Z venku jsou pěkné, vevnitř měl člověk pocit, že to místy nejede po kolejích. Bylo docela vtipné jak byly nové, jak chvíli trvalo tramvajákům než dostali páčku do ruky.
MSv
1 hodina
Ta tramvaj vypadá hezky. Nepřijde mě na odpis. Nejsem ale zasvěcený a nedozvěděl jsem se co je důvod k ukončení. Přijde mě ze T3 jezdí stále a novější tramvaje se mění.
Myslím, že panu Linhartovi se návrh vzhledu těchto tramvají docela poved. Tramvaje, které je mají nahradit, jsou minimálně z estetického hlediska slušným krokem vzad.
Přesně tak. Astry byly sice slušný kostitřas, ale designem čela jsou líbivé i teď.
TnM
1 hodina
Důležité je také zmínit kontext, že v Olomouci nadále jezdí soupravy vysokopodlažních T3 z 80. let.
Argumenty k vyřazení Aster sice „pěkné“, ale cestující si teda komfortem moc nepomůže.
Z venku jsou pěkné, vevnitř měl člověk pocit, že to místy nejede po kolejích. Bylo docela vtipné jak byly nové, jak chvíli trvalo tramvajákům než dostali páčku do ruky.
Ta tramvaj vypadá hezky. Nepřijde mě na odpis. Nejsem ale zasvěcený a nedozvěděl jsem se co je důvod k ukončení. Přijde mě ze T3 jezdí stále a novější tramvaje se mění.
Tak v článku je uveden nedostatek nahrádních dílů …
Vyřadit se měly prvně vária
Myslím, že panu Linhartovi se návrh vzhledu těchto tramvají docela poved. Tramvaje, které je mají nahradit, jsou minimálně z estetického hlediska slušným krokem vzad.
Přesně tak. Astry byly sice slušný kostitřas, ale designem čela jsou líbivé i teď.
Důležité je také zmínit kontext, že v Olomouci nadále jezdí soupravy vysokopodlažních T3 z 80. let.
Argumenty k vyřazení Aster sice „pěkné“, ale cestující si teda komfortem moc nepomůže.
Dokud budou jezdit varia, nelze o komfortu mluvit
Zato v Praze mame porad T3 hruzu…
Jsou i horší věci, třeba KT8 (byť jsou nezastupitelné).
Na rozdíl od Olomouce nekupujeme předražené náhrady v podobě jednotlivých kusů, ale ve velkých seriích. Hloubětín se už pomalu zaplňuje novými 52T.