Obrazem: Vlak RegioJetu byl poprvé v Plzni, testoval nové trakční vedení
Vlak RegioJetu na výjimečné návštěvě v Plzni. Autor: Dalibor Palko
Nezvyklou podívanou dnes zaznamenali cestující v Plzni, kam zavítala souprava společnosti RegioJet v čele s lokomotivou Bombardier TRAXX. Soukromý dopravce
Před pár lety jsem při podobné příležitosti žlutého peršinga potkal v Koutech nad Desnou, to byla ještě větší exotika.
A proč nechtějí jezdit do Plzně? Ne, že bych to nějak chtěl, ale podle mě by to byl dobrý byznys. Hádám, že to bude kvůli úseku Praha – Beroun, kde už asi není kapacita, že? 🤔
A kdo chce vidět Metropolitan ve Vyškově, tak honem …. bo u Šakvic jim spadla trolej nad tou jedinou zbylou provozní kolejí
Vlak RJ už na plzeňských kolejich byl. V cca roce 2010 jezdil RJ na předváděcích jízdách na trati Plzeň – Domažlice …
to ano, ale to bylo desiro, to je přeci jen jiné kafe, než takováto souprava
Ano, desiro. Souhlas..jenže tady se jedná o to, že autor uvádí, že byl vlak regiojetu poprvé v Plzni. Což není pravda. 🙂
Chybný titulek. Byl to vlak MBM rail.
jak se to vezme, byl to vlak RGJ (hardware), který jel na licenci MBMr (software), ale pro běžného občane je to vlak RGJ, protože ten vidí, to na jakou jede licenci, nebo jakou pracovní smlouvu má strojvůdce to vidět není
Byla to lokomotiva a vozy Regiojetu, ale vlak MBM rail.
Kdyby raději Regiojet znovu umožnil přepravu jízdních kol, kterou nedávno zrušil. Byl jsem jeho stoupencem, ale po tomto musím uznat, že ČD jsou lepší, ty mě s kolem svezou vždy.
Co to má společného s objednanou jízdou zhotovitele stavby rekonstrukce uzlu Plzeň za účelem rychlé PTG zkoušky?
Tvl, tyhle sotouske diskuze jsou fakt psychiatrie 😀
Jako že kdyby ve vlaku byli přepravování pumpičkáři s kolama pak by byly výsledky měření jiné?
Tak doufám, že se líbilo a zkoušky se povedly, protože to dělala naše firma. 🙂
A už se ví, kdy Regiojet dostane první trojkové traxxy?
Někdy se to stává, jednou si půjčí lokomotivu Regiojet od ČD, teď Regiojet půjčil soupravu MBM rail.
MBM je jen licence, žádný hardware.
To není dobré. Ona nebyla k dispozici žádná lokomotiva ČD? Když v Plzni je depo.
V Plzni? Elektrická lokomotiva navíc, když na Ex6 jezdí 754, protože nejsou 362?
kdy a kde jezdí 754 na Ex6? děkuji
Pravidelně ne, ale několikrát se na Ex6_Mnichov v poslední době objevila. Dnes to vypadá, že nikde není, všude 362. 🙂
Třeba 1. března: http://sledovani.55p.cz/plzen_301_2020/?disp=datum&datum=1.3.2020
Třeba by i byla, ale když si zhotovitel vybral MBM Rail, tak je jedno, kdo tam má depo.
Tak ono platit soupravu ze Smíchova… Mít ČD co v Plzni vypravit, tak podle mě to vyšlo levněji…
Protože MBM Rail zřejmě nedostává skryté dotace na studenou zimu, mokré jaro, horké léto a suchý podzim, tak mu asi na penězéch záleží a spočítal si, že RJ mu i z Prahy vyjde levněji než ČD z Plzně.
Na zkouškách v Ejpovickém tunelu vyjely honekry ČD s lokomotivou Lokotrainu (požadavek na 160 km/h)
To je proto, Mirvalde, že se žlutá souprava RegioJetu k měřicímu vozu pevných trakčních zařízení lépe barevně hodí. 🙂
To myslíte vážně? I když je pravda, že žlutá je bezpečnější, lépe vidoitelnější. Jako zkušený bezpečák to mohu ptvrdit.
Mirvald reloaded. VSP předváděl už na DF ČD.
Můžete mi to vysvětlit, co tím myslíte?
To fakt řešíte ho.na?
Není jedno jak barevnej vlak táhne měřicí vůz?
Někomu evidentně ne.
tak samozřejmě, že z hlediska práce (tj. měření) je to fuk, ale pro příznivce železnice může být dobrá příležitost vidět, jak ten vlak zapadá do prostředí nebo si vlak RGJ vyfotit v Plzni, atraktivitě přispívá i diametrálně odlišný vnější design