Odfláknutá zimní údržba vyšla Eurovii na 50 tisíc korun

Kolona na silnici I/35 v úseku Hodkovice -Turnov. Foto: Tomáš BinderKolona na silnici I/35 v úseku Hodkovice -Turnov. Foto: Tomáš Binder

Jde o maximální výši pokuty.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Co to je 50tis…. K smíchu

Jarda

A videli jste krajské a městské silnice? Ty vse nižší než dalnice a jedničky? To by měli lítat pokuty…kdo jezdi, tak vi. Za chodníky kde se spíš prizabijete by meli pokutovat taky.

MMXA

Dřív to dělaly místní údržby silnic, ale holt někdo rozhodl na ŘSD, že dáme nažrat taky spřáteleným soukromníkům, pro který je hlavní ukazatel, kolik na tom vydělám a ne zda silnice jsou sjízdné. Dostanu pokutu za nesjízdnost a nastupuje komando právníků, kteří napadnou kde co, takže zaplacení pokuty je reálně málo pravděpobobné. Zájem řidiče na sjízdnosti komunikace je to poslední co někoho zajímá.

ksz

Máme tak úžasnej zákon o veřejných zakázkách, že i firma, která funguje naprosto strašně (neplní termíny, nedoržuje kvalitu, atd.) má právo účastnit se dalších výběrových řízení.

Sova

Zase jednou skvělá smlouva… být ředitelem, tak prodám stroje, propustím lidi, odjedu do Karibiku a když třikrát za rok trochu víc nasněží, tak pošlu pozdrav a pokutu.

Havel

Zase Eurovia, aby je ta směšná pokuta nepoložila,,,

Josef Švejk

Pokutu sice dostane Eurovia, ale v konečném důsledku ji zaplatí daňoví poplatníci.

Jirik

Eurovia je statni?

Rejpal

Když podle Eurovie vyjely sypači včas, tak ať doloží v kolik hodin a na jakém úseku se sypače nacházely.

Jan

Musím si rejpnout, Rejpale. Sypače (neživotné) vyjely, ale sypači (tedy řidiči=životní) vyjeli…

MMXA

Tyto informace samozřejmě ŘSD má, protože každý sypač musí mít GPS s online přenosem k ŘSD.

Jan

Au!

Petr

„až“ jen pro info – kamion, který u nás měl nakládat a jet do SRN nedorazil v čase, aby byl schopen v německu ještě vyložit, tedy – posun PINu (něco jako jednorázová vstupenka) a tím pádem nedodržení kontraktu je cca 12tis. Bohužel navázaná nakládka v SRN s dodáním do Jablonce se tedy také neuskutečnila a ztrátu jen za dopravu lze spočítat +- 12tis — tedy suma sumárum 24tis za jeden kamion. Nehodlám si stěžovat a vůbec to nemyslím zle (pouze konstatuji) je to prostě život, jen mě zarazila výše pokuty, která podle mého laického pohledu vůbec neodpovídá reálném možné škodě… Číst vice »

Georg

ano, tyhle naklady by se nemely socializovat a tim, ze je to soukroma firma a ne stat, vymahal bych na nich separe naklady…

M19

Ve smlouvách je i odkaz na vyšší moc.

Jiří Kocurek

A pak někomu přijde normální, že nákladní vlak má x hodin počkat a jet až v noci. Viz situace nejen s pražskými mosty.

Jiřik

Pokuta od státní organizace není náhradou škody pro soukromou společnost. Pokud znáte dobrého právníka, bude dobré se spojit s více postiženými dopravci a zaslat Eurovii předžalobní výzvu k náhradě škody.

Petr

Jiříku, ale já přeci netvrdím, že se budeme s někým soudit o náhradu škody !!! jen jsem napsal , jak je to se „škodou“ která nám nastala !!! To jsou prostě nějaká rizika , která musíme postoupit . Víc v tom nehledej. My to máme pojištěno a nějak to vyřešíme, jen mě překvapilo, že v tomto přípědě je smluvní pokuta na tak nízké úrovni 🙂 🙁

MMXA

Protože pak by některé firmy na pokutách skrachovaly.

jal

Komu dát pokutu, když kamion nabouráním tak zablokuje silnici, že se nedá jezdit celý den a ještě další den pár kamionů stojí na silnici, protože čas odpočinku?

Vázaná nakládka – to nikdo nepočítá s tím, že silnice se může zablokovat?