Omezení pro 15 000 aut denně. U Kutné Hory začíná přestavba problematické křižovatky

Křižovatka silnic I/38 a III/03321 u Kutné Hory. Foto: ŘSDKřižovatka silnic I/38 a III/03321 u Kutné Hory. Foto: ŘSD

Úpravy mají být hotové do konce září.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

A proč ne kruhák proboha ?!!! To budou zase jen vyhozené prachy za provizorium…aby si majitel firmy postavil další rozhlednu…???

Sizifon

Protože kruhák tam být měl asi dva roky nazpět. Bylo to zamítnuto.Byly tam nějaké spory o pozemky atd.

thebearspook

Nedávno udělaný povrch a zase se pojede znovu.

Jarda

Nevím, o čem je diskuse. Zase koukají, jak ušetřit. Pokud by se udělala mimoúrovňová křižovatka s přejezdem hlavní silnice, bylo by to mnohem lepší a bezpečnější.

Martin

To bude peklo. Ne, vlastně peklo bude v srovnání s tímto místem něco jako lázně. 2×36 dní, pokud nenastane zdržení.
A připojuji se k těm, kdo psali, že tady má být 4-pruh s MUK, minimálně od D11 do KH.

Václav Datel

To je zase jednou kompromis… Když už se upustilo od MÚK a plánuje se „moderní“ středový připojovák, tak by se měl mezi Skalkou a Libenicemi vybudovat třípruh, aby zde místo krátkého středového připojení na Kolín byly v tomto směru dva plnohodnotné pruhy až ke křižovatce na Starý K, kde by pravý pruh končil jako odbočovací a levý jako průběžný pokračoval. Není nic horšího než se nacpat do středového připojováku (Církvice,Úvaly) a pak tam stát a kontrolovat si ve vzdálenějším zpětném zrcátku situaci.

Sizifon

Ten středový připojovák dělá spoustě řidičů problémy. Nechápou význam a tak to naperou přes zebry a plnou čáru rovnou před rozjetý kamion. Osobní zkušenost.

dlmi

No a I/9 má zcela zbytečný nový čtyřpruh Svor-Nový Bor. Mezi Kolinem a Čáslaví má být 4 pruh už dávno.

kix

čtyřpruh má být mezi Boleslaví a Znojmem už dávno..vyřešilo by to hned několik problémů..místo toho se plánuje 6 pruhů na D10, 6 pruhů u Brna u aut, které tudy vůbec jezdit ani nemusí, ulevilo by se jak D10, tak D1 a odpadla ostuda D52

Tomáš

Dnešní situace je tam naprosto tragická a tato úprava křižovatky zcela jistě napomůže. Ale nejde se zbavit dojmu, že by to mělo být pojato více koncepčně a s nějakým výhledem do budoucna. I/38 mezi Kolínem a K.Horou je úzká a s nevhodným směrovým a výškovým vedením. Intenzity provozu by naplnily klidně 4pruh. V mé ideální představě by se vedle stávající I/38 postavila nová 2 pruhová, kam by se převedl provoz a v koridoru té stávající by se následně postavil druhý směr. Vznikl by směrově dělený 4 pruh, křižovatky samozřejmě jako MÚK. Výstavba s minimálním dopadem na provoz a výsledek kapacitně… Číst vice »

picup

A to ještě k tomu dnes uzavřeli jednu z objízdných tras….frézují silnici mezi Gruntou a Libenicemi,to by mně zajímalo,kdo toto zase vymyslel !!!

PavelX

Proč se něco takového ani nepřipravuje, tenhle dotaz si kladu už roky (jezdím tudy cca 1x týdně). Minimálně relace Čáslav D11, to je dopravní katastrofa a čtyřpruh tady už měl roky stát. Mezitím se „zabetonoval“ obchvat kolína na 2 pruhy a D11 -> Kolín se slavnostně připravuje třípruh, což je ostuda. Stačí srovnat třeba s D55, D6, D7 a dalšími, kde jsou intenzity nižší, a je to připravováno nebo už to stojí jako dálnice.

Tomáš

Obchvat Kolína by si asi zasloužil nějakou kapacitnější kategorii. Na druhou stranu Kolín sám je velkým zdrojem a cílem dopravy, takže tam mi to vadí méně, než mezi oběma městy, kde jedou všichni a ty intenzity přes 20 tis. voz./den jsou hodně výmluvné…

Tomáš

Na obchvatu Kolína mi to vadí méně, protože tam jsou intenzity nižší (velká část dopravy má zdroj a cíl ve městě). Za to na úseku mezi oběma městy jedou všichni a je to na těch intenzitách přes 20 tis. voz. denně vidět.