A zmrzlina může proudit do republiky ještě rychleji!
Vašek
4 měsíců
S Kvasinami ten obchvat má společného jen málo. Kamiony od Hradce Králové tam jezdit nebudou ani kdyby chtěly jako, že by to byl nesmysl už od pohledu na mapu. Podjezd u Čánky je pro kamiony neprůjezdný. Proč se neřeší přednostně a prioritně obchvaty Rychnova a Častolovic kde je situace naprosto neúnosná ? Místo toho se postaví obchvat kolem deseti chalup v Domašíně. V Rychnově se staví 25 let a ještě se nekoplo do země a jak se jeví tak dlouho ještě nekopne.
Kebab
4 měsíců
Snad zůstane alespoň ta druhá část po otevření již trvale v provozu🙂 Na téhle silnici byly údajně i další plány, např. obchvat Očelic a narovnání zatáček právě mezi koncem obchvatu Opočna a Očelicemi. Nezdá se ale, že by se v tomhle ohledu něco dělo.
Ten právě měl zmizet, respektive nová trasa měla přecházet trať jinde a jinak. Už je to ale dávno, co jsem ten nákres viděl a vlastně cokoliv o další modernizaci téhle silnice slyšel.
Hytlák
4 měsíců
Obchvat dobrý až bude řepná kampaň a budou vozit řepu od Týniště do Českého Meziříčí. Kamiony do Kvasin tudy určitě jezdit nebudou. Od Třebechovic se kvůli podjezdu v Očelicích nedostanou a jezdit z Týniště do Kvasin přes Opočno je velká blbost. Místo,aby se stavěl obchvat Častolovic,kde denně pendlujou kamiony z Boleslavi do Kvasin,tak se staví tam kde to nemá s automobillkou moc společného. Opočnu obchvat ze srdce přeji,ale ať se přestanou ohánět automobilkou.
Souhlasím. Automobilkou se jen odhánějí. Kdyby ty peníze dali na opravu silnic v okolo Kvasin, udělali by líp. Ty souvisí s automobilkou, ne obchvat Opočna. To je tankodrom. Přijeďte se podívat.
David
4 měsíců
Člověk si tak říká, to nešla zapojit ta II/304 do té okružní křižovatky napřímo? Tahle kumulace křižovatek mi nepřijde nejšťastnější.
Ladislav Lelek
4 měsíců
Já nevím,ale dál na Přepychy se jezdí na automobilku🙈🙈
Vůbec ty trasy vedoucí z/do Kvasin jsou poněkud podivné.
Rašovice->Křivice = do Kvasin
Křivice->Rašovice = z Kvasin
Při pohledu do mapy to vůbec nedává logiku, ale bohužel mi to takhle před okny jezdí, všední dny i víkend, netuším čemu se vyhýbají
Roman
4 měsíců
Ten je mic na straně organizace, která jim do konce století dotáhne elektrifikaci až na vlečku
takovej hezkej obchvat to mohl být nebýt toho kruháku. Hlavně kamionéři budou nadšený. Kruháče mají smysl ve městě, ale mezi poli jen brzdí dopravu na hlavní, z vedlejších se tak jako tak musí minimálně zpomalit kvůli rozhledu, proč místo toho nejsou odboč. a připoj. pruhy?
Třeba proto, že odbočovací a připojovací pruhy jsou jaksi k ničemu, když odbočujete z vedlejší doleva? Je fakt strašný, jak velká část naší veřejnosti není schopna pochopit význam a smysl kruháků. Zkuste tohle moudro jít přednést v ranní špičce namátkou třeba na obchvat Čáslavi nebo na slavnou křižovatku u Kaňku (která už se snad předělává) a pohovořit o tom s řidiči pokoušejícími se tam odbočit právě z vedlejší doleva. Při současných intenzitách provozu prostě nelze zajistit, aby se doprava na hlavní „nemusela brzdit“. Kruhové objezdy jsou velmi efektivní formou křížení silnic, potíž je v tom, že český řidič není schopen… Číst vice »
Proč by někdo jezdil od Dvora Králové do Kvasin přes Opočno, zvlášť přes tu právě otevřenou část? Buď bych jel přes Bohuslavice nebo přes Nové Město nad Matují.
Ta veřejná doprava jezdí přes město, které obslouží, a hromadný (dálkový) tranzit přece patří i podle omílaných teorií na koleje… 😉 (Jenže do těch tady překvapivě nikdo neinvestuje.)
Ta montovna živí dost lidí. A nemyslím si, že by ty ušetřené peníze skončily ve Vámi zmiňovaných oborech. S druhou částí Vašeho příspěvku samozřejmě souhlasím.
A zmrzlina může proudit do republiky ještě rychleji!
S Kvasinami ten obchvat má společného jen málo. Kamiony od Hradce Králové tam jezdit nebudou ani kdyby chtěly jako, že by to byl nesmysl už od pohledu na mapu. Podjezd u Čánky je pro kamiony neprůjezdný. Proč se neřeší přednostně a prioritně obchvaty Rychnova a Častolovic kde je situace naprosto neúnosná ? Místo toho se postaví obchvat kolem deseti chalup v Domašíně. V Rychnově se staví 25 let a ještě se nekoplo do země a jak se jeví tak dlouho ještě nekopne.
Snad zůstane alespoň ta druhá část po otevření již trvale v provozu🙂 Na téhle silnici byly údajně i další plány, např. obchvat Očelic a narovnání zatáček právě mezi koncem obchvatu Opočna a Očelicemi. Nezdá se ale, že by se v tomhle ohledu něco dělo.
Právě v Očelicich je viadukt tuším 3.5m. takže pro kamiony ať už s automobilem nebo co vozí řepu do cukrovaru v C.Mezirici nevyužitelné.
