dpp

Obrazem: RegioPanter na baterky, Vectron s Pernerem. V Ostravě začal železniční veletrh

Duální jednotka BEMU RegioPanter. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czDuální jednotka BEMU RegioPanter. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Výstava v Ostravě trvá do čtvrtka.

Odebírat
Upozornit na
guest
29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mates

To s tým schválením zatiaľ nie je tak úplne pravda. ČDC totiž objednalo nový subtyt A54-5e D-A-CZ-SK-PL-HU-BE-NL, ktorý aktuálne ešte len prechádza schvaľovacím procesom. Lokomotíva je zatiaľ stále majetkom Siemensu.

Gibbon

Základem je efektivita provozu a návratnost investice. Doufám,
že to pořádně spočítali, aby nemuseli cestující platit v osobáku
za jízdné tolik, co ve VIP Orient expresu. Pokud je bateriový vlak
podobně nákladný jako elektromobil, tak potěš pánbůh!

Matty

Každým rokem je to horší. Čím dál tím míň tam to ho je. Chybí mi nové autobusy, tramvaje a trolejbusy, jako v předešlých letech když to bylo na hlaváku.

Pavel

foto z vnitřku BEMU není ? tam není otevřený přístup ? Děkuji

Petr Triska

Normální vlak, jako každý druhý…

Hoermalmeister

No, tak vypadá skoro stejně jako předešlé, ale zajímá mě, jak bude jezdit a jak dlouho vydrží ten dojezd

Ivan_pha

Co jak bude jezdit?

Hoermalmeister

Jízdní vlastnosti, myšleno rozdíl v rozjezdu na baterky a z vedení apod.

Pavel

BEMU má mít cca 80 km na baterky ..

Není možné

Lepší zázemí a místo bylo když ta výstava byla na hlavním. Ale podívat se přijedu

Black

Právě jsem se odtud vrátil. Součástí akce byly i desítky stánků s odbornou tematikou. Ty byste na hlavním nádraží umístil kde?

Chleba Nakup

Na hlaváku byla většina stánků schovaná v hale vpravo od vchodu. I najíst se tam dalo.

Black

Evidentně jste dnes na té výstavě nebyl. Jinak byste nemohl tvrdit, že těch mnoho desítek stánků (nejde o nějaké stánky pro prodej párků, ale stánky s celým zázemím a posezením pro odborná jednání) by se vešlo do haly na hlavním nádraží.

Není možné

Na hlavní byla větší plocha a stánky v hale.. tady u středu je to v improvizovanych podmínkách.

Permonik

Ono to původně nebylo na hlavním, ale na nákladovým nadráží (ono je hned vedle). A stánky byly umistěny v hale překladiště.

Ares

Z fotek ten prostor působí dost děsivě, ale třeba se pletu.

Flatt1

Pletete.

Avlaky

Vectrony od ČD už v Belgii jezdí konkrétně z první várky, byly doschvaleny a dovybaveny potřebnými zabezpečovači

Avlaky

i v NL, byly tam myslim 001, 002 a 004

Mates

Tu sa však jedná o iný subtyp. Tieto nové sú verzie A54-5e.

Jirka

Dovolím si opravit: nekolejovou dopravu nezastupuje Crossway, ale Evadys v novém polepu po použití na MS v hokeji

Honza135

Já si říkal, že vy přední světlomety mají Crosswaye jinak tvarované. Díky za info.

Jiří Kocurek

Palec nahoru za DualShunter, přeju ať si najde hodně zákazníků.

Chleba Nakup

Pro tuzemský trh by se to mohlo nazývat DuŠan.

jenki

Tušíte někdo, pokud to není tajné, od koho tam je trakce? Motory, měniče…

Pavel

cz loko má vsechny loko s el. přenosem výkonu, na motory stavěli v Třebové novou halu, takže el. výzbroj mají i v jejich dieslech.

Pavel

dual při odběru z pantografu jen vynechá generátor Siemens Drasov.