Obrazem: Z výpadovky polní cesta. Jak pokračuje rekonstrukce Karlovarské
Rekonstrukce Karlovarské ulice v Praze (stav 7. 7. 2025). Foto: Zdopravy.cz

Oprava důležité pražské výpadovky a části tramvajové tratě se přehoupla do druhé poloviny.
Skutečně promarněná příležitost… vůbec by mě nenapadlo, že rekonstrukci nevyužijí k doplnění pouličního osvětlení, které v celé délce chybí (osvětlen je jen cca uprostřed úseku přechod). A to už nezmiňuji, že by mohli vybudovat standardní odvodnění komunikace a mohli zasypat tu strouhu, které je skoro podél celé délky úsekuplus doplnit plnohodnotý cyklopruh. Nejsem si jistý, jestli takhle má vypadat městská třída na počátku 21. století.
Bohužel rekonstrukce ulice do této podoby se začala papírovat v roce 1921. Aktuálně se samozřejmě čile pracuje na projektu v podobě vhodné pro 21. století. Předpoklad zahájení prací, pokud se nikdo neodvolá, je okolo roku 2090.
Tak to celkem odpovídá. 900 metrů, nový přístřešek a zábradlí. To je tak maximum, na co se hlavní město Praha zmůže. Bělohorská radiála a propojení obou okruhů u ledu. Reforma parkování v širším centru nula. Naivní aktivismus totiž předpokládá, že auta budou mezi těmi okruhy asi levitovat. A vždy je znovu překvapen, že se pak doprava přelévá do přilehlých obytných čtvrtí kvůli zpraseným úrovňovým křižovatkám, absenci zelené vlny a umělému stahování dopravy ze dvou do jednoho pruhu.
Foto 13 je jak z Amazonie 😀 Nicméně, kdy v minulosti proběhla ta údajná oprava smyčky? O ničem nevím…
Karlovarské by spíš slušela přestavba na 2+2 pruhy.
A mnoho komunikací 2+2 se v Praze naopak předělává na 1+1 s cyklopiktopruhy. 👎
Nepředělává se na 1+1 především kvůli vzniku parkování a cyklopruh se jen přilepí?
Přesně tak, Břevnovskou radiálu asi už nikdy nepostaví
Paráda, tohle místo už opravit potřebovalo 🛣️
Presne, to byl des a bida…
Ono toho je v Praze opravit… Taková komplet Plzeňská by si to zasloužila, jezdit každý den po ní je za trest.