80 z těch 120 let ale po něm jezdilo minimum přetížených náklaďáků a daleko méně ostatních aut. Opotřebení násobně narůstá s hmotností projíždějících vozidel.
Obávám se, že třetí pruh se v nejbližších min. deseti letech dělat nebude. Co padlo jinde v diskusi, tak snad křižovatka D1 – D2, poté (snad) sjezd na Černovické terasy. U ostatních úseků rozšíření nemají ani územní rohodnutí (dle pana ředitele ŘSD, viz. podcast zde na webu).
Úleva jen na chvíli.. příští rok v plánu přestavba kruhace ve Slatine.. 😄
…..a tankodrom od kruháče Slatina po Holubice co ? …..zůstává.
a až to uzavřou pro opravu bude půlka národa řvát „To bude zase kolaps, všechno pořád uzavírají!“
Problém je spíše v rozpočtu na silnice
Staré mosty vydržely 120 let, kolik asi vydrží ten nový?
80 z těch 120 let ale po něm jezdilo minimum přetížených náklaďáků a daleko méně ostatních aut. Opotřebení násobně narůstá s hmotností projíždějících vozidel.
Pozor, on i prázdný náklaďák váží 4x víc než naložený volský povoz.
Vůbec nic. Radši ho stavět neměli.
Také chodíte pětiletým dětem vyčítat, že ještě neodmaturovaly?
Děkujeme. Jen nesmělý dotaz. Nový povrch toho oraniště od Rohlenky směrem na Holubice je též v plánu?
Předpokládám, že to citlivě naplánují na dobu, kdy budou stavět třetí pruh na D1.
Obávám se, že třetí pruh se v nejbližších min. deseti letech dělat nebude. Co padlo jinde v diskusi, tak snad křižovatka D1 – D2, poté (snad) sjezd na Černovické terasy. U ostatních úseků rozšíření nemají ani územní rohodnutí (dle pana ředitele ŘSD, viz. podcast zde na webu).