Obrazem: Průvod 40 historických tramvají korunoval oslavy 150 let pražské MHD
Tramvajový průvod k výročí 150 let pražské MHD. Foto: Praha.eu

V čele průvodu jel vůz 240 a vůz 90 tažený koňmi.

V čele průvodu jel vůz 240 a vůz 90 tažený koňmi.
Jen ten závěr ve smyčce Špejchar se moc nepovedl. Kdy něco napíšou do programu a pak jen projedou okolo bez zajetí do smyčky.
To musela být vydařená akce, pěkné fotky, a vyšlo jim počasí
Střešovické muzeum na výletě 🙂 Jediné co mi chybělo byla muzejní T1 a T2, místo toho tam jeli komerční varianty, dříve v průvodu byly.
Na druhou stranu to neustále shazování kladek na výhybkách a nahrazování při sjetí z troleje nebylo jednak úplně důstojné a taky asi úplně bezpečné.
Muzejní vůz T1 5001 se podrobuje generální opravě, takže jet nemohl. Jízda s vozíky na stahování smykadel je slušně řečeno blbá. Proto nejela ani T2 6002. Jednak trpí vozy (posledně odešel motorgenerátor) a dále, i když byla obsluha na vozíku vybavena svářecími brýlemi a jinými OOPP, tak občas nějaký žhavý kus mědi na ně ukápl. Nic moc pocit to není.
Geniální šotouši na Mánesově mostě zablokovali chodník a potom česky hulákali na turisty, ať jim nelezou do záběru. Tak jsem jim do něj vstoupil i já. 🙂
Sotousi na Manesove mostu i jinde po trase se totalne utrhli ze retezu. Rvat sproste na lidi at jim uhnou ze zaberu fakt neni normalni. Ty lidi si to zaplatili z dani stejne jako ti sotousi, a maji pravo koukat na tramvaje odkud uznaji za vhodne. (za predpokladu ze nebudou prekazet samotnym tramvajim nebo provozu pochopitelne). Nejakeho obzvlast agresivniho i musela usmernovat MP
No, u negrelliho viaduktu, kde stála škoda 506N, tak bylo taky pár naštvaných šotoušů, že jim tam někdo vlezl. Ale v tomto případě to byly spíš jiní šotouši.
Na křižovatce na Klárově jsme vytvořili ukázkovou fotolajnu a nikdo tam nelez.
Mě teda vadili víc nervózní řidiči aut kteří se domáhali okamžitého průjezdu přes fotící davy a to i v Karlíně, kde měla být ulice uzavřená.
Krásná reklama na MHD, velmi vydařená akce