Obrazem: Památkově chráněný most na bechyňské trati v Táboře dostal novou konstrukci
Osazování nové konstrukce na most v Táboře. Pramen: Správa železnic

Nová konstrukce je podle Správy železnic od té původní k nerozeznání.
Zajímavé je, že tady to šlo a na Výtoni to nejde…
Původní konstrukci toho mostu zcela jistě nenavrhoval František Křižík,jak se v článku píše.
No tak tohle ne, žádnou „k nerozeznání stejnou“ konstrukci v Praze nechceme, my chceme tu původní. To by tak hrálo, aby si někdo posvařoval most a on vypadal stejně, proti čemu bysme pak bojovali?
😀 😀 😀
(o tom, že pro 25 kV a tři koleje to stejné být nemůže, vím)
Pěkná práce. Už jako kluk jsem obdivoval um těchhle nadrozměrnejch jeřábníků a jinejch strojníků…
Škoda, že se jim to takhle hezky nedaří v Praze
Tábor není Praha a nevadí tam svařená konstrukce místo nýtované, když vypadá stejně :-).
Zato pražští členové nejmenovaných spolků si za chvíli budou nosit nýty z mostu domů na památku…
Naštěstí stejně nevypadá, je to shodný styl v novém a lepším provedení. Podobně bych si to představoval v Praze a navíc v dvojitém provedení vedle sebe i když se osadí jen tři koleje.
Kéž by, ale to o by musel dostat přednost rozum před ideologii.
I toho táborského originálu je samozřejmě škoda… Z mého pohledu krasná technická památka, ktera mohla sloužit dál, kdyby se jí v čase dostalo potřebné péče…