obrazok-zdopravy

Obří kruhová křižovatka nad dálnicí D10 u Kosmonos se otevírá. Stavbařům stačilo 21 měsíců

Dokončená přestavba MÚK Kosmonosy na D10. Foto: ŘSDDokončená přestavba MÚK Kosmonosy na D10. Foto: ŘSD

Stavba začala v září 2023 a probíhala za provozu.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Obří? Já bych spíš napsal docela malá, běžně mají tyto „křižovatky průměr půl kilometru, tohle je tedy spíše prcek.

lukas

Dobře, ale škoda,že za sjezdem nepokračuje ke KO 4 pruh s větvemi na fabriky…

Vojta

Normální křižovatka- v Anglii jsou podobných stovky. Takovéto křižovatky by měly být na x místech u Prahy…
Např. MÚK Zdiby by se měla přestavět na podobný okruh pod dálnicí. Dříve než se tam ještě nasxxe tramvaj.

Václav

Stejně tak třeba v Itálii, ať už nad, nebo pod.

Jarin

parádní – konečně se projede bez omezení (alespoň na kousku této „dálnice“) nicméně pro redakci – nebylo by možné doplnit galerii (e) doprovodných obrázků třeba o záběry z dronu ?

Sova

Tohle byla ukázka fakt dobré práce, postaveno za téměř plného provozu v náročné lokalitě se silným špičkovým provozem. Bravo ŘSD, mezitím SŽ prohrává spory s naštvanými dopravci, že jim ty nickolejné výluky není schopná ani včas oznámit…

asfalter

Nemá Mátl dvojče? Že by na SŽ velel nějaký Zmátl třeba

David

RSD skoro ani nestiha oznamovat, ze to bude hotove driv …

mlokXCM

To je takovéto srovnání typu, kdo chce psa bít….?

Marek

Vedle ten nadjezd škodovky co je vzdálený asi 300m stál 1/2 ceny a byl vybudovaný za 1/2 času…. rozdíl když staví stát a soukromý investor

Michal M

A jakej smysl má tady konstatovat, že stavba o poloviční velikosti stojí polovinu peněz a zabere polovinu času? 🙂

Dusanh

A vyžadovala řádově míň organizačních opatření, překládání sítí a DIO?

Michal M

To by nám měl sdělit člověk, který ty stavby má potřebu srovnávat. Vlastně to měl udělat jako první, aby bylo jasné, že o nich něco ví a není to jen žvást na základě průjezdu po D10.

Zrzek

Jen u skodovackyho mostu šlo o novostavbu, která se nepotýkala s udržením provozu sjezdu a nájezdu. Tohle byla přestavba za provozu, kde nejde vše udělat ideálně a dělají se kompromisy, nehledě na množství zemních prací a demolici starého nadjezdu

lukas

Jenže ten nájezd do škodovky je jen prostě most. Nic víc … To nemůžete srovnávat vůbec…