Co dělají odbory?
A mohl by někdo napsat, o kolik víc stojí mašina s výbavou – a přijde-li někdo třeba pan Šimral, zda a proč lokomotivy u MTR (ne)mají umyvadlo a je/není požadováno?
Nebo je vybavení kvůli schvalování samostatné(soukromej vařič do zásuvky, nepřišroubovaný k mašině).
DavidS
9 měsíců
Je vidět, že Siemens v Evropě vládne a jeho Vectron zdá se válcuje konkurenci.
A proč není konkurence? Protože je prostě Siemens zválcoval. Udělal výborný produkt a zbytek na to nedokázal adekvátně zareagovat (zdravíme do Škodovky). Z mého pohledu se ho drží částečně jen Alstom s lokomotivou Traxx. Možná jsou i další výrobci, ale ty já neznám.
Alstom s Traxxem MS3 je průser a dokazují to počty vyrobených lokomotiv. To žádná konkurence není. Stadler Valencia dělá úplně jiný produkt NEWAG je lokální výrobek pro lokální trh.
Jan
9 měsíců
Jak dlouho bude trvat dodání? Abychom se.za chvíli nedostali do situace jako v leteckém průmyslu, kde se čeká roky a zákazníci si mezi sebou prodávají výrobní sloty.
Nejde o žádnou zázračnou kvalitu, ale o maximální masovost schopnou v podtypech nasazení na většině EU tratí, a plně rozjetou velkovýrobu, kdy i díky ETCS chce teď naráz během deseti let měnit lokomotivy v podstatě celá EU.
Škodovka má tolik zakázek, že vyrábí nejen v Plzni, ale i v Ostravě, Trnavě, Šumperku. Lokomotivy v současné době nevyrábí, ale dodává el. výzbroj lokomotiv pro firmu HYUDAI-https://zdopravy.cz/skoda-se-bude-podilet-na-vyrobe-lokomotiv-pro-tanzanii-doda-elektrovyzbroj-93918/
No to já vím, ale přece jen výzbroj a celá loko je něco jiného z hlediska prestiže. Když už se na BR102 naučili, jak to má vypadat, aby to splnilo dnešní požadavky, mohli něco vymyslet, připadne mi to jako dost ztracené úsilí. Pak se ty zkušenosti zapomenou a nazdar.
Skončí série 6 193 a začne série 7 193?
Áno.
Vyrobí se jich více než čmeláků?
Vektrůnek je kámoš.🙂
2400 objednaných strojů a to ani nemají umyvadlo a vařič ……
Kam se hrabou na 122, že jo?
😀
A na nákladní dopravu se nehodí…. další ze sbírky hlášek některých kolegů…já jako pravidelný uživatel jsem s tímto strojem spokojený 😉
Áno, RVHP a nařízeno z Moskvy, co odeberete.
Rozhodně to nebylo tak, že od roku 1969 do roku 1988 nikdo nechtěl kupovat kombíka, a tak ho Škoda nevyráběla.
Co dělají odbory?
A mohl by někdo napsat, o kolik víc stojí mašina s výbavou – a přijde-li někdo třeba pan Šimral, zda a proč lokomotivy u MTR (ne)mají umyvadlo a je/není požadováno?
Nebo je vybavení kvůli schvalování samostatné(soukromej vařič do zásuvky, nepřišroubovaný k mašině).
Je vidět, že Siemens v Evropě vládne a jeho Vectron zdá se válcuje konkurenci.
Ano. Je to tak.
A není to tím, že žádná konkurence není? Ta byla kdysi.
A proč není konkurence? Protože je prostě Siemens zválcoval. Udělal výborný produkt a zbytek na to nedokázal adekvátně zareagovat (zdravíme do Škodovky). Z mého pohledu se ho drží částečně jen Alstom s lokomotivou Traxx. Možná jsou i další výrobci, ale ty já neznám.
Alstom s Traxxem MS3 je průser a dokazují to počty vyrobených lokomotiv. To žádná konkurence není. Stadler Valencia dělá úplně jiný produkt NEWAG je lokální výrobek pro lokální trh.
Jak dlouho bude trvat dodání? Abychom se.za chvíli nedostali do situace jako v leteckém průmyslu, kde se čeká roky a zákazníci si mezi sebou prodávají výrobní sloty.
Ale veď roky sa už čaká. Ale Siemens zvyšuje kapacitu závodu v Allachu
Včera simulátor Vectrona dneska Vectron Railpool 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=xMjuKMzX4jc
https://www.youtube.com/watch?v=6S66QkR6E88
To je skoro na závist. Kvalita se prodává.
Nejde o žádnou zázračnou kvalitu, ale o maximální masovost schopnou v podtypech nasazení na většině EU tratí, a plně rozjetou velkovýrobu, kdy i díky ETCS chce teď naráz během deseti let měnit lokomotivy v podstatě celá EU.
Je to momentálně nejspolehlivější lokomotiva jakou můžete pořídit.
Při vědomí, jaká je obecně poptávka, si Škodovka může jen nadávat. Kdyby z toho urvali byť jen čtvrtinu…
Si za to můžou sami
Měla by na to Škodovka výrobní kapacity při zachování současné produkce?
Siemens taky neměl. Už 2x rozšiřovali a mnoho komponentů i celků se vyrábí jinde.
Ne, ale tak kdekoliv se něco rozjíždí, tak tomu psotaví halu, to snad není takový problém. Potíž by snad byli lidi, ale peníze by to snad vyřešily.
Škodovka má tolik zakázek, že vyrábí nejen v Plzni, ale i v Ostravě, Trnavě, Šumperku. Lokomotivy v současné době nevyrábí, ale dodává el. výzbroj lokomotiv pro firmu HYUDAI-https://zdopravy.cz/skoda-se-bude-podilet-na-vyrobe-lokomotiv-pro-tanzanii-doda-elektrovyzbroj-93918/
No to já vím, ale přece jen výzbroj a celá loko je něco jiného z hlediska prestiže. Když už se na BR102 naučili, jak to má vypadat, aby to splnilo dnešní požadavky, mohli něco vymyslet, připadne mi to jako dost ztracené úsilí. Pak se ty zkušenosti zapomenou a nazdar.
Nevím,výzbroj má docela velkou přidanou hodnotu. Zapomenout nic nezapomenou. Vždyť 109 byl základ pro elektrické jednotky.