Obří kontrakt pro Alstom. Dodá další vlaky RER pro Paříž, svařovat se budou v České Lípě
Nová jednotky RER NG. Foto: Île-de-France Mobilités
První jednotky objednané v roce 2017 vyjedou letos v létě.
První jednotky objednané v roce 2017 vyjedou letos v létě.
Zatímco na pro návštěvníky nejvyužívanější RER B bude ještě dlouho jezdit ta dnešní hrůza.
Mě by se obecně u všech článků o nasazování nových vozidel líbilo, kdyby byla přidána zmínka o starších vozidlech, která mají být novými nahrazena.
RER E se aktuálně buduje prodloužení, takže tam vzroeste potřeba, ale dle https://fr.wikipedia.org/wiki/Z_58000_/_Z_58500 má dojít k nahrazení Z 22500, na D pak starších Z 20500.
Škoda, že u nás nikdy jezdit nebudou..
Taky se mi líbí i přes 3+2. 🙂
Ve vlacích RER je uspořádání 3+2 běžné. Naštěstí Francouzi jsou vesměs hubení, takže to jde 🙂
Nejoblíbenější vozidlo české šotobubliny má taky 3+2 a taky se tam lidi vejdou 🙂
To je pak al ta pověstná “ pohodlnost “ o které někteří z šotos tak rádi píší.
Ne vesměs, ale většinou.