Omezení na D1 na Šmejkalce začnou na jaře, zatím stavbaři mění stojky mostu
Oprava mostu Šmejkalka (listopad 2024). Pramen: ŘSD

Vedle stávajících stojek jsou paralelně budovány nové a až poté budou původní odstraněny.
Vedle stávajících stojek jsou paralelně budovány nové a až poté budou původní odstraněny.
Je asi předčasné se ptát ale lze předpokládat že rychlost bude ozemena na 80 km/h včetně úsekového měření? (v tom případě propustnost/neukázněnost bude vytvářet pěkné komplikace na obou směrech)
Jezdím přes most skoro denně a nějak se mi nechce zdát, že by se na jednu polovinu mostu, měl vsoukat režim 2+2. Ty levé zužené pruhy budou pro opravdové srdcaře 😎.
Hlavně tu fakt moc prosím konečně jednou uberte na omezenou rychlost. Ztratíte necelé 2 minuty, ale neuděláte hromadnou bouračku s šílenými následky pro lidi v autech nahoře i dělníky dole.
A kolik takovych bouracek se na D1 stalo behem one modernizace, pane dramatiku? Po dokonceni nepovsimnute proletely zpravy o tom, ze se za celych 8 let omezeni a zuzeni nestala vsehovsudy zadna hrozna nehoda.
Tak to je docela slušný hoax.
Jo tak se podívejte, jak to vypadá aktuálně prakticky každou dopravní špičku za omezením v Brně. Jezdím tudy často a vždy se najde nějaký kkt., kterému kvůli stání v koloně rupnou nervy, následně jede jako prase, bourá do 15 km od konce kolony. Opravdu je to tak pokaždé, kdy tudy jedu.
máte zřejmě na mysli, že třeba dva mrtví stavební dělníci zabití při srážce dvou aut (jedno z nich respektující osmdesáíku a druhé nerespektující) nejsou „nic hrozného“?
kdy byla naposledy některá z těch hromadných bouraček na tomto mostě?
A musí být? Jen kvůli tomu, že je na dálnici povinná 130 nebo vaše auto nemůže jet pod 150, když je tam 80 nebo ještě míň?
Ona je tam stovka. Až bude uspořádání 2+2, dá se čekat osmdesátka. A jako vždycky, i ta bude někdy nesmyslně moc a někdy nesmyslně málo.
Dle čeho soudíte že předřečník překračuje limity, protože by mohl být řidič?
Ono je to v článku trochu vysvětlené: most se bude rozšiřovat pomocí konzolí. Taky už se nemůžu dočkat, až to uvidím na vlastní oči. 🙂
Se těším jak ta konzole udrzi půlku přetíženého kamionu v tom levém pruhu.
Njn, určitě jsou to úplní idioti a neumí si to spočítat, viď…
Náš ústav se vám, pane Hudečku, mými ústy co nejsrdečněji omlouvá za toto politování hodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou za deset let!
Když se tam dá (a dodrží) střídavá jízda,tak to žádný problém nebude. V DE a PL se to používá často a je to úplně v pohodě;akorát tady s tím národem mamlasů mě to trochu děsí. No, necháme se překvapit
Národem mamlasů .. jakáže je vaše ctěná národnost?
Taky z toho udělala nějaká organizace památku a nebo tenhle most má štěstí?
Má štšstí, že spodní stavba byla kvalitně provedena, tudíž stačí její sanace a zesílení, aby na ní bylo možné vybudovat novou (širší) nosnou konstrukci). Vpodstatě stejným způsobem má být rekonstruován železniční Výtoňský most.Tam také nemá jít o kompletní zbourání, ale nová nosná konstrukce má být vzhledově odlišná od původní, což někteří vydávají za zbourání.
Tenhle most má štěstí v tom, že má masivní tlačený oblouk, který zůstane a unese i budoucí provoz. Vše nad tímto obloukem přijde pryč. Vlastně taková (trochu přibližná) analogie zachování pilířů u VM. Taky se nepožaduje rozšíření o jeden pruh (jednu kolej) na tři a zachovaná konstrukce nebrání přestrojení trolejí. Pěší a cyklistický provoz je vyloučen a most neblokuje normální funkci města na svých obou koncích. No a ve finále je to most stále krásný.
S budoucím rozšířením na 3+3 jízdní pruhy se při rekonstrukci počítá, ostatně je to i v článku, že se most rozšiřuje.
Most se rozšiřuje na 2+2 při pojíždění půlky dálnice, nic víc. D1 nikdy 6 pruhů Z Prahy do Brna nebude. Není důvod. Po otevření D35 půjde dopravní zátěž dolů.
Z těch, co projíždějí tímto místem, má cíl na severní Moravě tak 5% vozidel. Ostatním se to nevyplatí.
Jsou na to nějaká data?