Odborníci posoudí tři varianty průtahu nebo obchvatu Karlových Varů
Odborníci posoudí tři varianty průtahu nebo obchvatu Karlových Varů
Odborníci i vedení města se přiklánějí k variantě přes tři kilometry dlouhého tunelu.
Přál bych jim tunel..
To zahloubení by se dalo uplatnit v Chomutově, ale SŽDC to pokazila zahloubením tratě na Vejprty.
Tam by stačilo zahloubit 13ku pod kruhák u globusu. A světelnou křižovatku na Černovice nahradit nadjezdem s nájezdy na 13ku.
Autor článku by si pro příště mohl sehnat fotku silnice o které píše, tedy Karlovy Vary – Praha. Ta použitá je silnice nad Bočí směr Chomutov. Děkuji
Třináct miliard, město má 45 tisíc obyvatel, to je necelých 300 tisíc na každýho, to daj ..
přestat sypat do letiště, dotovat dovolené a hned by to mohlo být 😉
Ministerstvo vám ochotně předloží k posouzení tři varianty z nichž dvě se při bližším ohledání ukáží jako naprosto totožné a třetí absolutně nepřijatelná jako je např. bombardování Varšavy do 24 hodin, Jak by řekl sir Humphrey Appleby…
Jak jsem pro kazdou dalnici tak tady si myslim, ze prutah staci a jeste hodne dlouho stacit bude. OK, vytvoreni uzemni rezervy pro hodne vzdalenou budoucnost, proc ne…
zjevne v KV nezijete
KV by správně neměly být ani krajským městem, spíš okresním.
tak ona je spíš vize, toto bude tak za 20let. a to už bude hotová D6 a možná i celá napojená na Dojč., pak objem dopravy může být taky jiný… 😉
Škoda, že ze studie vypadla superjižní varianta Bochov – Horní Slavkov – Sokolov.
ufff … a ta je někde k vidění? Upřímně tedy v udolí řeky Teplé mezi Bochovem a Slavkovem, stejně tak v udolí od Slavkova do Lokte si to nějak nedovedu představit.
http://webmap.kr-karlovarsky.cz/upd/US_SD_KV/V_etapa_cistopis/Strucne_shrnuti_US_SD_KV_cistopis.pdf
Jo aha, i když namalovaný to tam ani není. To někdo vzal pravítko a namaloval vzdušnou čáru Bochov – Teplička – Sokolov ne. A kdyby tam nebyla VN Stanovice tak by mohl i tu Tepličku vynechat 🙂
Ja vim ze je to tematicky mimo. Neda mi to se nezeptat, co s naprosto katastrofalni dopravni situaci v krajskem meste Zlin? Dekuji
Stavi se D49 do Frystaku, pak se bude pokracovat pres Slusovice na Lipu.
Což ale nijak dopravě ve Zlíně neuleví… Tranzit ve východo-západním směru (Lípa-Otrokovice) je jen cca 2000 vozidel denně (v součtu v obou směrech). Hlavním problémém Zlína je velká zdrojová/cílová a vnitřní doprava…
A co varianta ty peníze na stavbu a údržbu vzít a dát je do varské MHD? Dopravní potíže tam netvoří tranzit ale doprava místních. Čím více jich sedne do MHD tím méně budou potřeba tunely či obchvaty. Nové stavby budou jen motivovat víc lidí k tomu sednout do auta a může se stát, že nakonec bude situace budou lidé volat po dalších tunelech a obvatech.
a kde tam jsou dopravní potíže?
Jak presne MHD resi tranzitni dopravu, pro kterou je urcen obchvat / prutah?
A nez to navrhnete, tak ne, ani bicykly ji neresi.
Staví se D6 na několika úsecích, další budou pokračovat a až udělají Němci odbočku z A93 na východ, tak začne být tato tranzitní trasa zapad/východ zajímavá. Řešení tunelem nebo obchvatem krajského města je povinností.
Kdo jsou „odbornici“? Dopravaci z RSD – nebo z kraje – nebo i mesta? Hodilo by se vedet, kdo vlastne na projektu pracuje…
Prezentovaná studie je od SUDOPu. Původní „velkou“ studii s asi 2 variantami dělal myslím Valbek.
Tunelová varianta mi také přijde nejlepší, takto přesně staví „obchvaty“ Švýcarsko (např. Neuchatel či St. Gallen). Snad poprvé mohu souhlasit s nějakým politikem za ANO ze severozápadu republiky.
Souhlasím s Vámi, jen ten stávající průtah si zaslouží následné srovnání buldozery a ne přestavbu na KV magistrálu, to by byla promarněná příležitost.
Kdopak z politiků ve městě má zájem tunelovat? Proč z návrhů vypadl dlouhý obchvat?
Jet jedna faktická – obrázek není silnice I/6, ale I/13 nad obcí Boč.
https://mapy.cz/s/bolarebehe
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&pid=75642236&newest=1&yaw=1.381&fov=1.257&pitch=-0.177&x=13.0889526&y=50.3725553&z=17
Studie je zde
http://www.kr-karlovarsky.cz/region/uzem_plan/Stranky/dokum-kraj/US-D6-I_13-D6KV.aspx
Všechno jsou vyhozený peníze. Holt ta chyba s průtahem města už se udělala, tak jediný co má smysl je udělat hlavní od Prahy na Cheb, na napojení na stávající průtah rozšířit na dva pruhy a silnici od Ostrova upozadit jako vedlejší. Ostatní jsou zase sny jako hotová D6 ve 2018, todle udělaj za půl roku a peníze na to budou.
Jo, krásná ukázka jednokriteriálního uvažování. S touhle logikou se kolem Prahy neměl stavět okruh, ale měla se rozšířit magistrála o dva pruhy v každém směru.
Nekterym lidem to proste nevysvetlite, nac se nervovat.
„Jako vedlejší negativum varianty V4, odvádějící tranzitní dopravu do okrajových poloh oblasti Karlových Varů, si lze také představit přílišnou ztrátu kontaktu s městem a tím i ztrátu povědomí cestujících o vazbě města na světoznámou lázeňskou oblast.“
To sa bežne píše do štúdií ako negatívum?