okružní křižovatky napřímo? Tahle kumulace křižovatek mi nepřijde nejšťastnější.

Ladislav Lelek

Já nevím,ale dál na Přepychy se jezdí na automobilku🙈🙈

Návštěvník

Vůbec ty trasy vedoucí z/do Kvasin jsou poněkud podivné.
Rašovice->Křivice = do Kvasin
Křivice->Rašovice = z Kvasin
Při pohledu do mapy to vůbec nedává logiku, ale bohužel mi to takhle před okny jezdí, všední dny i víkend, netuším čemu se vyhýbají

Roman

Ten je mic na straně organizace, která jim do konce století dotáhne elektrifikaci až na vlečku

Dejf

Kterýho století?

Frantisek X

Jako že tu neřídí tentýž stát? A k čemu to bude, když „všichni“ chtějí nejprve další rozmach automobilismu…

Petr David

To poznají generace po nás.

Karel

takovej hezkej obchvat to mohl být nebýt toho kruháku. Hlavně kamionéři budou nadšený. Kruháče mají smysl ve městě, ale mezi poli jen brzdí dopravu na hlavní, z vedlejších se tak jako tak musí minimálně zpomalit kvůli rozhledu, proč místo toho nejsou odboč. a připoj. pruhy?

Tomáš R.

Třeba proto, že odbočovací a připojovací pruhy jsou jaksi k ničemu, když odbočujete z vedlejší doleva? Je fakt strašný, jak velká část naší veřejnosti není schopna pochopit význam a smysl kruháků. Zkuste tohle moudro jít přednést v ranní špičce namátkou třeba na obchvat Čáslavi nebo na slavnou křižovatku u Kaňku (která už se snad předělává) a pohovořit o tom s řidiči pokoušejícími se tam odbočit právě z vedlejší doleva. Při současných intenzitách provozu prostě nelze zajistit, aby se doprava na hlavní „nemusela brzdit“. Kruhové objezdy jsou velmi efektivní formou křížení silnic, potíž je v tom, že český řidič není schopen… Číst vice »

Kebab

Tady je spíš škoda, že ho neudělali větší a tu další dvojku, co se připojuje klasickým téčkem hned vedle, nezaústili do něj.

Honnzok

Vážně? A připojovací pruh pro nájezd vozidel jste viděl?

superhero

Tak Vaši teorii si můžete ověřit v praxi na obchvatu Karviné.
10 nehod za poslední rok a půl. Křižovatka obchvatu bez kruháče byla otevřená 11/2022. Jediné štěstí, že to je prozatím bez zranění.
https://nehody.cdv.cz/temp/prehled_20240702102514_ca1c068f1a84eb026690c6c8b211c646.pdf

218

Jak se jezdí z Hradce do Kvasin přes Opočno?

Padre

Přes Opocno jezdi do Kvasin kamiony z Karsitu Dvůr Králové a z Vrchlabí.

David

Proč by někdo jezdil od Dvora Králové do Kvasin přes Opočno, zvlášť přes tu právě otevřenou část? Buď bych jel přes Bohuslavice nebo přes Nové Město nad Matují.

Padre

Přes Opocno jezdi kamiony z Karsitu do Kvasin proto ,protoze to mají blíž a a je tam lepší silnice.;-)

t t

Ze Dvora jezdí přes Smiřice, Libřice a Opočno do Kvasin. To potvrzuji

Zbynek

Proc by mel stat dotovat infra, ktera je vazana na montovny?

Nema se spis starat o skolstvi, zdravotnictvi, verejnou dopravu atd?

Jiří Kocurek

A ta veřejná doprava bude jezdit kudy, po vyhrazených komunikacích, kam komerce nesmí?

Jiří Kocurek

Nehledě na to, že školství a zdravotnictví bez cest … pěšky nebo vlakem, jinak nic?

Frantisek X

Cesty tam jsou, pro školství a zdravotnictví by tak stačily… 🙂

SYN

Tak jistě, ale to leda všechny „nepreferované“ módy dopravy zakázat. Gratuluji, Kime!

Petr David

To lze řešit mýtným.

Frantisek X

Ta veřejná doprava jezdí přes město, které obslouží, a hromadný (dálkový) tranzit přece patří i podle omílaných teorií na koleje… 😉 (Jenže do těch tady překvapivě nikdo neinvestuje.)

SYN

No, příznačné je mj. i to že tu jezdi do automobilky, nikoliv do vagonky…

218

To spojení s Kvasinami je spíš výmluva,jak to zafinancovat ze státního, přes Opočno pojede leda ten, kdo se chce Kvasinám vyhnout obloukem..

Lukáš

Ta montovna živí dost lidí. A nemyslím si, že by ty ušetřené peníze skončily ve Vámi zmiňovaných oborech. S druhou částí Vašeho příspěvku samozřejmě souhlasím.

Frantisek X

Ta montovna uživí i sama sebe a lidé se živí i jinak.