Omezení na D1 na Šmejkalce začnou na jaře, zatím stavbaři mění stojky mostu

Oprava mostu Šmejkalka (listopad 2024). Pramen: ŘSDOprava mostu Šmejkalka (listopad 2024). Pramen: ŘSD

Vedle stávajících stojek jsou paralelně budovány nové a až poté budou původní odstraněny.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš

Jezdím přes most skoro denně a nějak se mi nechce zdát, že by se na jednu polovinu mostu, měl vsoukat režim 2+2. Ty levé zužené pruhy budou pro opravdové srdcaře 😎.

Pako

Hlavně tu fakt moc prosím konečně jednou uberte na omezenou rychlost. Ztratíte necelé 2 minuty, ale neuděláte hromadnou bouračku s šílenými následky pro lidi v autech nahoře i dělníky dole.

PavelX

A kolik takovych bouracek se na D1 stalo behem one modernizace, pane dramatiku? Po dokonceni nepovsimnute proletely zpravy o tom, ze se za celych 8 let omezeni a zuzeni nestala vsehovsudy zadna hrozna nehoda.

rodilyslavkovak

kdy byla naposledy některá z těch hromadných bouraček na tomto mostě?

hyper9

Ono je to v článku trochu vysvětlené: most se bude rozšiřovat pomocí konzolí. Taky už se nemůžu dočkat, až to uvidím na vlastní oči. 🙂

František

Se těším jak ta konzole udrzi půlku přetíženého kamionu v tom levém pruhu.

František

Taky z toho udělala nějaká organizace památku a nebo tenhle most má štěstí?

Jarda Š.

Má štšstí, že spodní stavba byla kvalitně provedena, tudíž stačí její sanace a zesílení, aby na ní bylo možné vybudovat novou (širší) nosnou konstrukci). Vpodstatě stejným způsobem má být rekonstruován železniční Výtoňský most.Tam také nemá jít o kompletní zbourání, ale nová nosná konstrukce má být vzhledově odlišná od původní, což někteří vydávají za zbourání.

Pako

Tenhle most má štěstí v tom, že má masivní tlačený oblouk, který zůstane a unese i budoucí provoz. Vše nad tímto obloukem přijde pryč. Vlastně taková (trochu přibližná) analogie zachování pilířů u VM. Taky se nepožaduje rozšíření o jeden pruh (jednu kolej) na tři a zachovaná konstrukce nebrání přestrojení trolejí. Pěší a cyklistický provoz je vyloučen a most neblokuje normální funkci města na svých obou koncích. No a ve finále je to most stále krásný.

Jarda Š.

S budoucím rozšířením na 3+3 jízdní pruhy se při rekonstrukci počítá, ostatně je to i v článku, že se most rozšiřuje.