Opava shání nové autobusy a trolejbusy za více než čtvrt miliardy korun

Trolejbus T’CITY 36 Tr pro Opavu. Foto: MDPOTrolejbus T’CITY 36 Tr pro Opavu. Foto: MDPO

V žádné soutěži nerozhodne jen cena, dopravce zohlední i záruku či dojezd.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
První Jiří

Moc nechápu ten nákup dieselových autobusů. Většina je teď na CNG, kupují se elektrobusy, a za 2 roky se chtějí vrátit ke klasické naftě.

Jsem jediný, komu to nedává smysl?

Pavel Vavříček

Oni si musí nějaké diesely nechat, kdyby nastal blackout nebo se něco někdo překoplo, či nějaká ta evakuace. Město si to dalo též jako podmínku. Akorát jsem čekal, že si nechají nějaké ty Citelisy právě pro tohle. Ty Urbany z roku 2015 už je potřeba též nahradit. V Ostravě ty první CNG už budou též za hranicí životnosti a jde to na nich i vidět a to jsou prosím Solarisy. Ty budou ale částečně nahrazeny.

Pavel Vavříček

A dieselové autobusy budou bez dotace.

Šunka

Juu oslavovat SOR, Solaris a JSV je fakt vtipné a jde vidět že zas musí vyhrát JSV

Pavel Vavříček

Spíš je zase fascinující počet těch trolejbusů. Posledně též jenom 3 vozy

První Jiří

Doufám, že to bude zase nějaký atyp, jako Temsy minule. :)))

Pavel Vavříček

Tady si myslím, že se vrátí k 32Tr. Kdyby to byly 26Tr IV, tak to by bylo pro Opavu nej. S těma Temsama jsou ale v Opavě fakt spokojeni. Víc se než se SORkami. Ty opavské 36Tr jsou daleko víc spolehlivé než v Ostravě nebo elektra v Praze. A jejich klimatizace fakt funguje oproti Ostravě