Obrazem: Škoda představila první elektrickou jednotku pro Bulharsko, vyrobila ji rekordně rychle
Nová elektrická jednotka Škoda pro Bulharsko. Foto: Škoda Group

Kontrakt počítá i se servisem vlaků na 15 let.

Kontrakt počítá i se servisem vlaků na 15 let.
Interiér jako v klasickém Regiopanteru, to bude na 7 hodinové trasy chuťovka, to snad zlatý starý B-84 co tam jezdí teď 😀
Servis a ještě si mohli připlatit chčijvis.
Z obrázku v záhlaví jsem myslel, že Škodovka udělala něco s tou oprýskanou zdí. Tak ne, no.
Škoda, že to nemá šroubovku a kabel… V Bulharsku by to ideálně vycházelo na obraz denní spoj / noční spoj. Pak by nebylo na noční potřeba držet lokomotivy a ty dvě lůžka by to odvezlo. Vzhledem k délce vozebních ramen to spřáhlo není ani nutné.
Dodavá Škoda nyní zakázky včas?
Je to 18ev, takže příbuzný řadě 530 JMK.
Takže s uřvaným trafem na střeše…
V Bulharsku to bude pěkný skok dopředu, od plecháčů a dřevěných počmáraných béček či ojetých velkoprostorů s polofunkční klimatizací k moderní jednotce s ETCS.
Podobně jako v Jihomoravském kraji, kde prakticky stejné jednotky nahradily plecháče a honekry bez klimatizace.
Z náhledu jsem myslel, že to je pro Arrivu. 🙂
PKP CARGO
A popravdě to vůbec nevypadá zle, ty jejich staré nátěry s „limetkovou“ zelenou byly pěkné.