Obrazem: Parní lokomotivu po srážce s kamionem na přejezdu čeká oprava, už je v depu
Přeprava parní lokomotivy po srážce s nákladním autem. Foto: Poškozená parní lokomotiva po srážce na přejezdu s nákladním autem. Foto: Weisseritztalbahn
Po úzkokolejce jezdí zatím vlaky s dieselovou lokomotivou.
Ohledně inventárního čísla lokomotivy: Používá se systém, který byl v platnosti mezi lety 1970-92:
99 označuje parní úzkorozchodný stroj, následně má každá řada vyhrazený interval. V tomto případě jde o interval 173x-176x. Řadě se říká různě, často jsem četl že jde o „sächsische VII K Altbau“, původní řadu VII K, vyráběnou mezi lety 1928-33.
Takže použít pouze 99 pro typ lokomotivy není správně.
Je to tak, 99 samo o sobě řadu nespecifikuje. Ale ono se stačí podívat k nám na Kryšpínovo značení; T466, T478, E479, E499 je taky víc než jedna řada.
Vidím, že to už z posledního odstavce zprávy zmizelo, ale přesto zde komentář nechám – třeba to pro někoho bude užitečné.
André je machr, moc dobře ví o čem mluví. Věřte, že tahle mašina opravdu zase vyjede. Teď ještě co s tím balíkem, který seděl v tahači a držel se volantu. Tohle mohlo škaredě skončit, ten vlak vozí lidi.
Je jasné, že nemáte rád kamionaky. Ale Dle fotek loko odjíždí po silnicí a jeřáb bude mít na kolech taky gumy. Je vidět, že ta vaše slavná železnice by bez silnice fungovat moc nemohla…
Určitě mohla, koneckonců tak fungovala o sto let dříve, než přišel první užitkový automobil, jež byl pro železnici jakkoli užitečný. V dobách běžného provozu měly i úzkorozchodné železnice své jeřáby a vyprošťovací stroje. Pláčete hezky, ale na špatném hrobě.
To máte jednoduchý, na každou mašinku na čelo dát pár (ne)silvestrovských rachejtlí, s automatickým odpalováním v případě přiblížení pod 5m, automaticky spouštěné v rychlosti nad 15km/h a nazdar.
Byste viděli, jak čisto by bylo na prejezdech 😉😉
A každý by čekal, mašinku jenom zaslechnout 😉☺️
*pod 5m k přejezdu/ na první vnější kolej..
o kamioňácích nic nevím, někdo lepší někdo horší, ale kamiony rád moc nemám, je jich na silnicích až moc, mělo by se to omezit
Kamionu je na silnici právě tolik, kolik jich je třeba. Nikdo nejspíš ráno nevstane a nejede na druhou stranu země nebo Evropy aby se jen tak projel 😜
Z pohledu řidiče není sporu o tom, že se nejede jen tak projet, ale jde o to, že mnoho těch jízd je zbytečných proto, že se vozí srovnatelné zboží zbytečně sem a tam. A kromě toho existuje i dost prázdných jízd, protože většina přeprav je logicky jen jednosměrná a i pro zpětné vytížení je třeba z místa vykládky do místa nové nakládky přejet po prázdnu.
Proc si myslim, ze byste pak byl mezi prvnimi, co by si stezovali, az by v obchode chybelo tu tohleto, tu tamhleto, a na diskusich psal, ze by se to melo vyresit?
A proč si vy myslíte takovou hloupost?
Tak hlavně nebýt toho bambuly, tak vůbec nemusela do opravy. Ohrožení lidé ve vlaku jsou taky v pořádku?
Jsem zvědavý, jestli se k tomu postaví čelem a odmaká nějaké hodiny u nich grátis, nebo se zmůže leda na blbý kecy a výmluvy.
Ne všichni řidiči náklaďáků jezdí nebezpečně. Bohužel je dost těch, kteří jim to dost zásadním způsobem kazí. Na videu je jeden z nich v akci.
K tomu je vhodné se i zeptat, co vůbec mají kamiony ještě stále co dělat v Dippoldiswalde, když už dost roků mají kousek vedle dálnici a hlavní důvod jezdit přes tamní rekreační a lázeňskou oblast (Kurort Kippsdorf), navíc po ne právě pro ně vhodné silnici, tím už dost dávno padl.
Jenže někteří lidé se raději pochlubí tím, že i sanitky odvážející některé cestující mají pneumatiky. Ano mají a je to v pořádku. Co v pořádku není je nevěnování se řízení čehokoliv.