Obrazem: V Bubnech se finišuje, kvůli počasí nahradil při testech páru diesel
Zatěžovací testy na malé i velké estakádě u nádraží Praha Bubny. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Za měsíc musí být budova spolu s navazujícími estakádami hotova.
Škoda jen, že tam není jediná obratová kolej. IMO by dávala smysl jedna umístěná uprostřed mezi traťovými kolejemi směr Výstaviště. To to úzké hrdlo jižního zhlaví Bubnů bude limitovat využitelnost celé trati Bubny – Veleslavín. (Ta přitom má být nejvýznamnější příměstskou tratí a nabídne i zajímavá vnitroměstská spojení, která jsou ale hodně citlivá na interval)
Vnitroměstská spojení jsou citlivá hlavně na přesnost. Máte jet 10 minut a pravidelné zpoždění je 5-15 minut. Bohužel v Praze je potenciál absolutně nevyužitý a kapacita asi stejně nic nedovolí
Železnice na Kladno a na letiště má konkurovat metru A?
Tož snad tak teplo dnes nebylo…
jak je velky problem soucasne pocasi pro testovani konstrukce? vadi to? nevadi to?
nechtějí riskovat, že jim parní lokomotiva něco podpálí 🙂 . V Bubnech asi nemá co, ale cestou by mohlo.
mne spis slo o to, jestli tam jsou nejaka specifika vzhledem k roztanosti, pripadne jestli ten teplotni rozdil oproti minusovym nezpusobuje nejakou vetsi aktivitu smerem k vypoctum apod.
Určitě existuje nějaký teplotní interval, při němž se má měření provádět, dělá se to dle normy. S teplotou se bude měnit délka konstrukce a její napětí.
Bude se při otevření nádraží hrát na buben?
Alespoň na dva… Bubny…
V tom případě bych nechtěl být u otevírání zastávky Hrdlořezy.
Sabráž? Nebo to už by byly Hrdloseky?
To asi nikdo. Ale na Štěrboholech bych očekával narváno. V Ďáblicích by byl při otvírače vestibul plný deathmetalistů.
Ještě že např. obec Kouřim už stanici má, tam si to otevření vubec neumím představit.
Jaké to bylo pěkné velké nádraží… Stejný příběh jako Smichov🤨
No jo, zemní plyn nepřítel pěkných velkých nádraží. Se s tím smiř…
Fabriky taky zrušily parní stroj a transmisi, stroje jedou na elektřinu. Parostrojní pivovar již stěží najdete.
Hauskrecht v Brně údajně vaří na páru. A v Lobči to samé.
Stížnosti směřovat k ČD. Ovšem z toho ansámblu který o věci rozhodoval, už tam nejspíš nikdo není. Je to už asi dvacet let…
A k čemu by to pěkné velké nádraží bylo? K pěstování břízek?
Krásné nádraží, radost pohledět! A budu z něj smět od 1. 8. 2025 také cesovat dále než 500 metrů? Velký palec nahoru!
Vrátí se tam osobní vlaky na Ústí, nebo ne?
Pan Aleš M má spíše na mysli asi vlaky na Kladno 🙂
Co je přesně účelem malé estakády? Z fotek to vypadá, že pod tím ani neprojde člověk
Jakmile se začne s úpravou okolí (výstavbou nové čtvrti), bude veškerá zemina odvezena a podle plánů minimálně pod některými oblouky vzniknou různé prostory, podobně jako pod Negrelliho viaduktem
Myslím, že účelem je, že v rámci developmentu Bubnů bude zemina odtěžena a pod tratí bude průchod
Podle mě se během výstavby https://iprpraha.cz/projekt/4/bubny-zatory
odtěží materiál tak, aby se pod tou estakádou dalo procházet. SŽ to asi řešit nechtěla, to si vyřeší stavebníci nové čtvrti. Ale pilíře estakády jsou na odtěžení připraveny.
Stejně tam je asi nějaká navážka nebo naplaveniny v nivě Vltavy a pilíře mostu stejně musíte založit až na skalní podloží, které bude klidně 10 metrů pod současným terénem…
Ve štérku vám most držet moc nebude.
To je tak schválně, budou tam bydlet trpaslíci.
Tak „parní trance“ bych si docela rád pustil do beden, to musí být hudební masakr 🙂
Lze i do sluchátek.
https://music.apple.com/ng/song/steam-trance/1665653614