Obrazem: V Plzni završili stavbu nové tramvajové vozovny na Slovanech za 1,8 miliardy

Tramvaj Škoda 40T PMDP, vozovna Slovany. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářTramvaj Škoda 40T PMDP, vozovna Slovany. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Součástí modernizace byla i instalace tramvajové myčky, která používá dešťovou vodu ze zelené střechy.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bhh

A co na to pan umbrtka?

kuchta

Hlavně nezapomeňte ten soustruh používat, bydlet podél trati a poslouchat, jak je každá druhá tramvaj obutá, je o nervy.

Vendelín

Chce to čas ‚ ono reprofilovat jednu tramvaj zabere nějaký čas a to v mezi čase stihnou nekteří méně erudovaní ovladačí vyrobit další tři vozy na reprofilaci

Olcit

Nejsa plzeňský, tak poprosím místní jestli to chápu správně:

Garáž pro tramvaje je „Na Slovanech“ ve vlastnictví PMDP, údržbu tramvají T3, T6 a Pragoimex/KOS Krnov dělá Škoda Transportation.

Garáž pro trolejbusy je „Karlov“ ve vlastnictví ŠT, údržbu trolejbusů zn. Škoda dělá ŠT

Garáž pro busy je „Karlov“ ve vlastnictví ŠT, údržbu dělá ŠT. Nevím jestli ŠT udržuje pouze busy španělské firmy CAF/Solaris? Nebo taky SORy?

A bude to tak podobně i v Ostravě, když ŠT koupila EKOVu?

Vendelín

Kompletní údržbu všech vozidel PMDP dělá jakási dcera od Škodovky, Pmdp jen vozidla vlastní a provozuje. Možná mě nekdo doplní

Olcit

I ty SORy udržuje Škodovka?

Mystifying oracle

Škodovka především udržuje management PMDB 🙂 🙂 🙂

Olcit

To ani ne. Spíše to myslím z pohledu antimonopolní legislativy https://www.kafe.cz/celebrity/dan-kretinsky-anna-kellnerova.html

Takže je otázkou motivace jednotlivých aktérů třeba při nedávném výběru trolejbusů pro Brno a pro Prahu. Plus Temsa a Ganz. Ve světle profesního backgroundu nynějšího šéfa Škoda Transportation.

Pavel Novak

Ano, naprosto vsechny vozidla udržuje firma Bammer, sesterská firma Skody Transportation.

Olcit

Díky

PvvS

To už do té haly zatéká ? Tedy podle té poslední fotky a těch louží.

Jiří Kocurek

Nemohlo to nakapat ze zmoklé tramvaje, případně při mytí?

Spíš ty fleky od oleje úplně všude. Něco o těsné olejové vaně (když z toho neče olej, tak tam chybí) a pochybné kvalitě japonských motorek, ve kterých nebyl olej, protože z nich nekapal.

Jiřik

Fleky vypadají, jako kdyby je měla na svědomí trolejová věž. Obzvlášť u té výhybky.