Obrazem: Praha má opět přímé spojení s Čínou, vrátily se pětihvězdičkové Hainan Airlines
První přílet obnovené linky Hainan Airlines z Pekingu do Prahy. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Linka bude v provozu třikrát týdně.
Myslím, že Praha by si zasloužila víc dálkovek do Asie (Thajsko, Vietnam, Indie) Ale kdo si to riskne rozlétat, že? Šimáně určitě ne. Zaplať pánbuh za Emirates a Qatar.
Vrabci na střeše si šuškají, že až AirIndia dostane nové Airbusy A321XLR tak bude zahájena linka do Prahy. Nechme se překvapit.
Dost dobrý!
🙂
Airbusy A321XLR budou v tomhle pro Prahu podle mne gamechanger který může přinést docela dost dálkových linek u kterých je poptávka, ale nevyplatí se velké letadlo. Odhadl bych že to přinese 2-3 celoroční linky do USA či Kanady (New York, Montréal, Chicago) a 2-3 linky směr Asie (tak teď záleží na tom kdo má v té oblasti letadlo objednáno)
Asi jako se tak 10 let suskal Vietnam airlines a furt nic… takze az uvidim, uverim.
co Praha, ale takové Budějovice by si zasloužily pořádnou linku, nechtějí hrát 6. ligu..
Nechteji ale brzo nebudou hrat ani tu … az zavrou
Milane, je to tady pořád dokolečka, Praha by si zasloužila, chtělo by to aby.. zájem by byl.. V těch obchodních oddělení aerolinek nesedí pitomci. Takže kdyby měli důvod k otevření linky- nebo k její „rozlétání“ a zároveň tedy byly v nějakék zisku, udělali by to rádi.
Vůbec nevadí, že je tady Asiatů míň. Už tak je v centru Prahy těsno.
Je mi zvlásť divné že cesta do Pekingu trvá 15 hod 15 min.ale spátky do Prahy jen 4 hod .a 15 min . Nejedná se o chybí v textu?
posun času
To nic není. My letíme dokonce letem, který trvá méně, než 0 sekund! Odletíme z Frankfurtu a přistaneme v Anchorage dřív, než než jsme odletěli z Frankfurtu. Takový stroj času, to je co?!
Trochu přemýšlení a základních vědomostí by možná neškodilo. Ale Honza už vám to vysvětlil.
Pane profesore, Aleši
děkuji, že jste se obětoval a trochu nám toho času mezi Anchorage a Frankfurt věnoval. Tak jsem trochu popřemýšlel a nevidím důvod se zde nezeptat. Snad i od toho tento web funguje. Dovědět se něco nového- zajímavého. Si říkám, že místo „klasicky“ (a nejste sám) odkazem „vyhledej si si to va Googlu“, jste si mohl ušetřít váš určitě drahocenný čas.
Pokud jste tu před hodinou vystupoval jako ID Někdo, tak bych rád poznamenal, že existence časových pásem je náplní základního vzdělání a není to nic nového – zajímavého. A člověk by očekával, že na veřejně – odborném serveru diskutují lidi, kteří mají ukončené alespoň základní vzdělání. A jelikož se jedná o dopravní server, tak že o existenci časových pásem a uvádění časů v jízdních/letových řádech v místním čase mají povědomí.
Vy budete určovat, kdo zde může diskutovat a kdo ne? Nestačilo pána co má pomotaný časový pásma krapet slušně dovysvětlit? Jo a nevystupuji zde pod nějakými vymýšlenými nicky. Mé jméno je Josef a tak jsem se zde registroval. Že se to překlopilo na ydš? Nepleťte si mne s Axelem.
Tolik let netrvá ani v jednom případě. Jedná se o místní časy a Praha a Peking jsou v poněkud jiných časových pásmech. Peking má tuším +6h oprotí letním času.
Časová pásma jsou jedním z důsledků kulatosti země.
Trochu mě překvapilo, že v jinak zajímavém článku není uvedeno na které letiště se létá. Škoda.
Určitě na Capital.
PEK Beijing Capital.
Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes.
To mne překvapuje, myslel jsem , že ji vyhlásime válku.
Rád bych Vás upozornil, že i mezi ČLR a Taiwanem létají jak taiwanské aerolinky, tak i aerolinky z ČLR.
Asi měl na mysli dva naše vrcholné politiky, kteří svými výlety na Taiwan chtěli vyslat Číně jasný signál. No nic, řeči se vedou a svět se točí vesele dál.
Ano, vyslali jasný signál, že s Taiwanem počítáme jako s významným obchodním partnerem.
Naopak Zeman s Luftjardou celou dobu vysílali signály, že jsou tlučhubové.
Jo jo, jeden signalista vedle druhýho, signály na všechny strany, akorát na dráze nám to moc nejde.
Vyslali signál Taiwanu, což je rozhodně důležitá země z hlediska technologií. Kromě toho si podporu zaslouží. Čína se vždy ozývá sama, pokud kdokoliv oficiální odkudkoliv jede na Taiwan, protože si myslí, že má na Taiwan právo a diktovat podmínky je její komunistické vládě vlastní, resp. v tom stále přitvrzuje. Tak je dobré jí zároveň vyslat signál, že jí není nic do toho, jak se dvě nezávislé země stýkají. Nikdo nemá povinnost přistoupit na jednostranný pohled Politiky jedné Číny.
Nalézt jim do pozadí jako Zeman je „vyhlášení války „?
Nelézt
Jak se tak dívám, tak Luftjarda už zase úřaduje na letišti, hodně lidí by mělo zpozornět. To zase bude perféto byznys. 🙂 🙂
To, ze tam stoji LuftJarda neznamena, ze uraduje na letisti…
Neví někdo jaký byl load factor?
PAX 60%
docela málo :/
Na první let? Na zahajovací dálkový let mi to přijde docela slušné.
Pětihvězdičkovè…..
https://skytraxratings.com/the-worlds-5-star-airlines
I tak… Skytrax je vtip.
Stačí si vzpomenout, jak před pár lety dostala LH 5* proto, že „brzy uvede nový produkt“… který byl následně cca sedm let opožděn 🙂
No já vím, naštěstí už těch 5 Skytrax hvězdiček LH (která má v posledních letech na TATL dálkovkách v economy horší úroveň i než United) nemá 🙂
A v momentě, kdy ten „produkt“ konečně dorazil, tak jim tu poslední hvězdičku vzali, protože LH přestala platit výpalné… ehm chtěl jsem říct „snížila rozpočet na marketing“.
skytrax … korupcnici 🙂 davaj hvezdicky tem, kdo si u nich kupuje “sluzby” a odebiraji tem, kdo prestane 😀
No právě! Skytrax…
Koukám, že třeba do Japonska mají nejnižší nabídku asi 3000 Kč méně než druhá nejnižší od China Airlines (v určitém termínu +-3 dny, nezkoumal jsem to více). To je určitě zajímavá nabídka, letos jsou letenky dost vysoko, tak je rozšíření nabídky určitě přínosné.
Snad to pomůže rozhýbat trh směrem na celý východ.
Mají oproti jiným aerolinkám konkurenční výhodu, že můžou létat přes Rusko.
Ano, to bezesporu.