Odborníci posoudí tři varianty průtahu nebo obchvatu Karlových Varů

Odborníci posoudí tři varianty průtahu nebo obchvatu Karlových Varů

Odborníci i vedení města se přiklánějí k variantě přes tři kilometry dlouhého tunelu.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michael

Přál bych jim tunel..

bvovka

To zahloubení by se dalo uplatnit v Chomutově, ale SŽDC to pokazila zahloubením tratě na Vejprty.

Petr

Tam by stačilo zahloubit 13ku pod kruhák u globusu. A světelnou křižovatku na Černovice nahradit nadjezdem s nájezdy na 13ku.

Píškot

Autor článku by si pro příště mohl sehnat fotku silnice o které píše, tedy Karlovy Vary – Praha. Ta použitá je silnice nad Bočí směr Chomutov. Děkuji

jonáš

Třináct miliard, město má 45 tisíc obyvatel, to je necelých 300 tisíc na každýho, to daj ..

libor

přestat sypat do letiště, dotovat dovolené a hned by to mohlo být 😉

Jan

Ministerstvo vám ochotně předloží k posouzení tři varianty z nichž dvě se při bližším ohledání ukáží jako naprosto totožné a třetí absolutně nepřijatelná jako je např. bombardování Varšavy do 24 hodin, Jak by řekl sir Humphrey Appleby…

Dalnice

Jak jsem pro kazdou dalnici tak tady si myslim, ze prutah staci a jeste hodne dlouho stacit bude. OK, vytvoreni uzemni rezervy pro hodne vzdalenou budoucnost, proc ne…

Zakon kaze

zjevne v KV nezijete

FlakY`

KV by správně neměly být ani krajským městem, spíš okresním.

libor

tak ona je spíš vize, toto bude tak za 20let. a to už bude hotová D6 a možná i celá napojená na Dojč., pak objem dopravy může být taky jiný… 😉

David

Škoda, že ze studie vypadla superjižní varianta Bochov – Horní Slavkov – Sokolov.

ABC

ufff … a ta je někde k vidění? Upřímně tedy v udolí řeky Teplé mezi Bochovem a Slavkovem, stejně tak v udolí od Slavkova do Lokte si to nějak nedovedu představit.

ABC

http://webmap.kr-karlovarsky.cz/upd/US_SD_KV/V_etapa_cistopis/Strucne_shrnuti_US_SD_KV_cistopis.pdf

Jo aha, i když namalovaný to tam ani není. To někdo vzal pravítko a namaloval vzdušnou čáru Bochov – Teplička – Sokolov ne. A kdyby tam nebyla VN Stanovice tak by mohl i tu Tepličku vynechat 🙂

kodl

Ja vim ze je to tematicky mimo. Neda mi to se nezeptat, co s naprosto katastrofalni dopravni situaci v krajskem meste Zlin? Dekuji

Dalnice

Stavi se D49 do Frystaku, pak se bude pokracovat pres Slusovice na Lipu.

PetrN

Což ale nijak dopravě ve Zlíně neuleví… Tranzit ve východo-západním směru (Lípa-Otrokovice) je jen cca 2000 vozidel denně (v součtu v obou směrech). Hlavním problémém Zlína je velká zdrojová/cílová a vnitřní doprava…

Roman

A co varianta ty peníze na stavbu a údržbu vzít a dát je do varské MHD? Dopravní potíže tam netvoří tranzit ale doprava místních. Čím více jich sedne do MHD tím méně budou potřeba tunely či obchvaty. Nové stavby budou jen motivovat víc lidí k tomu sednout do auta a může se stát, že nakonec bude situace budou lidé volat po dalších tunelech a obvatech.

ABC

a kde tam jsou dopravní potíže?

Mysel

Jak presne MHD resi tranzitni dopravu, pro kterou je urcen obchvat / prutah?
A nez to navrhnete, tak ne, ani bicykly ji neresi.

Michael

Staví se D6 na několika úsecích, další budou pokračovat a až udělají Němci odbočku z A93 na východ, tak začne být tato tranzitní trasa zapad/východ zajímavá. Řešení tunelem nebo obchvatem krajského města je povinností.

Petr

Kdo jsou „odbornici“? Dopravaci z RSD – nebo z kraje – nebo i mesta? Hodilo by se vedet, kdo vlastne na projektu pracuje…

Jan z Rokycan

Prezentovaná studie je od SUDOPu. Původní „velkou“ studii s asi 2 variantami dělal myslím Valbek.

David

Tunelová varianta mi také přijde nejlepší, takto přesně staví „obchvaty“ Švýcarsko (např. Neuchatel či St. Gallen). Snad poprvé mohu souhlasit s nějakým politikem za ANO ze severozápadu republiky.

Sch

Souhlasím s Vámi, jen ten stávající průtah si zaslouží následné srovnání buldozery a ne přestavbu na KV magistrálu, to by byla promarněná příležitost.

Singrovak

Kdopak z politiků ve městě má zájem tunelovat? Proč z návrhů vypadl dlouhý obchvat?

Gajda

Všechno jsou vyhozený peníze. Holt ta chyba s průtahem města už se udělala, tak jediný co má smysl je udělat hlavní od Prahy na Cheb, na napojení na stávající průtah rozšířit na dva pruhy a silnici od Ostrova upozadit jako vedlejší. Ostatní jsou zase sny jako hotová D6 ve 2018, todle udělaj za půl roku a peníze na to budou.

Facepalm

Jo, krásná ukázka jednokriteriálního uvažování. S touhle logikou se kolem Prahy neměl stavět okruh, ale měla se rozšířit magistrála o dva pruhy v každém směru.

kodl

Nekterym lidem to proste nevysvetlite, nac se nervovat.

Patrick

„Jako vedlejší negativum varianty V4, odvádějící tranzitní dopravu do okrajových poloh oblasti Karlových Varů, si lze také představit přílišnou ztrátu kontaktu s městem a tím i ztrátu povědomí cestujících o vazbě města na světoznámou lázeňskou oblast.“

To sa bežne píše do štúdií ako negatívum?