Obrazem: V Ostravě zamířil po 26 letech naposledy do provozu trolejbus Škoda 21Tr

Poslední den provozu trolejbusu Škoda 21Tr v Ostravě. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýPoslední den provozu trolejbusu Škoda 21Tr v Ostravě. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Jeden vyřazený vůz si budou moci zájemci prohlédnout na Ostravské muzejní noci jako nejnovější přírůstek do sbírky historických vozidel již v sobotu 20. května od 18:00.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cestovatel z Vysočiny

Nebudeme si nic nalhávat, tento typ byl neskutečný krám. Pokud vím, v Plzni se toho zbavili ještě o mnoho let dřív, protože se to prostě rozpadlo. Nesmyslné uspořádání interiéru, hlučnost, vibrace, podvozek, zpracování, to všechno byla jedna velká tragédie. Staré trolejbusy vydržely desítky let, tahle krabice byla mnohdy po 10 letech na odpis.

David

Myslím, že tento den se zapíše do historie i jako den, který nevídaně zvýšil průměrnou obsazenost trolejbusů v Ostravě

Dan

Pro redakci: v článku máte chybu 😉 Úplně poslední spoj s cestujícími nejel v 15:12 ze Sídliště Fifejdy, ale v 16:40 z Hranečníku a šlo o linku 101, ne 107.

Klabavátor

„Jednadvacítky“ měly spoustu nedokonalostí, ale i přesto to byl z nějakého důvodu srdeční typ.

Pavel Vavříček

Protože Škoda Ostrov

Bartol

Které nedokonalostí?

Klabavátor

Napadá mě menši obsaditelnost (tj. uspořádání vnitřku – oproti novějšímu 24Tr s vysokomýtskou kastlí o celých 13 lidí), dlouhá doba otvírání dveří, malý rejd, neskutečně slabý a řvoucí pomocný diesel (tam, kde byl osazen), i samotná elektrická výzbroj byla hlučnější než u následných typů.

Ondra K.

Dále třeba obtížná udržovatelnost.