Ochutnávka Czech Raildays. Hybridní lokomotiva i motorák pro Švestkovou dráhu
HybridShunter 400 od CZ LOKO. Foto: Jan Šindelář
V Ostravě zítra oficiálně začíná největší železniční veletrh v tuzemsku Czech Raildays. Návštěvníky čeká několik premiér i exponáty, které jsou
Zdravím. Byl jsem dnes v 16 hodin když se šampáněm polévaly novinky. Bistro a Honekrova pomsta…
Jako velkému příznivci mi vyhrkly slzy. Nevěřil jsem, že se něčeho takového dočkám. Uvidím na vlastní oči. A uslyším ty řeči… 😵
Neuvěřitelné….
nebylo by video? ať si popláčeme taky
Ten vagon na dřevo, to je Innovagon s výměnnou účelovou nástavbou ?
Taky jsem na to koukal. Z fotky to vypadá jako kontejnerové dvojče, co vozí uhlí do Chvaletic. Je to tak?
Kdyby tam místo dřeva naložili Li-ionky, tak budou mít tender pro ten hybrid. 🙂
744 není první lokomotivou s ETCS. Tou jsou loko řady 124.601, 362.166, 151.008 a jednotka 471.042
Zapoměl jste na Pendolino. To má ETCS L2 již z výroby.
719.401 umí jezdit až 48 hodin na baterie? Tak na to bych se šel podívat.
Když by to bylo moc dobré, tak by na nich dokázala stát 48 hodin…
Hádám, že 48 hodin je kombinace baterie + dobíjecí dieselagregát CAT 4.4 o výkonu 106 kW
Info o dieslu je na stránkách CZ loko, v článku to patrně zazdili.
CAT 4.4: http://jdem.cz/e757g6
To je tedy vysvětlení…
Takže máme hybridní lokomotivu, která má jezdit většinově na baterky. Ale my jí sečteme životnost i s naftovým pohonem. Takže pokud by tam výrobce dokázal nacpat nádrž od Čmeláka (6000 l), tak bude jezdit na baterky měsíc???
A když připojíme cisternový vagon (60.000 litrů) jako tendr, tak celý rok na jedno nabití. 😀
Můžem tak leda poprosit někoho z přítomných redaktorů, ať odchytí zástupce CZ LOKO a přeptá se na to.
To je špatně. Ten tendr má svou hmotnost a snižuje účinnost baterií 🙂
CZ LOKO tuto lokomotivu vystavovalo na jejich „Dni otevřených dveří“. Měl jsem na ně (pána co tam byl za CZ LOKO v kabině) podobné zvídavé otázky, dojezd, režim dobíjení, atd. Jediné co jsem se dozvěděl, že celá mašina je spíš experiment a vše se na ní zkouší.
Články už nově nejsou doplněny jménem jejich autora, nebo se mi nesprávně zobrazuje web?
Je otázka, zdali jste hledal na správném místě, mně osobně se autor zobrazuje po levé straně až pod nadpisem a obrázkem. Ne v hlavičce jako to bylo dřív.
V mobilnim zobrazení tam toto opravdu nemám viditelné, ale možná je to daň za aktivní ad-block.
A proč máte Adblock? Do trafiky si taky chodíte noviny krást?
Mobilní Opera má blokování reklamy jako výchozí nastavení.
Jedna z mnoha funkcí pro lidi, co si myslí, že informace jsou zdarma.
Vaše tvrzení je z pohledu zprostředkovatele informace. Hodnotu informace určuje příjemce a pro spoustu lidí tady, se blíží k nule. Proto jsme vyměnili cenu informace za cenu reklamy.
Možnost si za ty informace zaplatit na stránkách bohužel nevidím.
Vůz pro přepravu kůrovce? Já vždycky měl za to, že kůrovec je hmyz 😀
Když si koupí jízdenku, tak proč ne? 😀
S kůrovcem do Jeseníků, se dřevem zpět. Kšeft je na světě 😀
Ono to není až tak od věci. Tím, jak se kalamitní dřevo rozváží ke zpravcování po celé Evropě, tak s ním jezdí i kůrovec. A tím se kalamita úspěšně šíří :-(.
ČD Cargo PL vlastní nějaké polské lokomotivy? To je divný… To jsem nevěděl…
Nebo má v pronájmu…. nebo… O co tam jde?
ten Regiosprinter nebyl při rek. vybaven klimou ? nemá tam piktogram.
Klima tam určitě bude, třeba bude samolepka až u dalších dveří (pochybuju, že by si AŽD trouflo tam nedat klimu, když to ÚK vyžaduje, ikdyž ji sám ve svých autobusech nemá).
Fotky asi budou zítra, jak psal autor 🙂
Zdravím, máte někdo fotografie vozidla na Švestkovou dráhu? Včetně interiéru stanoviště. Děkuji.
*Interiéru a stanoviště
Jo, každej by chtěl fotky a organizátoři nebudou mít co žrát 🙂
Je to normální Sprinter jako mají i GW..