Obrazem: Tunel na obchvatu Budějovic přilákal tisíce lidí, mátla je proměnlivá tabule
Jižní portál tunelu Pohůrka. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Řidiči se na jihu Čech dočkají před Vánoci celých 28 kilometrů dálnice najednou.
Tabule (R.) Mátla?
Akorát ta značka působí, že směřuje k místnímu cíli „Dálnice uzavřena“.
Proměnlivá tabule – ano, na první pohled se zdá, že se jedná o trvalý zákaz vjezdu do tunelu, ale při bližším pohledu musí být každému jasné, že se v té části tabule jedná o proměnlivou část jako u některých reklamních tabulí, kde se na jedné tabuli zobrazují postupně tři různé reklamy. Tabule se tedy měla v tento památný den občas změnit, ale tak daleko s jejím zprovozněním zřejmě ještě nejsou. Jinak, když pominu práce na tunelu, tak na zbytku úseku hotovo také ještě není, ale že by tam někdo fofroval, to ne. Žádný stres. Hrabou se v tom jak stará… Číst vice »
Nebo doufají že jim stát za urychlení stavby připlatí…
Úžasný a na Prahu, největší nápor dopravy, se jezdí po staré okresce. Prostě Česko.
Os severního konce dálnice se jezdí v režimu 2plus1 až po nájezd na D1 u Průhonic – ideální to side neni -ale díky buhu za to. Největší špunty jsou kruháče podél Benešova. A největším problémem opět nejsou obě stavby jako takové – %ale totální neschopnost a totální připo*anost místních vjíždět a používat vnitřní pruh na těch turbookružních křižovatkách….
Na Brno je to místy okreska: https://mapy.cz/s/gerudekujo a tentokrát bez přehánění, číslo I/23 je na mapě, ale realita má k první třídě hodně daleko.
je tomu tak, I/23 by fakt zasloužila komplet předělat
Tak snad v lednu na hory do Rakouska už podstatně líp 👍
Jeďte vlakem.
Bylo to fajn, ale spíš pro děti nebo pro ty, kteří si chtěli udělat selfie. Chyběly tam nějaké technické detaily, zajímavosti. Doufal jsem, že bychom se mohli podívat někam, kam se běžně nedostaneme. Třeba nouzové východy. Mohli jsme si však alespoň prohlédnout dvě SOS místnosti, to bylo zajímavé. Mezi vybavení patří např. i krumpáč.
Nevidím foto Richarda Müllera, měli by vrátit vstupné…