Ochromená železnice v Německu, technické problémy zastavily vlaky v centrální části země

Jednotka ICE 3neo. Foto: Deutsche BahnJednotka ICE 3neo. Foto: Deutsche Bahn

Provoz na několik hodin omezila blíže neupřesněná technická porucha.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

https://karte.bahn.de/detail/3e6ff7af-6890-484e-a34e-5ae174a179f1
Brandschäden in Elmshorn: Der Bahnverkehr ist in Schleswig-Holstein bis einschließlich 08.09. massiv beeinträchtigt

Pokud je to ono, mapu takhle odkazují přímo DB.

Jarda V.

Takova hlaska byla k videni okolo Hannoveru uz v patek odpoledne. Ale ma nemcina je takova ze nevim ci zam stalo, muj prvni lokalni RB vlak jel na cas, dal uznzo bylo horsi ale nevadilo to, proste jsem si sedl do primeho ICE na Berlin misto jednoho lokalniho priskoku. Nocni EC uz bylo v pohode a rano EC na jih o vagon kratsi takze relativne standartni chaos CD

Petr Šimral

To my známe. Poruchy roamingu GSM-R jsou docela časté a blbé je, že se dopravcům používajícím cizí SIM nevěří… Naposledy cca před měsícem.

„Co otravujete, nikdo nic nehlásí, jenom vy“. ANO, máme německé SIM.

Karl vB.

V Bavorsku a Badensku-Württenbersku končí tento víkend letní prázdniny, takže pokud se zrovna někdo vracel přes Frankfurt domů, s tím, že zbytek dojede vlakem, tak mu nezávidím.
Doufám, že v těch odstavených vlacích ez otvíravých oken aspoň funguje klimatizace.

Jirka63

Jo,ETCS a počítače,stačí vir a už se nehne ani kolo.

Neznamy Jarek

Je to bezpečný. Když se to podělá, tak to stojí. Horší varianta by byla, když se to podělá a všechno by jezdilo.

Jiří Kocurek

Radši zastavit, než pak zjištovat pevnost rámu vagonu a zaklínat se tím, že B249 má ještě rám poctivej.

Jaaa

Ano, nač se zalamovat tím, že by to šlo i líp. Rovnou můžete nastoupit do SŽ.

Jiří Kocurek

Opravdu máte pocit, že tím obhajuju barvičkovač??

Jaaa

U SŽ se asi před deseti lety vyměnila garnitura a ode zdi “barvičkovač vždycky stačil” se to překlopilo ke druhé zdi “ETCS a jinak nejezdíme”.

Jiří Kocurek

Trolej sundat nechcete?

Jirka63

Ne nechci,jezdím pod ní 42 let.

Jiří Kocurek

Takže na ní tedy závada být nemůže…

Fakt si myslíte, že za problém může vždycky to, co je pro vás nové?

S vaším přístupem by trolej nebyla. Protože kdysi byla nová a byly na ní závady. Nebylo by ani PZB.

X 1

ETCS v Německu? Asi jste mimo mísu.

Jiří Kocurek

https://openrailwaymap.org/?style=signals&lang=cs&lat=50.57277169042023&lon=11.4093017578125&zoom=7

To modré … jako je tam ETCS, ale v tak malém rozsahu… pán má ale rovnou jasno.

mgr.pavel

Jen pozor na zavádějící data z této mapy. Dle ní je v Česku na koridorech ETCS (výhradní provoz teprve bude, není to jen ETCS), zato jinde je „no train protection“. Sice nevím, jak kvalitní je náš barvičkovač, ale „no protection“ to snad zase není, ne? 🙂

Nicméně to je irelevantní faktu, že pod ETCS se v Německu prakticky nejezdí.

Air Traveller

co je zavadejicicho na tom, ze kdyz tam etcs je, tak je tam modra?

KrizeVychodniSpolecnosti

Tak barvičkovač je no protection, můžete s tím vesele projet stůj 160.

Ares

Ty máš vir v hlavě tak akorát.

troglj

V tomto rozsahu dopravy a při rychlostech až 300 km/h by to jinak bezpečně nešlo.