Obrazem: RegioPanter na baterky, Vectron s Pernerem. V Ostravě začal železniční veletrh
Duální jednotka BEMU RegioPanter. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Výstava v Ostravě trvá do čtvrtka.
Výstava v Ostravě trvá do čtvrtka.
To s tým schválením zatiaľ nie je tak úplne pravda. ČDC totiž objednalo nový subtyt A54-5e D-A-CZ-SK-PL-HU-BE-NL, ktorý aktuálne ešte len prechádza schvaľovacím procesom. Lokomotíva je zatiaľ stále majetkom Siemensu.
Základem je efektivita provozu a návratnost investice. Doufám,
že to pořádně spočítali, aby nemuseli cestující platit v osobáku
za jízdné tolik, co ve VIP Orient expresu. Pokud je bateriový vlak
podobně nákladný jako elektromobil, tak potěš pánbůh!
Každým rokem je to horší. Čím dál tím míň tam to ho je. Chybí mi nové autobusy, tramvaje a trolejbusy, jako v předešlých letech když to bylo na hlaváku.
foto z vnitřku BEMU není ? tam není otevřený přístup ? Děkuji
Normální vlak, jako každý druhý…
je v samostatném textu
https://zdopravy.cz/bateriovy-experiment-zacina-prinese-pulmiliardove-naklady-navic-o-kterych-se-zatim-nemluvilo-209011/
No, tak vypadá skoro stejně jako předešlé, ale zajímá mě, jak bude jezdit a jak dlouho vydrží ten dojezd
Co jak bude jezdit?
Jízdní vlastnosti, myšleno rozdíl v rozjezdu na baterky a z vedení apod.
BEMU má mít cca 80 km na baterky ..
Lepší zázemí a místo bylo když ta výstava byla na hlavním. Ale podívat se přijedu
Právě jsem se odtud vrátil. Součástí akce byly i desítky stánků s odbornou tematikou. Ty byste na hlavním nádraží umístil kde?
Na hlaváku byla většina stánků schovaná v hale vpravo od vchodu. I najíst se tam dalo.
Evidentně jste dnes na té výstavě nebyl. Jinak byste nemohl tvrdit, že těch mnoho desítek stánků (nejde o nějaké stánky pro prodej párků, ale stánky s celým zázemím a posezením pro odborná jednání) by se vešlo do haly na hlavním nádraží.
Na hlavní byla větší plocha a stánky v hale.. tady u středu je to v improvizovanych podmínkách.
Ono to původně nebylo na hlavním, ale na nákladovým nadráží (ono je hned vedle). A stánky byly umistěny v hale překladiště.
Z fotek ten prostor působí dost děsivě, ale třeba se pletu.
Pletete.
Vectrony od ČD už v Belgii jezdí konkrétně z první várky, byly doschvaleny a dovybaveny potřebnými zabezpečovači
ale v NL ještě ne, pokud se nepletu.
i v NL, byly tam myslim 001, 002 a 004
Tu sa však jedná o iný subtyp. Tieto nové sú verzie A54-5e.
Dovolím si opravit: nekolejovou dopravu nezastupuje Crossway, ale Evadys v novém polepu po použití na MS v hokeji
Já si říkal, že vy přední světlomety mají Crosswaye jinak tvarované. Díky za info.
Palec nahoru za DualShunter, přeju ať si najde hodně zákazníků.
Pro tuzemský trh by se to mohlo nazývat DuŠan.
Tušíte někdo, pokud to není tajné, od koho tam je trakce? Motory, měniče…
cz loko má vsechny loko s el. přenosem výkonu, na motory stavěli v Třebové novou halu, takže el. výzbroj mají i v jejich dieslech.
dual při odběru z pantografu jen vynechá generátor Siemens Drasov.