Obrazem: Vichřice Sabine poslala k zemi šumavskou zastávku Nové Údolí
Zastávka Nové Údolí po vichřici Sabine. Autor: Pavel Kosmata
Šumavské Nové Údolí se mohlo dosud pyšnit zastávkou, která byla s trochou nadsázky řečeno ztělesněním snů dopravních idealistů. Přestup z
ale jo… podobny blbec jako autor tehle boudy mi stavel drevnik – a se stejnym vysledkem. remeslo vymira a „tesari“ stavejici tyto pristresky to moc neumi a vubec netusi, jake sily na boudu muzou pusobit a co to znamena pro konstrukci. nakonec dobre, ze to spadlo, stejne je to palubkovy hnus bez napadu…
etalonem v zanru pro me zustava drevena zastavka „skuhrov pod brdy“ (to je modrogumni nazev, ve skutecnosti lezi nedaleko vesnicky lec). podobne solidni praci je i dreveny pristresek ve vsenorech.
Velká škoda, jedna z mála moderních zastávek, která vypadala lidsky.
Kdyby tam jezdily ČD, určitě by se to nestalo 😀 😀 😀 Jinak je to opravdu smutné a vyjádření mluvky SŽ snad ani nelze komentovat. Hold ve Slovinsku mají jiné kvality péče o cestující.
„…Jestli dojde k výstavbě nové zastávky, není zatím jasné,“
Tohle tvrzení je snad jen vtip, ne? 😀
A jaky smysl ma obnova? Na nemecke strane trat zrusili pro zbytecnost, na ceske je nejaka vyrazna poptavka?
V létě trochu cyklisté, když nevystoupí dříve a hlavně šotouši, v zimě téměř nikdo.
V létě jezdí vlak plný cyklistů tak, že je někdy problém se vejít, v zimě, když je hodně sněhu a upravené stopy je vlak o víkendu opět značně plný, něco jiného je autobusová část (která spadla), kde jezdí autobusy na vlak do Pasova jen o letních víkendech a frekvence vskutku není moc velká.
Jezdí odtud v létě i výletnické autobusy na německé parkoviště pod Třístoličníkem – nahoru je to sice pak ještě asi 1,5 km pěšky, ale v tamní německé turistické chatě jsou vítáni i Češi s českými korunami = nepotřebujete EURA a není tam ani nijak extrémně draho.
Takže kvůli jednomu spadlému přístřešku zrušíme celou trať? Haha, málem jsem se zasmál…
No ty seš fakt asi nějakej odborník… V Novém Údolí se podařilo vytvořit poměrně zajímavý koncept, který určitou část roku umožňuje vyrazit na celou trasu až do Pasova. Díky komunistické devastaci (rozuměj uzavření české strany – ta „zbytečnost“ trati fakt nevznikla jen tak) bohužel chybí úsek trati Nové Údolí – Waldkirchen, který právě nahrazují autobusy, které přijíždějí z druhé strany vlakového nástupiště. Prostě alespoň fajn přestup „hrana-hrana“… Nicméně, k tomu můj komentář nesměřoval. Mně totiž přijde absurdní, že ignoranti ze správy železnic dokáží vážně bilancovat nad tím jestli budou opravovat malou dřevěnou zastávku, když běžně vyhazují miliony korun za třeba… Číst vice »
Jojo, hlavně stačí nahradit prasklé trámy, měla by to být relativně jednoduchá oprava.
Cestující má možnost se příp. schovat v přístřešku vlakové zastávky hned vedle. U autobusové zastavky pouze zastávkový sloupek bude postačovat.
A autobus mu ujede, protože on neuvidí, že autobus už přijel, a řidič(ka) neuvidí a nepochopí, že na železničním peronu čeká někdo, kdo chce jet autobusem: vy jste tak úžasně chytrá hlava, že by vám snad i Zeman mohl dát nějaký metál !!!
Čekám obnovení v provedení antivandal vzor Choltice. S tím žádná vichřice nehne.
Znamená to jediné, a sice že i dřevěné přístřešku se musí stavět fortelně a tudíž i bytelné.
Možná byla z papíru 😭
To by musela mít šňůry, aby se dala pouštět jako drak. 😃 😃
Nějaká předchozí vichřice už přece v Mostu zlikvidovala před několika roky jakousi (snad) rumunskou dřevěnou kapličku (= snad nějaký dar z Rumunska) v přírodním (rekultivovaném) areálu u přesunutého mosteckého kostela: dřevěné ruiny byly odstraněny, ale o náhradu = zpětnou rekonstrukci se (dost ostudně) nikdo nepostaral …