Obří expanze Wizz Airu v Bratislavě, spustí 13 nových linek
Airbus letecké společnosti Wizz Air v Bratislavě. Zdroj: Letisko Bratislava

Nízkonákladový dopravce si ve slovenské metropoli otevře základnu.
Nízkonákladový dopravce si ve slovenské metropoli otevře základnu.
me by zajimalo jak se dari tomu rimu z brna
Uvidí sa, čo sa reálne odletí. Wizzair je profesionál v ohlásení nových liniek a potom v ich zrušení. Je v tom vysoká pravdepodobnosť, cestujúcim potom ponúknu lety z Viedne. 321 nie je dobrý koncept na low-cost v rácmi EU. Preto majú aj také zlé výsledky. Samozrjeme každá konkurencia je dobrá, len či z toho reálne niečo aj bude..
Já myslím, že ani Wizzair to předraženou parodii na letiště v Bratislavě nezachrání. Byl jsem tam naposledy v květnu a bohužel musím říct, zlatá Praha i Brno.
No to jsem zvědav ,kdy ta mela v Bratislavě vypukne.Zatim je tam stejný klid jako posledních 20 let.
Velka slava nyni, vetsinou postupne tiche ruseni, jak je to u tehle společnosti zvykem.
Praha nic? Skoda
A co slíbená dotovaná linka Bratislava-Košice? Pořád nic.
Sú nejaké klebety, že aj túto linku bude lietať Wizz, len ešte sa s ministerstvom dolaďujú detaily, takže to nemohlo byť oznámené spolu s týmto balíkom
A co Brno???? Zase nic???? K……
Asi příprava na fúzi…
S kým?
Fúzi Maďarska s Horními Uhry
A do toho počítate i třeba Katovice, nebo Luton a Gatwick? Tam také létá hodně Wizzair
Ja ti dám Horní Uhry, ty kkt jeden vjb
Slušný. Podobnou nálož nových linek bych bral i v PRG. Nicméně co wizz deklaruje nyní, může být měsíc před odletem úplně jinak.
Tak to Brno uz je asi vazne odepsane….
Nemusí být, když kraj, respektive třeba Výstaviště, zadotuje, tak Wizz určitě rád přiletí… Stejně do Pardubic, kam by se možná taky mohl vrátit, tam to ale spíše vypadá, že se vrátí (jestli vůbec) až po otevření ukrajinského vzdušného prostoru.
Otázkou je, proč
a) dotovat letadla a zároveň
b) bojovat proti letecké přepravě na evropské úrovni
To už ale tak 300 let…možná i déle😄Neváhejte po mě hodit nějaký ten okurek.
Proč by bylo odepsané? Stačí, aby byly dobře zaplněné stávající linky, což se alespoň v případě Ryanairu daří a na Bratislavu nemusí brát vůbec ohled. Rozvoj brzdí leda Vídeň. Konec konců jsem četl, že jsou v jednání s Ryanairem 2 nové linky (jedna by měla Barcelona), plus ten už avizovaný Amsterdam.
Wizzair stejně radši nebrat 🙂
Rozvoj brzdí Vídeň? A Bratislavě ne? Z Bratislavy jezdí autobusy na Schwechat snad častěji, jak šalina z Modřic do centra Brna, na Schwechatu je slyšet slovenština víc, jak němčina, ale Vídeň brzdí Brno. Nemá to co dělat s neschopným managementem brněnského letiště.
Oznámit 12, resp. 13, linek najednou je extrém a neděje se to denně, ale Brnu nic nebránilo, aby oslovilo Wizzair, zvlášť, když informace o přesunu kapacit z Abu Dhabi do Evropy byla veřejná. Brno si ale myslí, že je dost důležitý na to, aby samo aktivně hledalo cesty.
Já ale Bratislavu vůbec neřeším, zda její rozvoj brzdí Vídeň. Jen jsem psal, že Brno může fungovat aniž by se ohlíželo na počet nových linek v Bratislavě.
A co furt Brno …. To je trojka s velkým odstupem, nabídka z Vídně a teď i z BA je luxusní ..
Spis mě překvapuje , že nic pořádně v Praze ani třeba Pardubice – ta Ukrajina šlapala slušně od tam.