ODOS Cargo převzalo poslední EffiShunter 1000M
Poslední EffiShunter 1000M pro ODOS Cargo. Foto:: Dalibor Palko / CZ LOKO
Důvodem pro celkovou modernizaci je především vybavení lokomotiv palubní částí evropského vlakového zabezpečovače ETCS.
Chytří jako lišky. Novou naftovou lokomotivu vyrobit nejde, tak se repasuje výrobní štítek. Jak toto dopadne? Za mne pozastavením členství v EU.
Bože můj… CZ LOKO vyrábí i nový naftový EffiShunter 1000, ale je o něj nejspíš kvůli vyšší ceně menší zájem. A na tom, že do repasovaných lokomotiv lze použít kontrukčně o pár let starší motor s nižší emisní třídou taky není nic nelegálního.
Je úžasné, jak původní rámy a podvozky pořád vyhovují současnému PROVOZU.ČKD umělo.
ETCS to je pozehnani pro vsechny tunelate. A uz se tesi na aVRT.