Obrazem: V Bubnech se finišuje, kvůli počasí nahradil při testech páru diesel

Zatěžovací testy na malé i velké estakádě u nádraží Praha Bubny. Foto: Zdopravy.cz, Jan NevyhoštěnýZatěžovací testy na malé i velké estakádě u nádraží Praha Bubny. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Za měsíc musí být budova spolu s navazujícími estakádami hotova.

Odebírat
Upozornit na
guest
29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Adam Ř

Škoda jen, že tam není jediná obratová kolej. IMO by dávala smysl jedna umístěná uprostřed mezi traťovými kolejemi směr Výstaviště. To to úzké hrdlo jižního zhlaví Bubnů bude limitovat využitelnost celé trati Bubny – Veleslavín. (Ta přitom má být nejvýznamnější příměstskou tratí a nabídne i zajímavá vnitroměstská spojení, která jsou ale hodně citlivá na interval)

Glados

Vnitroměstská spojení jsou citlivá hlavně na přesnost. Máte jet 10 minut a pravidelné zpoždění je 5-15 minut. Bohužel v Praze je potenciál absolutně nevyužitý a kapacita asi stejně nic nedovolí

Michal M

Železnice na Kladno a na letiště má konkurovat metru A?
Tož snad tak teplo dnes nebylo…

zemko

jak je velky problem soucasne pocasi pro testovani konstrukce? vadi to? nevadi to?

Jiný Petr

nechtějí riskovat, že jim parní lokomotiva něco podpálí 🙂 . V Bubnech asi nemá co, ale cestou by mohlo.

zemko

mne spis slo o to, jestli tam jsou nejaka specifika vzhledem k roztanosti, pripadne jestli ten teplotni rozdil oproti minusovym nezpusobuje nejakou vetsi aktivitu smerem k vypoctum apod.

Kubrt

Určitě existuje nějaký teplotní interval, při němž se má měření provádět, dělá se to dle normy. S teplotou se bude měnit délka konstrukce a její napětí.

Chleba Nakup

Bude se při otevření nádraží hrát na buben?

Matyáš

Alespoň na dva… Bubny…

Marian Kechlibar

V tom případě bych nechtěl být u otevírání zastávky Hrdlořezy.

Náhodný Kolemjdoucí

Sabráž? Nebo to už by byly Hrdloseky?

Kzl

To asi nikdo. Ale na Štěrboholech bych očekával narváno. V Ďáblicích by byl při otvírače vestibul plný deathmetalistů.

MilanSima

Ještě že např. obec Kouřim už stanici má, tam si to otevření vubec neumím představit.

Jirak

Jaké to bylo pěkné velké nádraží… Stejný příběh jako Smichov🤨

Michal M

No jo, zemní plyn nepřítel pěkných velkých nádraží. Se s tím smiř…

N.N.

Fabriky taky zrušily parní stroj a transmisi, stroje jedou na elektřinu. Parostrojní pivovar již stěží najdete.

Průvodce původní Aleš

Hauskrecht v Brně údajně vaří na páru. A v Lobči to samé.

Bram

Stížnosti směřovat k ČD. Ovšem z toho ansámblu který o věci rozhodoval, už tam nejspíš nikdo není. Je to už asi dvacet let…

Michal M

A k čemu by to pěkné velké nádraží bylo? K pěstování břízek?

Aleš M

Krásné nádraží, radost pohledět! A budu z něj smět od 1. 8. 2025 také cesovat dále než 500 metrů? Velký palec nahoru!

Náhodný Kolemjdoucí

Vrátí se tam osobní vlaky na Ústí, nebo ne?

Jiný Petr

Pan Aleš M má spíše na mysli asi vlaky na Kladno 🙂

tm2

Co je přesně účelem malé estakády? Z fotek to vypadá, že pod tím ani neprojde člověk

Kafro

Jakmile se začne s úpravou okolí (výstavbou nové čtvrti), bude veškerá zemina odvezena a podle plánů minimálně pod některými oblouky vzniknou různé prostory, podobně jako pod Negrelliho viaduktem

vlachjan

Myslím, že účelem je, že v rámci developmentu Bubnů bude zemina odtěžena a pod tratí bude průchod

Franta

Podle mě se během výstavby https://iprpraha.cz/projekt/4/bubny-zatory
odtěží materiál tak, aby se pod tou estakádou dalo procházet. SŽ to asi řešit nechtěla, to si vyřeší stavebníci nové čtvrti. Ale pilíře estakády jsou na odtěžení připraveny.
Stejně tam je asi nějaká navážka nebo naplaveniny v nivě Vltavy a pilíře mostu stejně musíte založit až na skalní podloží, které bude klidně 10 metrů pod současným terénem…
Ve štérku vám most držet moc nebude.

Michal M

To je tak schválně, budou tam bydlet trpaslíci.

haxor

Tak „parní trance“ bych si docela rád pustil do beden, to musí být hudební masakr 🙂

Michal M