Obří zakázka na nové trolejbusy z Česka pro Vilnius je téměř hotová, finišuje další soutěž

Nové trolejbusy Škoda 32Tr pro Vilnius. Foto: VTTNové trolejbusy Škoda 32Tr pro Vilnius. Foto: VTT

MHD ve Vilniusu má být postupně zcela bezemisní.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek

kde to vozí ty baterie?

Sáček

Připomínám že stejné trolejbusy zamíří taky do Estonska do Tallinu, 40ks.
Už by to opravdu chtělo aktualizovat design čela z roku 2005 do roku 2025.

Jirka K.

Stejné rozhodně nee. Každá zakázka je přizpůsobena požadavkům zákazníka.

Tomáš V.

Nemáte pravdu, karoserie NS/ENS byla představena v roce 2016.

Sáček

ale stylově, hlavně světla, jsou jak z roku 2005

automatic

to jo, ale v roce 2016 to bylo zjevení jak z jiného vesmíru – v kontextu tehdejší produkce SORu. Posun od NB neskutečný, byť základ je velmi podobný, má to normální kola, normální dveře… ale už není rok 2016 a úpravu by to chtělo. Ale Sor fakt nemá důvod do toho investovat. Prodá to stejně, ve výrobě nemusí nic měnit. Jen mi to trochu připomíná zastarávání socialistických výrobků z důvodu absence konkurence a absence nutnosti investovat do výroby něčeho nového. Sor k tomu dotlačí zas jen změna předpisů (jako dotlačila Iveco k faceliftu všech svých autobusů včetně letitého Urbanwaye, který… Číst vice »

Kuba1

Hodně ten předek připomíná Irisbus Crealis Neo z roku 2008.

automatic

nějaký facelift by to chtělo. Stačilo by trochu poupravit masku, a přední a zadní světla a za mě by to bylo zase dalších pár let použitelné. Podívejme se na Solaris, jak starý je jeho aktuální design? Nepočítám menší facelift..

Ondra K.

Situace na trhu trolejbusů je taková, že Sor do inovací vůbec nic netlačí, a v JZD Libchavy si toho musí být velmi dobře vědomi.

Tomáš V.

Jestlipak už se traktorce v Libchavách podařilo „vyřešit“ to tenoučké sklo v předních dveřích, které odpor nezvládá vyhřívat a v zimě se rosí tak, že skrz něj není vidět? Pro doplnění, jde o zkušenost kamaráda z Moravy na vícero vozech místní flotily. Takový nepodstatný detail, tím spíše nepřekvapující u tohoto výrobce.

Tomáš

Design jak od Kotase.

VojtaDrevik

To je Kotas…

panda

Taky, že je od Kotase.

abc

Spojení značky SOR a Kotas mě nakonec ani nepřekvapuje. Prostě svůj k svému. Nepotřebuje to a nestojí za další komentář.