Odolala elektrifikaci, bouřce ne. Unikátní švýcarská zubačka musí předčasně ukončit sezónu
Poškozená zubačka na Brienzer Rothorn. Foto: Brienzer Rothorn Bahn
K obnovení provozu dojde nejdříve v květnu příštího roku.
K obnovení provozu dojde nejdříve v květnu příštího roku.
Je to dva roky co jsem tam byl.. ty výhledy na jezero a krajinu doporučuji. Samozřejmě to chce chytit i počasí.
Ty lokomotivy jsou na topný olej,připomínají páru.
Doplním, ano některé jsou. Ale mají i uhelné. Mrkněte sem: https://brienz-rothorn-bahn.ch/en/lokomotiven/
Jsou na topný olej, tak nemají parní stroj a nejsou „parní“? 😀
Díky, že jste to sem dali. Včera jsem to dával do té původní diskuse a toho by si asi už nikdo nevšiml. Za mě je to fakt velká škoda. Je to vysoce unikátní trať, s velmi nezvyklým provozem a neuvěřitelnými výhledy. Já osobně jí řadím vysoce nad Jungfraubahn, nebo Rigi (byť obě jsou taky fajn). Fakt jim držím palce, ať se to podaří opravit co nejdřív, ale ty obrázky vypadají bohužel hodně zle. Co se týče ZB, tj. Meiringen-Interlaken, tam si myslím, že to možná půjde o trochu rychleji. Nicméně, co jsem se dočetl, tak jedna ta vesnice (Ebligen) je… Číst vice »
Doufám, že hlavní dají brzo do kupy. Kámoš si vyžádal mojí návštěvu na říjen. Jinak bude letos bez našeho piva a na něj se on vždycky moc těší.
Jaké mu vozíte, smím-li se zeptat?
Staropramen, Kozla, Radegast, Svijany, vždy to namíchám. A podržte se, vždycky chce Tchibo. Že to jejich Tchibo z Interlakenu se nedá pít. A je to pravda.
Mínusy nechápu. Já se třeba v Německu můžu utlouct po Diebels Alt, což je pivo z dolního Porýní. Někdo z Allgäu nebo Berlína by nad tím dozajista ohrnul nos. Neříkám, že děsně miluju Staropramen, ale jestli tam někomu chutná, tak proč ne?