Obrazem: Z budějovického nádraží mizí lešení, příjezdová hala se otevře na přelomu února a března

Oprava nádražní budovy České Budějovice (listopad 2022). Pramen: Správa železnicOprava nádražní budovy České Budějovice (listopad 2022). Pramen: Správa železnic

Budova se nalézala v horším stavu, než předpokládal projekt.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Navíte jak jsou na tom projekty prodloužení podchodu, páté nástupiště, parkovací dům v Suchém Vrbném a předporstor před nádražní budovou? Nějaký časový výhled. Vím, že některé projekty jsou součástí studie celého uzlu ČB a něco jen projektu podchodu, ale SŽ se moc nemá k aktualizaci svých informačních letáků. Studie na uzel by teď měla být už hotová a z tiskových zpráv zmizely vizualizace ukazující rozšířený podchod na celou šířku odjezdové haly.

Václav

Takže si příští rok koupím v Budějcích tištěné jízdní řády?
Apropo, ještě tu nebyla zmínka o jízdních řádech na příští rok.

Pavel

Lustry v hale IKEA..?

vagonář

V igelitových pytlech proti prachu.

Slosor

Za starost o nádraží musím dát SŽDC palec nahoru. Za těch 8 let v jejich vlastnictví se množství rekonstrukcí slušně rozjelo.

Marcel

Souhlas. To Budějické mohlo dělat reklamu na ostudu. Na tohle radost pohledět!

Frantisek

Ovšem i demolic, tam ten palec za mě žel místy pokulhává.

David

Souhlasím, nicméně ne všechny rekonstrukce jsou úplně povedené. Mnohé budovy vypadají konečně čistě (hlavně z venku), ale uživatelsky jsou nedomyšlené a chybí jim alespoň elementární design interiérů. Mnoho z nich dopadlo tak, že se v prostoru pro cestující zrekonstruovala čekárna, (nová omítka, dlažba, obklady), pak se tam daly plastové dveře, na zeď se přišroubovala obrazovka, do rohu strčil automat opatřený petlicí a na závěr se tam dalo pár sedaček.

noerf

Ono je to dobou. Kdysi na větších regionálních nádražích byl výpravčí, pokladní, občas četa z osobní nebo nákladní dopravy, nákladní pokladna, nad tím byty pro zaměstnance.
A dnes jsou některé objekty zcela prázdné a řízené dálkově.

Jiří Kocurek

Nákladní pokladna je dnes potřeba k čemu? Faktura se platí převodem. Aspoň se tu pokladnu nesnaží nikdo vykrást/vyloupit.

W14

To mě připomíná Brno. Oprava budovy za miliardu. Trvalo to rok. Otevřeli to bez ničeho žádné lavičky, obchody, jen přepážky. Momentálně tam probíhají další stavební práce. A jen tak mimochodem, rok jsem kolem té stavby chodil a pokaždé jsem měl takový dojem, že se tam nic neděje, teprve měsíc před otevřením bylo slyšet, jak se tam pracuje (vrtačky, zbíječky apod.).

LadaX

Miliarda = lež

Vtvt

Najemce budovy brnenskeho nádraží, který platí rekonstrukci, uvádí částku 0,3 miliardy… Což zahrnuje i částku investovanou do parkovišť

Jiří Kocurek

Dojmy jednotlivce…

Měsíc před koncem bych čekal práci elektrikářů, omítkářů, obkladačů, štukatérů a malířů. Nečekal bych, že u jejich práce bude imrvére slyšet sbíječku. Akunářadí nebude slyšet venku, na rušné ulici.

A ze zkušenosti vím, že nadávači si fakta záměrně upravují tak, aby nadávat mohli. Komukoliv a za cokoliv.