Obrazem: ve Francii vyjíždí nové vlaky Omneo, karoserie jsou z České Lípy
Nové jednotky Omneo Premium. Foto: region Centre-Val de Loire
Francouzské státní dráhy SNCF převzaly první dvoupodlažní soupravu Omneo Premium, které nasadí na vlaky mezi regionem Centre-Val de Loire a
Tak tak, karoserii má auto ne vlak, stejně jako na dráze nejsou zatáčky, semafory, ba ani stavidla…
Škoda, že Bombas nemaže na patřičných místech, už jsme mohli mít Talenty atd. dávno, když už se tady vyrábí podstatná část vozidla a když se furt mele o podpoře výroby u nás.
Sponzor oranžových v tomto měl léta bohužel navrch a jak to vypadá, ještě nějaký pátek bude mít díky různým Novákům.
Gratuluji! Výborná práce firmy Bombardier. Měl jsem tu čest být při tom. Jako tlumočník německého projektu Talent 3. 🙂
Neříká se vozové skříně?
Jakou souvislost má vmax s designem interieru?
Asi tou souvislostí je, že jsou určeny pro dálkovou dopravu (nějakou rychlostí).
Osmivozová jednotka má 475 sedaček?
Dokoukal jsem video a ten pes na koncime dostal 😀
Nauč se psát pravopis
Karle, Karle, na konci věty píšeme tečku. 😁
Co to je „Nauč se psát pravopis?“ Když už tak už „nauč se psát podle pravidel pravopisu“ ty trotle
Tam tedy musí být místa na sedačku, když osmivozová souprava má jen 475 míst k sezení. Pouhá třívozová jednotka 471 má 310 míst k sezení. Nebo snad tolik místa zabírá elektrická výzbroj?
Není vagon,jako vagon.Pětivozový Flirt LeoExpresu je jen o 10 metrů delší,než třívozový Panter.
Ono to je na fotkách špatně vidět ale v krajních vozech moc sedaček nebude a pak tam jsou ty články s dvěma dveřmi (a výzbrojí na střeše) co mají nula sedaček.
Ano máte pravdu, když jsem se podíval pořádně, tak skutečně vidím, že jednotlivé članky (vagony) jsou poměrně dost krátké. Na zde vystavených fotkách to není příliš vidět, takže jsem původně nepostřehl, jak kratké ty články jsou.
Navíc je v článku uvedeno, že jsou jednotky určeny pro dálkovou dopravu. To Elelphant není.
Ono to asi není moc vidět. 4 vozy jsou de facto pouze nástupní prostor na kolečkách s výzbrojí na střeše. A jsou to Jacobsovy podvozky, takže 8 vozů je spíš jako 5 elefantových.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Regio2N_003XL_en_gare_de_Longueau.jpg
Já teda nevím, ale ve videu jsem (zdá se mi) zahlídl údaj kolem 1.100 míst 😮
Karoserie opravdu ne !!! Ten vlak žádnou karoserii nemá !!! Opravte !!!
Jestli je ten interiér 2. třída, tak to není vůbec špatné.
Se divím, že se Bombardier netlačí víc do českých soutěží, když zde má závod, bych řekl, že by to mohla být minimálně PR výhoda, že část výroby je v ČR.
On se tlačí. Ale také záleží na tom, jak České dráhy napíší zadávací podmínky.
https://zdopravy.cz/horko-kolem-zakazek-cd-na-nove-vlaky-bombardier-popsal-proc-nepoda-nabidku-15341/
Tak ono to jejich zdůvodnění je taky dost obecný a radit zadavateli podle čeho si má vybírat no nevím. Kdybych přišel do obchodu a prodavač mi radil co chci tak by u mě taky neuspěl. 🙂
Já tam tedy vidím zcela konkrétní výhradu – nezaručený odběr byť i jediného kusu vítězného výrobku.
Do té velké soutěže jihomoravského kraje se ale nepřihlásil snad vůbec nikdo aspoň trochu exotičtější. (A tam teda mohli)
OBB objednali obrovská kvanta (ve formě opce, která může a nemusí proběhnout) jednotky Bombardier talent 3 jako City jet a koukal jsem, že kdyby se to jen maličko překopalo v interiéru, splňovalo by to podmínky zadání JMK jak počtem míst, tak i cenou za kus, ale bombardier se vůbec nepřihlásil. ( a teď si vemte, že když už to maj rozjetý pro OBB 21 ks jako první vlnu, tak dalších 30 ks by pro JMK byli schopní nabídnout stejnou konfiguraci za lepší cenu) Jediným důvodem je snad ta nemožnost toho servisu. je to obrovská škoda, že se nikdo zahraniční nehlásí… Číst vice »
To by nám tak scházelo.
U nás smí vyhrát Jediný Správný Výrobce Železničních Vozidel. S ním se moc pěkně spolupracuje.
Navíc si myslím, že cestující stejně nejvíc ocení zdařilou rekonstrukci 810 v podobě 814.
Takže asi to nevíte ale jezdí tady motoráky od stadleru a pesy a vagóny od Siemensu..nebo el.jednotky od vagónky ČKD Studénka ,Lokomotivy od cz Loki.takze není vše od škody transportation.prvni si něco zjistěte a pak sirte bludy chytroline.
ČKD Studénka? Co to je? Možná před x-lety, dnes je to, světe div se, ten správný výrobce…
Vagonka Studénka patřila na konci let 90 tych pod ČKD ..
Jenže tady se bavíme o současných tendrech na elektrické jednotky se současnými výrobci, kde dopusud vyhrává pouze Škodovka, takže vaše reakce na Luďka S. byla mimo mísu, když zmiňujete dodavatele strojů v nezávislé trakci. Navíc kdo blokoval nakup Railjetů a přispěl k tomu že se jich nakonec odebralo poloviční množství, i když v té době neměl co nabídnout, a dnes musí být v konsorciu se Siemensem aby se neřeklo?
Takže vasi větu o zjišťování si něčeho a šíření bludů si zkuste aplikovat sám na sebe než začnete poučovat ostatní.
Jenže výroba hrubé skříně , není to samé jako vývoj , výroba výzbroje a kompletní montáž. To je to co tu Škodovku od toho Bombardieru u nás dost odlišuje.
Bombardier se nikam netlačil, a dnes už ani tlačit nebude. Firma neměla kapitál aby ufinancovala více prodělečných projektů najednou. Bombardier už soutěžil v posledních letech jen a pouze cenou a jejich příběh byl velmi podobný polské Pese. Koupení Alstomem odvrátilo konkurz
Karoserií má auto ,vlak má hrubou stavbu nebo taky skříň ..