Ochromená železnice v Německu, technické problémy zastavily vlaky v centrální části země
Jednotka ICE 3neo. Foto: Deutsche Bahn
Provoz na několik hodin omezila blíže neupřesněná technická porucha.
Provoz na několik hodin omezila blíže neupřesněná technická porucha.
https://karte.bahn.de/detail/3e6ff7af-6890-484e-a34e-5ae174a179f1
Brandschäden in Elmshorn: Der Bahnverkehr ist in Schleswig-Holstein bis einschließlich 08.09. massiv beeinträchtigt
Pokud je to ono, mapu takhle odkazují přímo DB.
Takova hlaska byla k videni okolo Hannoveru uz v patek odpoledne. Ale ma nemcina je takova ze nevim ci zam stalo, muj prvni lokalni RB vlak jel na cas, dal uznzo bylo horsi ale nevadilo to, proste jsem si sedl do primeho ICE na Berlin misto jednoho lokalniho priskoku. Nocni EC uz bylo v pohode a rano EC na jih o vagon kratsi takze relativne standartni chaos CD
Šlo o poruchu GSM-R. https://www.tagesschau.de/eilmeldung/deutsche-bahn-stoerung-zugausfall-frankfurt-100.html
To my známe. Poruchy roamingu GSM-R jsou docela časté a blbé je, že se dopravcům používajícím cizí SIM nevěří… Naposledy cca před měsícem.
„Co otravujete, nikdo nic nehlásí, jenom vy“. ANO, máme německé SIM.
V Bavorsku a Badensku-Württenbersku končí tento víkend letní prázdniny, takže pokud se zrovna někdo vracel přes Frankfurt domů, s tím, že zbytek dojede vlakem, tak mu nezávidím.
Doufám, že v těch odstavených vlacích ez otvíravých oken aspoň funguje klimatizace.
Jo,ETCS a počítače,stačí vir a už se nehne ani kolo.
Je to bezpečný. Když se to podělá, tak to stojí. Horší varianta by byla, když se to podělá a všechno by jezdilo.
Radši zastavit, než pak zjištovat pevnost rámu vagonu a zaklínat se tím, že B249 má ještě rám poctivej.
Ano, nač se zalamovat tím, že by to šlo i líp. Rovnou můžete nastoupit do SŽ.
Opravdu máte pocit, že tím obhajuju barvičkovač??
U SŽ se asi před deseti lety vyměnila garnitura a ode zdi “barvičkovač vždycky stačil” se to překlopilo ke druhé zdi “ETCS a jinak nejezdíme”.
Trolej sundat nechcete?
Ne nechci,jezdím pod ní 42 let.
Takže na ní tedy závada být nemůže…
Fakt si myslíte, že za problém může vždycky to, co je pro vás nové?
S vaším přístupem by trolej nebyla. Protože kdysi byla nová a byly na ní závady. Nebylo by ani PZB.
ETCS v Německu? Asi jste mimo mísu.
https://openrailwaymap.org/?style=signals&lang=cs&lat=50.57277169042023&lon=11.4093017578125&zoom=7
To modré … jako je tam ETCS, ale v tak malém rozsahu… pán má ale rovnou jasno.
Jen pozor na zavádějící data z této mapy. Dle ní je v Česku na koridorech ETCS (výhradní provoz teprve bude, není to jen ETCS), zato jinde je „no train protection“. Sice nevím, jak kvalitní je náš barvičkovač, ale „no protection“ to snad zase není, ne? 🙂
Nicméně to je irelevantní faktu, že pod ETCS se v Německu prakticky nejezdí.
co je zavadejicicho na tom, ze kdyz tam etcs je, tak je tam modra?
Tak barvičkovač je no protection, můžete s tím vesele projet stůj 160.
Ty máš vir v hlavě tak akorát.
V tomto rozsahu dopravy a při rychlostech až 300 km/h by to jinak bezpečně nešlo.