Obrazem: Rekonstrukce Pankráce v plném proudu. Opravuje se podchod i chodby pod nástupištěm
Rekonstrukce stanice metra Pankrác. Foto: DPP – Dominika Brabcová

V úrovní nad nástupištěm se instalují železobetonové konstrukce na přestupu mezi céčkem a déčkem.
Vypadá to jako stanice Mládežnická. Tam jsme kdysi chodili očumovat, co mají za novinky v Tuzexu
Pohled na stanici Pankrác-C mi vždycky připomene, jak mi to připadá okolo těch eskalátorů stísněné. Proč se vlastně ta stanice původně nepostavila trochu širší? Aby se ušetřily peníze?
Ono třeba ani na o dost novějším Ládví to není o moc lepší…
Tipoval bych, že se nepočítalo s tím, že tam bude takový obrat cestujících. Byla to periferní stanice obsluhující malé sídliště a pár malých kancelářských budov.
Býval tam autobusák.
Neexistuje nějaký plánek? Např. v podobném stylu: http://estacions.albertguillaumes.cat/img/praga/florenc.png
Líbí se mi tenhle obrázek:
https://www.dpp.cz/cs/data/metro-d/stanice-pankrac-prostorove-schema-stanice.jpg
Se divím, že na těch kolejích jdou i nějaký ty práce bez nickolejného provozu…
Nickolejný provoz je tam každou noc
V noci metro nejezdí tady kvůli těm stavebním prácem? Aha, to jsem nevěděl.
Některé popisky fotek neodpovídají, například ma být eskalátorový tunel do vestibulu arkad místo podchodu.
Nebo že technické prostory jsou pod nástupištěm. Nejsou, jsou nad nástupištěm (mezi nástupištěm a vestibulem).