Obrazem: Rekonstrukce Pankráce v plném proudu. Opravuje se podchod i chodby pod nástupištěm

V úrovní nad nástupištěm se instalují železobetonové konstrukce na přestupu mezi céčkem a déčkem.
Stanice metra Pankrác prochází tento rok kompletní rekonstrukcí, která se brzy přehoupne do své druhé poloviny. Začala 6. ledna a dopravu na Pankrác nyní zajišťují tramvaje.
Pro cestující by se stanice měla otevřít na konci tohoto roku.
Vymění se čtyři eskalátory mezi nástupištěm a vestibuly, postaví nový výtah a stanice se propojí s budovanou linkou D. Pracuje se také v podchodu pod novou tramvajovou tratí, v současnosti zde probíhají montáže elektroinstalací a osvětlení.
Obrazem: Čtyři metry pod vlaky metra se razí nová stanice. Přestup přitom na Pankráci být neměl
Rekonstruují se také veřejné toalety, kde už jsou dokončeny hrubé instalace, elektro, vzduchotechnika. Po realizaci instalačních přizdívek přijdou na řadu omítky a obklady.
Ve stanici jsou už podle dopravního podniku dokončeny sanace železobetonových konstrukcí. Za nástupištěm probíhá v místě napojení na eskalátor mezi déčkem a céčkem demolice a výkop pro novou čerpací jímku.
Ve služebních prostorách probíhá montáž elektroinstalací, kanalizace, vody a topení. Rekonstrukce kanalizace v celé stanici je už téměř u konce, s vytápěním jsou stavbaři podle DPP zhruba v polovině.
V úrovní nad nástupištěm se instalují železobetonové konstrukce na přestupu mezi céčkem a déčkem. Ve vestibulu u OC Arkády jsou provedeny veškeré vyzdívky a provádí se omítky.
Podstatných změn doznají také stěny kolem eskalátorů, v současnosti není během jízdy po pohyblivých schodech vidět do stran na nástupiště. V rámci rekonstrukce budou stěny kolem eskalátorů částečně vybourány tak, aby mezi sloupy vznikly průhledy na nástupiště.