Omezení na D1 u Šmejkalky. Silničáři budou opravovat dálnici kolem mostu
Dálniční most Šmejkalka. Foto: ŘSD
Jde o odstranění poruch před dopravními omezeními, která budou v okolí mostu i na něm samotném probíhat v následujících letech.
Je fakt, že za mostem směr Brno skáčete jak zajíc a všem, co neznají detaily, hned naskočí otázka, co to proboha je, když se D1 celá přece zmodernizovala. To divení je kouzelné a jde plně za lží, kterou pustili do médií sektáři z ANO (a „spřízněné“ redakce dostaly noty „se v tom nešťourat“).
Kdyby šlo jenom o tohle. Několik s velkou slávou zrekonstruovaných úseků, hlavně směr Brno, je už lehce zvlněných, nebo si užijete vibrací, které ukazují na fušeřinu.
Já bych ten úsek směrem na Brno za mostem nechal jako památku, aby si všichni vzpomněli jaká D1 dříve byla😆
(„Doprava bude v té době vedena v režimu 2+2 v zúžených jízdních pruzích na jedné polovině mostu se sníženou rychlostí. „) to je zřejmě nesmysl. Nejdříve se musí postavit mostní provizórium. Na jednu polovinu mostu se nevejdou ani 2+1, natož 2+2
Přesně tak, cituji z informace ŘSD:
„Během demolic a stavebních prací na mostě by bylo potřebné zachování provozu
v režimu 2+2 pruhy, což ale stávající šíře mostu neumožňuje,
a proto vpravo vedle mostu (ve směru na Brno) vznikne jednopruhové mostní provizorium.“
Otázkou je co tam postaví za model mostního provizoria a jak bude jeho napojení ovlivňovat provoz na dálnici .
Taky si říkám, že se roky mluví o stavbě provizoria a najednou to nějak utichlo.
14.7. bylo předáno staveniště zhotoviteli a první aktivitou je zakládání pilířů provizorního mostu, které probíhá dole v údolí. To je zaměstná minimálně přes zimu.
tendr ale vyhrála firma, která mostní provizorium neplánovala, že se to prý na 1/2 mostu 2+2 vejde
Máte pravdu, on to byl tendr design&build. Prý chtějí využít prostor středního dělícího pruhu, ale stejně ten most mustíte nějak rozšířit a podepřít…