Od Severního moře po Jadran. ČD Cargo v Nymburce pokřtilo jubilejní lokomotivu Traxx od Alstomu
Lokomotiva Alstom Traxx Universal 3MS pro ČD Cargo. Foto: Zdopravy.cz

Jde o dvacátý stroj z rámcové dodávky 60 lokomotiv. Dopravci má pomoci sbírat zahraniční zakázky.
Na to, že mnoho vagónů, lokomotiv se buď prodává, nebo jde spíše do šrotu, že se propouští lidé, tak se asi moc s velkým rozvojem u ČD nepočítá.
Snad jedině, že se firma restrukturalizace a připravuje na prodej…
„Lokomotivy jsou navíc konstrukčně připraveny pro instalaci „last mile diesel“ modulu, který umožňuje provoz i v nezávislé trakci pro tzv. poslední míli.“
To znamená, že do již existujících strojů 3MS si může zákazník volitelně přidat diesel modul pro dojezd na vlečce? Nabízí tohle i Siemens s Vectronem?
Nevím jestli dodatečně do již hotových strojů (jestli v tom místě není něco jiného) ale jako nový se Vectron Last Mile dá objednat a ČD Cargo je má.
Ovsem pouze v AC verzi. Ve verzi MS hmotnostne nemozne.
no, ve strojovně na něj místo je
K čemu je korporátní identita, když každá mašina je jiná? To samé platí pro matku.
To je typicky český přístup. Vytvoříme pravidla, která začneme při nejbližší příležitosti porušovat.
No nevím, vídám i spoustu zahraničních lokomotiv, které mají každá trochu jiný polep. Ale jak u ČDC i u nich je zřejmé, o kterého dopravce se jedná, takže problém s firemní identitou moc nevidím.
Mimoriadny polep a korporátna identita sa nijakým spôsobom nevylučujú.
Pokřtily? Vida, a já myslel, že mašinky uz se v ČD jména nesmějí…
Nejen to. V duchovně rozvráceném Česku není ke křtu už potřeba ani kněz. Takhle daleko jsme to dopracovali.
Přeji ČD Cargo spoustu nových zakázek. Snad to vybojují. Na jedné straně skvělá moderní lokomotiva, na druhé straně další finanční náklady pro firmu ve ztrátě.
Dnes vozi jeden dopravce vlak z Hamburku do Rijeky, střídají se akorát posádky a nikoliv lokomotivy.
Ono bude stačit, když nepřijdou o ty stávající.
Moderní ta lokomotiva je. Skvělá už moc ne… Hlavně pořád problémy s SW.