Obrazem: V ulici Dukelských hrdinů se finišuje. Tramvajová tepna se otevře už brzy

Z okolí Strossmayerova náměstí nově zmizí automobilová doprava.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Někdo

Já vím že jsem mimo téma ale nevíte kdy začnou zase jezdit vlaky Dejvice- budbny ( – mas.n. a

Juraj

Léto 2025, resp. GVD 2026 v případě zpoždění.
Tedy za předpokladu, že tam mezitím nebude výluka v navazujícím úseku, ale tam to zatím nemá projekt a povolení.

Jiří Bílý

Chybí tam budky v obou směrech pro alespoň čtyřčlenné policejní hlídky přítomné 24/7, aby stíhaly každý den pokutovat tisíce řidičů , kteří nedodrží zákaz průjezdu přes náměstí.

9 z deseti Čechů se před náměstím změní na dopravní obsluhu (sebe a své domácnosti) a značky bude ignorovat.

Kubrt

Ale nepřehánějte, už před rekonstrukcí tam byl automobilový provoz minimální.

Jiří Kocurek

Tak řidiče pokutovat, za tramvajáka bude mít Městská policie taky prémie?

Jiří Kocurek

Rozkaz zněl jasně: Pokutovat všecky řidiče!

Frantík

Za ohrožení chodců při odbočování by mohli.

Grossák

Dopravní obsluha na Strossmayerovo náměstí nebude smět. Jen zásobování. Je to v článku.

Peter

Proč se na Strossmayerově náměstí v rámci rekonstrukce nepřesunou zastávky ve všech směrech za křižovatku, ať tam nemusejí lidé přebíhat? Nevím, co by tomu mohlo bránit.

Péťa

Leda ve směru na Vltavskou by byla v levém oblouku (se špatným rozhledem na dveře). Hodily by se lepší tabule s odjezdy než nynější, které jsou čitelné jen v bezprostřední blízkosti označníku jedné ze zastávek.

Péťa

S tím souvisí další nevýhoda, na zastávkách pro dva vlaky by v průměru člověk ušel o nevyužitou délku zastávky pro druhý vlak více. Takto vlaky zastavují častěji blíže středu křižovatky.

Vesper

To je pravda, soupravy by zastavovaly daleko. Lepším řešením by byly odjezdové tabule, i mimo zastávky na strategických místech, aby člověk věděl na kterou zastávku jít.

Vesper

Jen ještě doplním že v takových mnohoostrůvkových zastávkách by mělo být standardem, aby odjezdové tabule na každém stanovišti ukazovaly odjezdy ze všech stanovišť.

Tomáš Záruba
Jakub P

Ze Strossu se delalo jen jedno rameno ze 4, do zbylych 3 smeru tramvaje az na vyjimky jezdily.

Milan

Ale to snad vyloženě nebrani postavit nová nástupiště podél tratě za křižovatkou ve všech smerech a po jejich současném zprovoznění zrušit ta dosavadní před křižovatkou za vše h směru.

Frantík

Na Strossu to naštěstí funguje tak, že do každého směru máte prolozene dvě linky že stejného nástupiště, takže rozděleny nástup nevadí (např. na Andělu nevadí, že 15 jede na MS odjinud než 12/20).

Vltavská a Letná: 1/25
Centrum: 8/26 od Letné
Výstaviště: 17/27 od centra