Obrazem: Ze Smíchova zmizel Hřebík. Železniční most bude po opravě sloužit už jen cyklistům
Demontáž železničního mostu Hřebík na pražském Smíchově. Foto: TSK

Most projde rekonstrukcí a po výstavbě nových mostních opěr bude vrácen na původní místo.
Bicykl je fajn vynález, co bysme s těma zrušenýma tratěma dělali?
Kdo vymyslel přezdívku “hřebík”? Má nějaké logické vysvětlení?
Bůhví – najednou ten název všichni opisují, ale jméno budapešťské firmy, která most vyrobila, to nejspíš není.
Nejstarší výskyt jsem našel v téhle zadávací dokumentaci:
https://zakazky.spravazeleznic.cz/document_68667/29b21c93057f8a6eb22d287abfb7bda1-p01-1_zadani_cz-pdf
A kudy se ta kola dostanou od Lihovaru k Dobříšské?
Ale notak, vy chcete koncepční řešení? Prostě vás to vyflusne v ulici Na Zlíchově a na ten most se dostaňte jak chcete. Čili krásná nová infra okolo terminálu bez reálné návaznosti, takže zase pro otrlé cyklomagory kteří milují kličkování mezi tramvajemi a náklaďáky, ale pro normální lidi co nehledají stres a pro děti absolutně k ničemu.
No ne, oddělená cyklostezka v Praze? To jsou už Vánoce?
Na staré trati pod Vítkovem je už dávno a ví se to i mimo Prahu.
To není oddělená cyklostezka. To je smíšená pěší a cyklo infra. Skutečně oddělené cyklostezky v Praze skoro nemáme.
Pochopil jsem to tak, že cyklisté se bojí velkých vozidel, proto nechtějí jezdit v běžném provozu ve vozovce. A tady jsou jenom chodci, nic x-tunového.
Smíšená stezka pro pěší a cyklisty je to moc pěkná, jen ústí na Krejcárku uprostřed ničeho. Pro cyklisty tam není nejmenší návaznost, dále se musí po opravdu frekventované a úzké silnici. Jen v létě se od tam dá pokračovat malou lesní pěšinou po překonání silnice, ale většinu roku je na ní nepřekonatelné bahno.