Opava má první část obchvatu, ŘSD ho otevřelo o půl roku dříve
Stavba obchvatu Opavy. Foto: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic dnes zprovozňuje východní část severního obchvatu Opravy na silnici I/11. Přeložka odkloní tranzitní dopravu a odlehčí
Tak kdepak je ten bezvědomý troll, co tu včera nadával na současnou vládu a ANO a jeho lidi zvláště? Došly argumenty nebo prášky? Nadávky bez znalosti jsou jasnou indikací mentálních potíží takových jedinců. Děkuji za informativní článek a beru jej jako dobrou zprávu s nadějí do blízké budoucnosti. Každé město by si zasloužilo silniční obchvat, zklidnění a zlidštění života v něm si to zaslouží.
Stavba začala spojkou S1 mezi Globusem a Kauflandem. Polovina kruhového objezdu pro obchvat byla v provozu ještě dříve, než nějaké hnutí ANO začalo existovat. Pokud se o oživení někdo zasloužil, byl to bývalý ministr dopravy, který předtím byl osm let primátorem Opavy. ANO akorát stříhá pásky.
Pod toto se podepíšu.
Bohužel to vlastně ukazuje na to, že stát nemá žádnou strategii a buduje se prostě tam, kde na to někdo klekne, protože má zrovna vliv. Opava bude zcela jistě první město v republice, co bude mít kompletní vnější obchvat po celém obvodu.
Babis je docela okay. Ale Problem jsou cesi-urednici. Vse trva vecne… A to neni vina babise , ale vina ceske nevzdelanosti, populismu a naivity. asi nejbrutalnejsi jsou obce kolem Prahy… Tam je to exquisite. Nektere vypadaji hure nez Balkan po valce. Hlavne ze je klid
DĚKUJI!!! A teď v podobném duchu druhou, západní část…
„východní část severního obchvatu Opravy na silnici I/11“ je roztomilý překlep. Řešit opravu silnice vybudováním obchvatu je velkorysé. 🙂
Východní část severního obchvatu Opavy je zcela nová trasa silnice. O žádnou opravu nejde. Nechte trollování.
To taková Blanka byla otevřená taky předčasně – několik desítek let před splněním podmínky, kterou stanoví stavební povolení.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/blanka-bude-roky-bez-kolaudace.A150820_2185539_praha-zpravy_bur
Nojo, není zkolaudované ani takové Nové spojení nebo jižní část D0, welcome v Česku
Nebo Královopolské tunely v Brně..
Já jen nerozumím, proč se na tak důležitých obchvatech budují úrovňové kruháče. A ne mimoúrovňové křižovatky. Alespoň v hlavním směru. Zejména, když je to někde v poli, kde je spousta místa..
Třeba proto, že to není dálnice, a že asfaltu a betonu (a nafty) se nenajíte? 🙂
A kdyby to byla dálnice, tak by se na ní snad asfaltu, betonu a nafty najíst dalo? Tohle neplatný argument.
Požadavek na MÚK u vytížených silnic 1. třídy je ostatně navýsost rozumný.
Prostě Rakušáci to tak mají a velmi dobře to nahrazuje dálnici. Průměr možná 80 km/h. Italové mají všude i na takových obchvatech d. kruháče.. A je to katastrofální.. O nervy.. Průměrná rychlost mizivá..
Pochopitelně kruhové objezdy na obchvaty nepatří a degradují význam silnic první třídy. Zpravidla existuje vhodný terém pro sjezdy a nájezdy mimoúrovňové. Plánek ukazuje trasu nepřerušenou kruhovými objezdy.
Po dostavení obchvatu bude I/11 ten kruháč obcházet.
No tak si to za sto let užijeme 🙂
To je skandální, zase se nedodržují termíny….