Omezení na severo-jižním tahu I/3. V Miličíně se bude stavět okružní křižovatka
Silnice I/3 na průtahu Miličínem a místo budoucího kruhového objezdu. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Kruhové objezdy zbudovalo ŘSD v nedávných letech na I/3 i na obou koncích Benešova.
Dělat to v letní sezoně je dost nešťastné. Zajímavé bude sledovat jestli to přinese přeliv tranzitu na D4.
Přes zimu taky, takže kdy?
Je to akce na 120 dnů, takže třeba březen – červen? V těchto dnech, už se mohly dělat zemní práce, nemrzne a pokud, tak jen v noci.
Podekujte vysirkam z Alternativy D3. Ti uspesne blokuji D3 uz nejakou tu dekadu. V Benesove nejsou hlavnim problem kruhace ale krizovatka Ke stadionu a I/3.
U co dříve zvažovaný obchvat Miličína?
Poslední zprávy jsem našel z roku 2021: „Pokud by vázla stavba D3, musel by se zřejmě vybudovat obchvat Miličína“
D3 zatím v nedohlednu (nyní udávají 2032).
Ze studie vyplynulo buď dlouhý a vysoký most nebo ještě delší tunel. Takže kvůli momentálně 7 letům (2032), kdy se ještě bude jezdit přes Miličín, se začne připravovat stavba v ceně 1/2 dálnice, která po dokončení při nejlepším 30 bude mít význam asi tak 2 roky?
Jen důkaz toho , že dostavba D3 je v nedohlednu
Je to sice průtah, ale pořád je to obec, kde žijí lidé a ze stran se připojují další komunikace. Okružní křižovatka tam je nutná.
V Rakousku by si tak exponované místo nedovolili opravovat či omezovat o letních prázdninách. Na hlavních tazích se většinou koná do konce června, pak až podzim. Důvod je, myslím, všem jasný.
A nebudou výsledkem toho kruháku zde spíše větší kolony přes celou obec?
Má to cenu, když výhledově tady z toho bude bezvýznamná silnice druhé třídy jen pro místní provoz a „podnikatelé“ si budou stěžovat jako v Čimelicích? 🙂
Zažil jsem hodinové kolony u Grazu i Linze když tam v sobotu v noci v červenci dělali PHS nebo opravu mostů na dálnicích. Tak vám nevím jestli je to tam tak jasně lepší.
Letní stavební sezóna je letní stavební sezóna. To jako mají mít v létě všechny stavební firmy 3 měsíce oraz?
Ne, proč? V létě se dají budovat nové úseky (dálnice, obchvaty) v nové trase, kde stavba nikomu nepřekáží.
Od možného obchvatu Miličína se již naprosto ustoupilo? Poslední vyjádření jsem našel z roku 2021: „Pokud by vázla stavba D3, musel by se zřejmě vybudovat obchvat Miličína“.
Úsek D3 kolem Miličína má už teď datum uvedení do provozu 2032.
https://www.dnoviny.cz/infrastruktura/radek-matl-pokud-by-vazla-stavba-d3-musel-by-se-zrejme-vybudovat-obchvat-milicina
A nešlo by to jen opravit a počkat na D3? Jó to nebude tak rychle.Tak tam seknem kruhač.
Měli ho tam seknout před 25 lety.
To by bylo řešení.
Tak to je naprostý vrchol zrůdnosti v Česku. Kruhové objezdy na tak vytížené silnice a hlavně na silnice kde 90% aut jede po pohlavní a 10% odbočuje vůbec nepatří a u Benešova je to přesně ukázka toho jaký je to nesmysl
Vypadá to jako snaha Benešova a Miličína co nejvíc aut vyhnat na Příbram
Ne, vrchol zrůdnosti je vést objem dopravy odpovídající dálnici středem vesnice, kterou tím na půl století totálně zabili.
U Benešova to nesmysl je, ale tady je z principu 50 km/h a projet tou křižovatkou z vedlejší je děs.
To vyprávějte Alternativě pro D3, podle nich současná stopa I/3 je v zásadě ok.
A jak píší na svých stránkách hned zítra se může začít stavět. 🤣
Problém je, že se upravuje Miličín na stav, kdy tudy povede silnice druhé třídy a okolo dálnice. Jenže dálnice bude bohužel až v roce 2031.
Už 31?
32, možná
Kruháky v Benešově jsou tady často hejtované, ale já s nimi zásadní problém nemám. Ten u Kauflandu je důležitý k tomu, aby se dalo odbočit od Prahy směr Benešov-Vlašim, aniž by mě sestřelil někdo z protisměru. Tam byly fronty doleva odbočujících aut horší než teď před kruháčem. A na turbookružce Červené Vršky jsem se nikdy nezdržel ani sekundu. Sice to obojí mohly být mimoúrovňové křižovatky, ale nevím jestli by to bylo nutné a u té severní jak by se to tam vešlo.
Asi souhlas. Mnohem větší hovadina je že dva pruhy končí 500 metrů před kruhákem u Kauflandu.
Vzhledem k objemu odbočujících vlevo na BN a Vlašim by to mohlo aspoň trochu pomoci.
Chlapi…?! Vy snad makáte na ŘSD, tohle přeci nemůžete pustit z huby. Jel jsem tam v poslední době jednou, JEDNOU (myšleno z D1 na Tábor a pak po okolí) a asi jsem měl smůlu, ale byla to katastrofa. Teď to už raději zkouším pomocí „D4“, „19“, „29“, „20“ a kotěhůlkama, a i když je to taky na nic, alespoň to není o infark.
Tak ono záleží kam se člověk potřebuje dostat.Jestli na Tábor tak to je lepší Humpolec Tábor.Ja občas jedu od Votic a potřebuji na Pelhřimov,tak to vezmu na Mladou Vožici Pacov.
Za rok tam ale nastane ještě mnohem větší kolaps v souvislosti s akcí Silnice I/3 – Červené Vršky – U Topolu, uspořádání 2+1. Proti tomu bude nějaký KO v Miličíne prkotina. Většina lidí asi ani neví, že už je na to společné povolení v PM a letos se má soutěžit dodavatel.
Na Červených Vrškách ani sekundu? No, asi toho moc nenajezdíte. Zácpa od Prahy stojí před Benešovem deset hodin denně, někdy horší, někdy trošku lepší. Nedokážu pochopit, proč tam přes ten kruháč není průsečný most. U Topolu to je trochu lepší, tam se opravdu zdržíte málokdy, ale i tam to je o víkendových špičkách horké. Jinak „Turboprůjezd“ (o poloměru oblouku 35m) na Červených Vrškách od Prahy se od ostatních směrů liší tím, že je jednopruhový, ve zbylých třech případech je směr průjezdu ve směru I/3 dvoupruhový. Konec dvoupruhu v lese nad Tužinkou se může zdát jako problém, ale ve skutečnosti je… Číst vice »
Ano, to jsou ty české pohlavní zrůdnosti.
Zrovna u toho severního kruhového objezdu u Benešova je tam hustota provozu 22 tis. po „obchvatu“ a 12 tis. z města. Benešov už není zas tak malé město, se 17 tis. obyvatel je už mezi 100 největších v ČR.
V Miličíně nejede po vedlejší zdaleka ani 5 % aut.