Obrazem: Ostravská Škodovka ukázala své prostory, zájemci mohli vidět Vagonku i Ekovu
Elektrické jednotky pro Lotyšské státní dráhy (Pasažieru vilciens). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Oba závody procházejí zásadní proměnou a modernizací, firma hledá stovky nových zaměstnanců na různé pozice.
To je škoda, že o tom nebylo informováno dřív. Zajel bych se tam podívat.
Souhlasím. Já ty informace dokonce cíleně hledal asi týden předem, protože vím, že Vagonka DoD obvykle pořádá, ale nenašel jsem.
Na druhou stranu ale z jejich strany asi jde o záměr, protože potřebují nějak omezit počet návštěvníků. Zaměstnanci a jejich rodiny se o tom dozví stejně z interní komunikace. No a my ostatní – buď si to nějak najdeme, nebo ne.
Vás zklamu. Interní komunikace Škoda o připravovaném DOD v Ostravě neinformovala ani dopředu, ani po proběhlé akci. Záměr tohoto přístupu my není zcela jasný. :-(.
Z těch fotky interiéru těch jednotek do Lotyšska to vypadá, že si v pohodlnosti sezení nezadají s Honekry.
Jel jsem v Lotyšsku loni těmi jejich ex-sovětskými jednotkami několikrát. Cokoliv bude lepší než ony.
A měl jste tam dřevěné lavice?
Já jel na Ukrajině v Zakarpatí „električkou“ s dřevěnýma lavicema, a musím říct, že nejsou zas tak nepohodlné, jak vypadají 😀 Jsou trochu tvarované, je to jak taková lepší lavička v parku no, skoro bych řekl, že komfortnější než honeckery, aspoň tam je místo.
Jo, taky mně zaujaly fotky:
– č. 24/36: – kam dát nohy?
– č. 25/36: – „pěkný výhled z okna“
Účel světi prostředky, narvat co nejvíc míst bez ohledu na ergonomii a přívětivost cestování.Asi systém pár minut v příměstu nepotřebuji čumět z okna a dávat někam nohy.
Pokud chcete napodobit sezení v honeckeru, tak není nic jednoduššího než si vzít příliš nízkou židli a zkrátit přední nohy o 3 cm.
Článek je ale o výrobci, ten má s dispozicí interiéru společné pouze to, že jej vyrobí dle požadavku zákazníka.
To čumím, že tam letos nechali fotografovat. Loni platil zákaz.
Fotografie zveřejňujeme na základě povolení společnosti Škoda Transportation.
Den otevřených dveří a zákaz fotografování – proč to tedy vůbec pořádají?
Ve výrobních závodech vždycky platil zákaz fotografování z důvodu reverzního inženýrství.
A den otevřených dveři slouží jako forma prezentace.
Pěkné fotky.
Já dostal vyhubováno za jednu fotku na mobil.