Obrazem: Ze Smíchova zmizel Hřebík. Železniční most bude po opravě sloužit už jen cyklistům

Demontáž železničního mostu Hřebík na pražském Smíchově. Foto: TSKDemontáž železničního mostu Hřebík na pražském Smíchově. Foto: TSK

Most projde rekonstrukcí a po výstavbě nových mostních opěr bude vrácen na původní místo.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ýtlena

Bicykl je fajn vynález, co bysme s těma zrušenýma tratěma dělali?

Rabín

Kdo vymyslel přezdívku “hřebík”? Má nějaké logické vysvětlení?

Stepan

Bůhví – najednou ten název všichni opisují, ale jméno budapešťské firmy, která most vyrobila, to nejspíš není.

Nejstarší výskyt jsem našel v téhle zadávací dokumentaci:
https://zakazky.spravazeleznic.cz/document_68667/29b21c93057f8a6eb22d287abfb7bda1-p01-1_zadani_cz-pdf

percula

A kudy se ta kola dostanou od Lihovaru k Dobříšské?

MP22

Ale notak, vy chcete koncepční řešení? Prostě vás to vyflusne v ulici Na Zlíchově a na ten most se dostaňte jak chcete. Čili krásná nová infra okolo terminálu bez reálné návaznosti, takže zase pro otrlé cyklomagory kteří milují kličkování mezi tramvajemi a náklaďáky, ale pro normální lidi co nehledají stres a pro děti absolutně k ničemu.

Matěj V.

No ne, oddělená cyklostezka v Praze? To jsou už Vánoce?

N.N.

Na staré trati pod Vítkovem je už dávno a ví se to i mimo Prahu.

Kolemjdoucí

To není oddělená cyklostezka. To je smíšená pěší a cyklo infra. Skutečně oddělené cyklostezky v Praze skoro nemáme.

N.N.

Pochopil jsem to tak, že cyklisté se bojí velkých vozidel, proto nechtějí jezdit v běžném provozu ve vozovce. A tady jsou jenom chodci, nic x-tunového.

alph

Smíšená stezka pro pěší a cyklisty je to moc pěkná, jen ústí na Krejcárku uprostřed ničeho. Pro cyklisty tam není nejmenší návaznost, dále se musí po opravdu frekventované a úzké silnici. Jen v létě se od tam dá pokračovat malou lesní pěšinou po překonání silnice, ale většinu roku je na ní nepřekonatelné bahno.