Okolí Terminálu Smíchov protkají nové cyklostezky. Povedou od Dvoreckého až k železničnímu mostu
Terminál Smíchov, vizualizace. Pramen: Město Praha![Terminál Smíchov, vizualizace. Pramen: Město Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/04/Smich_1.jpg)
![Terminál Smíchov, vizualizace. Pramen: Město Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/04/Smich_1.jpg)
Zakázka na cyklistické návaznosti vyjde na téměř 222 milionů korun.
Zakázka na cyklistické návaznosti vyjde na téměř 222 milionů korun.
Trochu matoucí nadpis – pro pěší tam nebude nic, pro šlapkáře všechno. Cyklomafie zase řádí.
ne trochu ale hodně matoucí příspěvek od cyklofoba. Pro chodce tam samozřejmě infrastruktura bude a kdo tam kdy předtím jel na kole ( já ano) ten ví, že tam doposud byl jen řidičů ráj…
Hlavně prosím, ať se po tom dá jezidt plynule, žádné „cyklisto sesedni“.
A jak by jste si pak predstavoval roli dotceneho organu pro dohled na bezpecnosti a plynulosti sil. provozu? Za nim totiz vetsina takto obskurnich opatreni jde. 🙂
Na peroně na schodech do podchodu ta značka doufám potřeba není.
U mostu přes Nádražní by měli žádat i větší podjízdnou šířku, aby auta nemusela jezdit po tramvajových kolejích.
Šířka je dostatečná. Že jsou pruhy pro auta dlážděné a v jednom se parkuje, zatímco koleje kryje asfalt, není problém šířky mostu.
Pod druhým novějším mostem je dost šířky i ke stání. Z nějakého důvodu tam ten zákaz zastavení být nemůže, asi kvůli dopravní obsluze. Nyní je příležitost to vyřešit systémově. Aby se to nepodělalo jako v Radlické při zbourání ČKD, kdy se také nerozšiřovalo (tam je to ovšem ještě užší, ale problém s překážením stejný).
No hurá. Náhradní doprava za Výtoňský most bude zajištěna.
Jako bez toho mostu, na který to navazuje? Nebo autobusy přes ten u Dvorců?
Škoda ze se na cyklisty nemyslelo i při výstavbě Nového spojení. Úsek mezi Krejcarkem a Balabenkou je na kole velmi problematický a na cyklostezku tam tehdy bylo ideální místo. Dnes už jsou tamní možnosti zazděny
Takových promarněných příležitostí, které by velmi usnadnily pohyb cyklistů a prakticky nic by nestály, kdyby na ně bylo pamatováno před výstavbou – namátkou barrandovská tramvajová estakáda je jeden z nejkřiklavějších případů
Tam byl zájem ze strany Prahy 5 o nápravu ale mistr architekt vševeliký Kotas řekl, že se do jeho díla nebude zasahovat.
Nepovolena zastávka Terasy (na znamení) s přechodem/přejezdem přes tam stejně zadlážděné koleje? Pochozí pásy tam jsou…
Že by konečně Praha začala budovat první kilometry skutečných oddělených cyklostezek? No jsem zvědavý
Včetně nákladných betonových ramp namísto přirozeného (a pro uživatele nejspíše pohodlnějšího) kopírování terénu, současně s omezováním potřeby plnit ulice auty. Ale je fajn, že už je na tu možnost alespoň pamatováno.
Jak se dá na kole otočit o 180 stupňů na dvou metrech šířky, pokud nemám přesahovat do protisměru, jak je na prvním obrázku?
Úplně stejný paskvil nově vznikl na Tachovském nám.
Přitom už před čtyřiceti lety jsme uměli spirálové lávky s poloměrem v pohodě průjezdným na kole.
https://mapy.cz/s/lunovazeme
Na Tachovském náměstí ale kopíruje terén. Měla být vložena spirála na úkor spojitého prostoru okolo, nebo jaká je představa? Leda nechat více prostoru pro to otočení. U nádraží to ovšem šlo asi i jinak než výletem po betonovém díle „nad dálnici“, nu…
To je geniální trailový prvek pro oživení monotónní městské jízdy🙂 Prudké brzdy do zastavení, postavit se na přední kolo a zbytek kola kolem něj ve vzduchu obtočit.
Úplně jednoduše – zastaví se – sesedne se z kola – otočí se kolo – nasedne se – pokračuje se v cestě. Jak prosté, že?
tak to přirozeně dělá každý automobilista, to je jasné m žádné najíždění do protisměru, žádné neomalené vjetí na přechod za rohem, nic takového, tak díky za radu