Olomouc zdraží MHD. Za základní jízdenku zaplatí lidé o čtvrtinu více, stejná cena zůstane u ročního kupónu

Zmodernizovaná trať na Novou Ulici v Olomouci. Zdroj: DPMOZmodernizovaná trať na Novou Ulici v Olomouci. Zdroj: DPMO

Město vysvětluje zdražení velkými investicemi i růstem nákladů.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr003

V pořádku, ale doufám ve zkrácení intervalů spojů.

genius152

Pokud chtějí více za dobrou službu, tak by to mělo podle toho vypadat.

Chtělo by to lepší úklid v tramvajích. Alespoň každý den vysát.

Úklid dělá externí firma Harry servis. Najímá na to Ukrajince , invalidy a vězně.

Údajně to stojí cca každý měsíc 500 tisíc korun.

Vypadá to strašně.

genius152

Proč dáváte mínus, zkuste reagovat.

Ares

Nojo, ale kdo by to uklízel za ty prachy.

Miri

Ty mínusy nechápu. Naopak musím souhlasit. Zrovna nedávno mi to nedalo a musela jsem si vyfotit tu vrstvu prachu na rámu dveří tramvaje (EVO), na kterou jsem byla namáčklá…

TnM

Covece vy pisete jak kdybyste jim platil zlatem.
Si myslite ze za 25 korun si objednavate rolls royce taxi?

Zdeněk

Stále cena v pohodě. Pro pravidelné cestující bez debat, jednotlivé hold dražší, ale třeba Sokolov je za 27.. 😁

Gajda

Jo, ale při platbě hotově – což třeba v Olomoucké tramvaji moc nepůjde. Jinak je to za 17.
Proti zdražení bych asi moc neměl, nicméně je to město s vládou strany, co tolik „bojuje“ za „obyčejný“ lidi. Obyčejný lidi to zdražení ovšem postihne a málokdo z nich si koupí to desetiměsíční nebo roční.

Petr

Jak jsem napsal pod článkem o londýnském zdražení, opravdu se 4,6% jsou troškaři, u nás jdeme na 20 a víc procent (naposledy se mi 65 minutová cesta třemi pásmy zdražila ze 40 na 50 korun, teda o 25%). To, že se zvedaji náklady beru (i když o 25% to snad neni, oficiální inflace je pořád jednociderná). Ale ostatní jsou výmluvy, s obnovou tratí i vozidel a rozšiřováním sítě se musí přece normálně počítat, na to se přece nemůže zdražovat. To aspoň v praze se vymlouvali tehdy na zvýšené náklady během kovidu, kovid skončil, roušky a dezinfekce už potřeba nejsou a… Číst vice »

mlokXCM

Já tedy myslím, že i když „normálně počítáte“ s vyššími náklady na nové tratě, obnovu tratí, nová vozidla atd., tak pořád musíte na to mít dostatečné příjmy, které získáte třeba tím, že zvýšíte cenu jízdného. Jenom samotné počítání s něčím podle mě ty příjmy nezajistí.

danaceks

Tak to byl docela vlastní gól. Ono těch 5 % v Londýně je totiž u většiny jízdenek víc než těch 25 % u nás 🙂