A videli jste krajské a městské silnice? Ty vse nižší než dalnice a jedničky? To by měli lítat pokuty…kdo jezdi, tak vi. Za chodníky kde se spíš prizabijete by meli pokutovat taky.
MMXA
1 rok
Dřív to dělaly místní údržby silnic, ale holt někdo rozhodl na ŘSD, že dáme nažrat taky spřáteleným soukromníkům, pro který je hlavní ukazatel, kolik na tom vydělám a ne zda silnice jsou sjízdné. Dostanu pokutu za nesjízdnost a nastupuje komando právníků, kteří napadnou kde co, takže zaplacení pokuty je reálně málo pravděpobobné. Zájem řidiče na sjízdnosti komunikace je to poslední co někoho zajímá.
ksz
1 rok
Máme tak úžasnej zákon o veřejných zakázkách, že i firma, která funguje naprosto strašně (neplní termíny, nedoržuje kvalitu, atd.) má právo účastnit se dalších výběrových řízení.
Sova
1 rok
Zase jednou skvělá smlouva… být ředitelem, tak prodám stroje, propustím lidi, odjedu do Karibiku a když třikrát za rok trochu víc nasněží, tak pošlu pozdrav a pokutu.
Havel
1 rok
Zase Eurovia, aby je ta směšná pokuta nepoložila,,,
Josef Švejk
1 rok
Pokutu sice dostane Eurovia, ale v konečném důsledku ji zaplatí daňoví poplatníci.
„až“ jen pro info – kamion, který u nás měl nakládat a jet do SRN nedorazil v čase, aby byl schopen v německu ještě vyložit, tedy – posun PINu (něco jako jednorázová vstupenka) a tím pádem nedodržení kontraktu je cca 12tis. Bohužel navázaná nakládka v SRN s dodáním do Jablonce se tedy také neuskutečnila a ztrátu jen za dopravu lze spočítat +- 12tis — tedy suma sumárum 24tis za jeden kamion. Nehodlám si stěžovat a vůbec to nemyslím zle (pouze konstatuji) je to prostě život, jen mě zarazila výše pokuty, která podle mého laického pohledu vůbec neodpovídá reálném možné škodě… Číst vice »
Pokuta od státní organizace není náhradou škody pro soukromou společnost. Pokud znáte dobrého právníka, bude dobré se spojit s více postiženými dopravci a zaslat Eurovii předžalobní výzvu k náhradě škody.
Jiříku, ale já přeci netvrdím, že se budeme s někým soudit o náhradu škody !!! jen jsem napsal , jak je to se „škodou“ která nám nastala !!! To jsou prostě nějaká rizika , která musíme postoupit . Víc v tom nehledej. My to máme pojištěno a nějak to vyřešíme, jen mě překvapilo, že v tomto přípědě je smluvní pokuta na tak nízké úrovni 🙂 🙁
Komu dát pokutu, když kamion nabouráním tak zablokuje silnici, že se nedá jezdit celý den a ještě další den pár kamionů stojí na silnici, protože čas odpočinku?
Vázaná nakládka – to nikdo nepočítá s tím, že silnice se může zablokovat?
Co to je 50tis…. K smíchu
A videli jste krajské a městské silnice? Ty vse nižší než dalnice a jedničky? To by měli lítat pokuty…kdo jezdi, tak vi. Za chodníky kde se spíš prizabijete by meli pokutovat taky.
Dřív to dělaly místní údržby silnic, ale holt někdo rozhodl na ŘSD, že dáme nažrat taky spřáteleným soukromníkům, pro který je hlavní ukazatel, kolik na tom vydělám a ne zda silnice jsou sjízdné. Dostanu pokutu za nesjízdnost a nastupuje komando právníků, kteří napadnou kde co, takže zaplacení pokuty je reálně málo pravděpobobné. Zájem řidiče na sjízdnosti komunikace je to poslední co někoho zajímá.
Máme tak úžasnej zákon o veřejných zakázkách, že i firma, která funguje naprosto strašně (neplní termíny, nedoržuje kvalitu, atd.) má právo účastnit se dalších výběrových řízení.
Zase jednou skvělá smlouva… být ředitelem, tak prodám stroje, propustím lidi, odjedu do Karibiku a když třikrát za rok trochu víc nasněží, tak pošlu pozdrav a pokutu.
Zase Eurovia, aby je ta směšná pokuta nepoložila,,,
Pokutu sice dostane Eurovia, ale v konečném důsledku ji zaplatí daňoví poplatníci.
Eurovia je statni?
Když podle Eurovie vyjely sypači včas, tak ať doloží v kolik hodin a na jakém úseku se sypače nacházely.
Musím si rejpnout, Rejpale. Sypače (neživotné) vyjely, ale sypači (tedy řidiči=životní) vyjeli…
Tyto informace samozřejmě ŘSD má, protože každý sypač musí mít GPS s online přenosem k ŘSD.
Au!
„až“ jen pro info – kamion, který u nás měl nakládat a jet do SRN nedorazil v čase, aby byl schopen v německu ještě vyložit, tedy – posun PINu (něco jako jednorázová vstupenka) a tím pádem nedodržení kontraktu je cca 12tis. Bohužel navázaná nakládka v SRN s dodáním do Jablonce se tedy také neuskutečnila a ztrátu jen za dopravu lze spočítat +- 12tis — tedy suma sumárum 24tis za jeden kamion. Nehodlám si stěžovat a vůbec to nemyslím zle (pouze konstatuji) je to prostě život, jen mě zarazila výše pokuty, která podle mého laického pohledu vůbec neodpovídá reálném možné škodě… Číst vice »
ano, tyhle naklady by se nemely socializovat a tim, ze je to soukroma firma a ne stat, vymahal bych na nich separe naklady…
Ve smlouvách je i odkaz na vyšší moc.
A pak někomu přijde normální, že nákladní vlak má x hodin počkat a jet až v noci. Viz situace nejen s pražskými mosty.
Pokuta od státní organizace není náhradou škody pro soukromou společnost. Pokud znáte dobrého právníka, bude dobré se spojit s více postiženými dopravci a zaslat Eurovii předžalobní výzvu k náhradě škody.
Jiříku, ale já přeci netvrdím, že se budeme s někým soudit o náhradu škody !!! jen jsem napsal , jak je to se „škodou“ která nám nastala !!! To jsou prostě nějaká rizika , která musíme postoupit . Víc v tom nehledej. My to máme pojištěno a nějak to vyřešíme, jen mě překvapilo, že v tomto přípědě je smluvní pokuta na tak nízké úrovni 🙂 🙁
Protože pak by některé firmy na pokutách skrachovaly.
Komu dát pokutu, když kamion nabouráním tak zablokuje silnici, že se nedá jezdit celý den a ještě další den pár kamionů stojí na silnici, protože čas odpočinku?
Vázaná nakládka – to nikdo nepočítá s tím, že silnice se může zablokovat?