ODOS Cargo převzalo poslední EffiShunter 1000M

Poslední EffiShunter 1000M pro ODOS Cargo. Foto:: Dalibor Palko / CZ LOKOPoslední EffiShunter 1000M pro ODOS Cargo. Foto:: Dalibor Palko / CZ LOKO

Důvodem pro celkovou modernizaci je především vybavení lokomotiv palubní částí evropského vlakového zabezpečovače ETCS.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kosmik

Chytří jako lišky. Novou naftovou lokomotivu vyrobit nejde, tak se repasuje výrobní štítek. Jak toto dopadne? Za mne pozastavením členství v EU.

Bert

Bože můj… CZ LOKO vyrábí i nový naftový EffiShunter 1000, ale je o něj nejspíš kvůli vyšší ceně menší zájem. A na tom, že do repasovaných lokomotiv lze použít kontrukčně o pár let starší motor s nižší emisní třídou taky není nic nelegálního.

Petr

Je úžasné, jak původní rámy a podvozky pořád vyhovují současnému PROVOZU.ČKD umělo.

Jan

ETCS to je pozehnani pro vsechny tunelate. A uz se tesi na aVRT.