Obrazem: Rekonstrukce Pankráce v plném proudu. Opravuje se podchod i chodby pod nástupištěm

Rekonstrukce stanice metra Pankrác. Foto: DPP – Dominika BrabcováRekonstrukce stanice metra Pankrác. Foto: DPP – Dominika Brabcová

V úrovní nad nástupištěm se instalují železobetonové konstrukce na přestupu mezi céčkem a déčkem.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Norbert

Vypadá to jako stanice Mládežnická. Tam jsme kdysi chodili očumovat, co mají za novinky v Tuzexu

Průvodce původní Aleš

Čím to asi bude? Napovím Vám: Není to náhodou ta samá stanice? 🙂

hyper9

Pohled na stanici Pankrác-C mi vždycky připomene, jak mi to připadá okolo těch eskalátorů stísněné. Proč se vlastně ta stanice původně nepostavila trochu širší? Aby se ušetřily peníze?

L.

Ono třeba ani na o dost novějším Ládví to není o moc lepší…

Filip Jirsák

Tipoval bych, že se nepočítalo s tím, že tam bude takový obrat cestujících. Byla to periferní stanice obsluhující malé sídliště a pár malých kancelářských budov.

Michal M

Býval tam autobusák.

Radek

Ono se leccos na I.C prostě moc neumělo, získávaly se zkušenosti…

john334

Neexistuje nějaký plánek? Např. v podobném stylu: http://estacions.albertguillaumes.cat/img/praga/florenc.png

hyper9
Frantisek

Se divím, že na těch kolejích jdou i nějaký ty práce bez nickolejného provozu…

Jan

Nickolejný provoz je tam každou noc

David

V noci metro nejezdí tady kvůli těm stavebním prácem? Aha, to jsem nevěděl.

Y.K.

To není. I v noci jezdí vlaky, jen ne ty osobní. A není jich málo. Ale jinak je to samozřejmě čas, kdy se v kolejích dá něco udělt.

Ivan_pha

Některé popisky fotek neodpovídají, například ma být eskalátorový tunel do vestibulu arkad místo podchodu.

Průvodce původní Aleš

Nebo že technické prostory jsou pod nástupištěm. Nejsou, jsou nad nástupištěm (mezi nástupištěm a vestibulem).