Obrazem: Praha otevírá opravené Bubenské nábřeží, finišuje s lávkou do Karlína
Pražské Bubenské nábřeží po rekonstrukci. Foto: Jan Nevyhoštěný, Zdopravy.cz
Rekonstrukci se podařilo dokončit s dvouměsíčním předstihem.
Rekonstrukci se podařilo dokončit s dvouměsíčním předstihem.
Z té fotky číslo 5 je dobře vidět jak je ten cyklopruh nebezpečný. Když tam pojede větší auto než malé osobní, tak bude zasahovat do cyklopruhu a navíc kvůli podélnému prahu nebude moct cyklistu bezpečně objet. Je dost ostuda, že takovéhle věci stále vznikají..
Posedlost pražské vrchnosti cyklopruhy zničí veškerou logiku dopravy ve městě.
Proč tam stále jsou ty zdvojené sloupy na straně u řeky? Při opravě nábřežní zdi před 20 lety byly osazeny sloupy za zábradlí, aby nahradily sloupy, které překážejí v chodníku. Nyní konečně došlo na celkovou opravu, a místo využití 20 let připravených sloupů se opět sázejí nové paralelně.
Dneska ty stare odstranuji. Celej ten prostor je uzivatelsky velkej prusvih, na to, jak je to tam siroky a jak z gruntu se to delallo, ale aspon tohle bude.
Co ma byt to divne VDZ prechodu proti lavce? Neni to ani V7a ani V7b.
Vypadá to jako oboustranná V 8b.
Super! Moc se těším!
Nakonec je to vyústění lávky přímo na chodník a na přechod. V minulých článcích se slibovalo lepší řešení než na vizualizaci no a skutek utek.
iMO slibovali jen, ze ten chodnik bude nasobne sirsi. Coz je
Aje jinak je toreseni opravdu na celkovou rekonstrukci i s presunem TT velka slabota, to jo.
Místa je tam hodně a zase namalujou jen ty úzké cyklopruhy. Když ne cyklopásy tady, tak už nevím kde jinde
Pruhy smrti, to jsou
Achjo. Zrovna tady je chodník široký jak ta kráva u vchodu do tržnice.
Vždyť by ten chodník šlo zvetšit ještě o šířku toho cykloproužku a na jeho polovině pak vybudovat plnohodnotnou oddělenou cyklostezku.
S tímto přístupem se motoristé nikdy nedočkají zasloužené oddělené infrastruktury a pořád budou muset sdílet vozovku s cyklisty 😀
Pokud si to skutecne prometite, tak oddeleny cyklopruh by sel udelat leda namisto stromu. Take bych ho tam rad videl, ale je dulezite se zamyslet nad realitou.
Skoda, ze nakonec uzavrena nebyla. Ale na druhou stranu pravda, ze uz ted tam provoz neni az zas tak hrozny.
Právě proto si už můžeme dovolit tuhle část kompletně zavřít pro auta, víc propojit s tržnicí a vytvořit tím další náplavku. V kombinaci s Filharmonií to může být krásný kus města.
Krásný kus města.. No nevím. Jsem tam pravidelně třikrát ročně. Jednou tam probíhám při půlmaratonu a dvakrát při maratonu. Že bych tam teda chtěl počtvrté, tak to snad ani ne…
Nikdo vás tam nezve, o venkovany , kvůli jejichž cirkusu s běháním se uzavírají ulice, omezuje parkování a mění trasy MHD , fakt nikdo v Praze nestojí.
Píšu že to může být hezký kus města, čas budoucí. Teď je tam hovno a tramvaje. Ty by taky zasloužily posunout víc na sever, nábřeží pak propojit s tržnicí a vznikne nádherná plocha pro všechny možné trhy, koncerty, výstavy, atd. Prostě taková menší Fučíkárna nakřížená s náplavkou.