Ten právě měl zmizet, respektive nová trasa měla přecházet trať jinde a jinak. Už je to ale dávno, co jsem ten nákres viděl a vlastně cokoliv o další modernizaci téhle silnice slyšel.
Obchvat dobrý až bude řepná kampaň a budou vozit řepu od Týniště do Českého Meziříčí. Kamiony do Kvasin tudy určitě jezdit nebudou. Od Třebechovic se kvůli podjezdu v Očelicích nedostanou a jezdit z Týniště do Kvasin přes Opočno je velká blbost. Místo,aby se stavěl obchvat Častolovic,kde denně pendlujou kamiony z Boleslavi do Kvasin,tak se staví tam kde to nemá s automobillkou moc společného. Opočnu obchvat ze srdce přeji,ale ať se přestanou ohánět automobilkou.
Souhlasím. Automobilkou se jen odhánějí. Kdyby ty peníze dali na opravu silnic v okolo Kvasin, udělali by líp. Ty souvisí s automobilkou, ne obchvat Opočna. To je tankodrom. Přijeďte se podívat.
Člověk si tak říká, to nešla zapojit ta II/304 do té okružní křižovatky napřímo? Tahle kumulace křižovatek mi nepřijde nejšťastnější.
Já nevím,ale dál na Přepychy se jezdí na automobilku🙈🙈
Vůbec ty trasy vedoucí z/do Kvasin jsou poněkud podivné.
Rašovice->Křivice = do Kvasin
Křivice->Rašovice = z Kvasin
Při pohledu do mapy to vůbec nedává logiku, ale bohužel mi to takhle před okny jezdí, všední dny i víkend, netuším čemu se vyhýbají
Ten je mic na straně organizace, která jim do konce století dotáhne elektrifikaci až na vlečku
Kterýho století?
Jako že tu neřídí tentýž stát? A k čemu to bude, když „všichni“ chtějí nejprve další rozmach automobilismu…
To poznají generace po nás.
takovej hezkej obchvat to mohl být nebýt toho kruháku. Hlavně kamionéři budou nadšený. Kruháče mají smysl ve městě, ale mezi poli jen brzdí dopravu na hlavní, z vedlejších se tak jako tak musí minimálně zpomalit kvůli rozhledu, proč místo toho nejsou odboč. a připoj. pruhy?
Třeba proto, že odbočovací a připojovací pruhy jsou jaksi k ničemu, když odbočujete z vedlejší doleva? Je fakt strašný, jak velká část naší veřejnosti není schopna pochopit význam a smysl kruháků. Zkuste tohle moudro jít přednést v ranní špičce namátkou třeba na obchvat Čáslavi nebo na slavnou křižovatku u Kaňku (která už se snad předělává) a pohovořit o tom s řidiči pokoušejícími se tam odbočit právě z vedlejší doleva. Při současných intenzitách provozu prostě nelze zajistit, aby se doprava na hlavní „nemusela brzdit“. Kruhové objezdy jsou velmi efektivní formou křížení silnic, potíž je v tom, že český řidič není schopen… Číst vice »
Tady je spíš škoda, že ho neudělali větší a tu další dvojku, co se připojuje klasickým téčkem hned vedle, nezaústili do něj.
Vážně? A připojovací pruh pro nájezd vozidel jste viděl?
Tak Vaši teorii si můžete ověřit v praxi na obchvatu Karviné.
10 nehod za poslední rok a půl. Křižovatka obchvatu bez kruháče byla otevřená 11/2022. Jediné štěstí, že to je prozatím bez zranění.
https://nehody.cdv.cz/temp/prehled_20240702102514_ca1c068f1a84eb026690c6c8b211c646.pdf
Jak se jezdí z Hradce do Kvasin přes Opočno?
Přes Opocno jezdi do Kvasin kamiony z Karsitu Dvůr Králové a z Vrchlabí.
Proč by někdo jezdil od Dvora Králové do Kvasin přes Opočno, zvlášť přes tu právě otevřenou část? Buď bych jel přes Bohuslavice nebo přes Nové Město nad Matují.
Přes Opocno jezdi kamiony z Karsitu do Kvasin proto ,protoze to mají blíž a a je tam lepší silnice.;-)
Ze Dvora jezdí přes Smiřice, Libřice a Opočno do Kvasin. To potvrzuji
Proc by mel stat dotovat infra, ktera je vazana na montovny?
Nema se spis starat o skolstvi, zdravotnictvi, verejnou dopravu atd?
A ta veřejná doprava bude jezdit kudy, po vyhrazených komunikacích, kam komerce nesmí?
Nehledě na to, že školství a zdravotnictví bez cest … pěšky nebo vlakem, jinak nic?
Cesty tam jsou, pro školství a zdravotnictví by tak stačily… 🙂
Tak jistě, ale to leda všechny „nepreferované“ módy dopravy zakázat. Gratuluji, Kime!
To lze řešit mýtným.
Ta veřejná doprava jezdí přes město, které obslouží, a hromadný (dálkový) tranzit přece patří i podle omílaných teorií na koleje… 😉 (Jenže do těch tady překvapivě nikdo neinvestuje.)
No, příznačné je mj. i to že tu jezdi do automobilky, nikoliv do vagonky…
To spojení s Kvasinami je spíš výmluva,jak to zafinancovat ze státního, přes Opočno pojede leda ten, kdo se chce Kvasinám vyhnout obloukem..
Ta montovna živí dost lidí. A nemyslím si, že by ty ušetřené peníze skončily ve Vámi zmiňovaných oborech. S druhou částí Vašeho příspěvku samozřejmě souhlasím.
Ta montovna uživí i sama sebe a lidé se živí i jinak.